ja zozi
ahogy 1000ccm áliász bálint említette hogy fullad
na szal ugy van hogy baszok egy tőgázt és fullad mint a picsa...kicsit vissza kell engedni akkor fasza..
esetleg sok benyát kap vagy a gyertya fos?
esetleg szar a motor és uj hengert kell venni?
lenne egy kérdésem! meleg motornál hogyha egy 3000 es fordulat körül húzok egy csutkát akkor elkezd fulladni a motor! nemtudod hogy mi lehet? a légszűrőre gyanakodtunk mi és azt nemrég ki is pucoltam normálisan úgyhogy az már kilőve!
szia xlzx még karburálsz ?
az a csavar az alapjárat csavar amelyik a súberhez megy közvetlen amivel az alapjáratot állítod és a másik amit te keresel rendszerint mélyebben vízszintesen megy bele a karbiba az úszóház pereme fölött de fotózd le és megmondom !
Ja, de tudod én WR-nél mindig hangvilláról beszélek, ti meg fűrészről, meg varrógépről..
YZ-nél is hangvilláról beszélek, csak ott F-esről, nem simáról. (Gondolom T lenne, ha lenne betűjel utána F--four T--two)
szia theograf!
a kétüteműekben nincsenek szelepek
ezt csak viccből írom mert tudom mire gondoltál de a wr meg az yz az 2T
amúgy haverom 1000 km-enként cserél olajat a wr450 f -ben és a kettő közül a cross amit jobban kell szervízelni ill. kicsit sűrűbben!
Csak annyit tudok, hogy keménnyebbre lehet állítani jóval az E futóművét, megy hogy nagyobb a sűrítése, és ezért erősebb. Szóval szerintem csak a hengerfej, meg a vezérlés van egy kicsit megbolondítva. Vezérműtengely, ilyesmi. Részletesen nem ismerem.
csak ne fulladna
van még kéepd a mocidról?
de siess mert elszaladok
mikor lesz jó a motorod?
ahogy 1000ccm áliász bálint említette hogy fullad
na szal ugy van hogy baszok egy tőgázt és fullad mint a picsa...kicsit vissza kell engedni akkor fasza..
esetleg sok benyát kap vagy a gyertya fos?
esetleg szar a motor és uj hengert kell venni?
amikor szétszedtük gépet haver mondta hogy a huskynak itt vannak szelepek itt mé nincs...mer ez 2-t
szal tudom vazeg
lenne egy kérdésem! meleg motornál hogyha egy 3000 es fordulat körül húzok egy csutkát akkor elkezd fulladni a motor! nemtudod hogy mi lehet? a légszűrőre gyanakodtunk mi és azt nemrég ki is pucoltam normálisan úgyhogy az már kilőve!
Már szét van karburálva az RX
az a csavar az alapjárat csavar amelyik a súberhez megy közvetlen amivel az alapjáratot állítod és a másik amit te keresel rendszerint mélyebben vízszintesen megy bele a karbiba az úszóház pereme fölött de fotózd le és megmondom !
Jó reggelt, erős nyakat!
Meg Aloha, meg minden!
YZ-nél is hangvilláról beszélek, csak ott F-esről, nem simáról. (Gondolom T lenne, ha lenne betűjel utána F--four T--two)
Most már az övében sincs....
a kétüteműekben nincsenek szelepek
ezt csak viccből írom mert tudom mire gondoltál de a wr meg az yz az 2T
amúgy haverom 1000 km-enként cserél olajat a wr450 f -ben és a kettő közül a cross amit jobban kell szervízelni ill. kicsit sűrűbben!
sör, pina, korpi, moci, víz, pina, korpi, sör, sör, sör, pina, korpi, pina,pina