hell!
tudjátok van ez a husa kupa ammin befizecc 2kilot és viheted husa...nos
az idén még neked kell fizetni a részletet, és jövöre a versenyszezontol ők fizetik...
namármost ha jol számolgatok akkor "megveszem" a mocit 2 kilo, aztán később a felszerelés( kb 1,5 2 kilo), aztán a gumik(1 pár 44e ft), oil ( nemtom) stb stn..ott vagyunk h fél guriga... és még akokr fizesd a szervizet legalább havonta 1x, stb stb...bár ha van szponzorod akkor egy kicsivel kevesebb be jön ki, na meg ott a benya ami már 300ft / l... mondjuk 1 tuti szponzorom lenne a családon kivül.... lehet h több is ....
a haver nagyon be van indulva rá, és én is
sztetek belevágjunk?????
véleményt!!!!
Üdv! 1000km es olajperiódus, szelepeket 1000ként kellene ellenőrizni. de eddig 8-9000es futásteljesítményű gépeknél a hézag még normál volt. ennyi. Alkatrészárak... kinek mi a drága...Ha kérdésed van írj!
Érdekel, kösszke érte!Nah de most megyek repülök a szimszonnal egyet,elfogyott a kaja, meg letesztelen, itt mennyire hatnak az árra "a mol közleménye alapján megemelkedett kőolaj világpiaci ára"
képzeljétek el milyen gépet raktam össze:
új a főtengely, új a henger, új a hajtókar, úgy a dugó, új a forgattyúsház!!!!, új levegőszűrő,gyertya, a csapágyak, szimmeringek---Kérdem a főnöktől:ennyi pénzért új motort veszek,ugyan ilyet!erre ő CSINÁLD MIKI!! csináld..végülis ő a főnök
most mondja a haverom hogy még a szelepek se egyformák de ezt a két évesre mondta de nem tudom vez.tengely biztos más azért tíz ló az tíz ló és nem úgy kell ill. nem olyan tíz lóra volt szükség ami nyélen van hanem egyenletes karakterisztikájú alapon nagy nyomatékú motort kellett létrehozniuk úgyhogy nem csak magasabb dugó aztán jól van ! gyújtása is más meg sok egyéb apróságnak tűnő dolog amitől bikább
de pontosan utánanézek jó?
zoozee te vágod a két DRZ közti erőbeli különbség okát?
Én a hengerfej, hengertalp tömítésre gonodlok, nem hinném h a vezérműtengely más lenne. ezt még az is jobban alátámasztja, h a S verzióba elég 91!!!es benzint tankolni, míg a E verziónál 95ös a minimum. A gyári könyve szerint.....
innen elsőre úgy tűnik simán lehet javítani !
nikasilos még tehát ezért lehet azt is választani de nem olcsó mert itt hegeszteni is kell a kiharapást 80.000+dugó /ami 129.- euró/ +tömítés+szimeringek+csapágyak+meló+ powerszelep ami még mindig kérdés??? meg a hajtókar is ???
na ezt a power meg hajtókar gondot kéne látni, kitalálni, esetleg fotózni!!
a másik megoldás az annyi, hogy a nikasil 80 ezre helyett 30-35 között fizetsz a perselyért és így 45 ezerrel olcsóbb lesz az egész mutatvány!/hátulütője a legközelebbi dugócserénél fog jelentkezni!
persze h lehet javítani....új nikasil ca. 70ezer vagy lehet perselyt az meg 30 körül+új dugó,ez is 30. meg még ki tudja mi kell...annak a ktmnek akkor ugyanaz a baja mint rxnek...karburátor...
de a verseny év után neked kell fizetni a részleteket