Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NYOLCEZERHÁROMSZÁZ
muszály volt
8299
na?:)
nem csak faisst tudja leabálni a gépét
cső zozi
na mit szólsz ahoz amiket irkáltam?
holnap nyomok be képeket
haverom nem küldte el...
szevasztok ! na mi a zsír látom motorszerelés volt ma
ja mindjárt mutatok képeket amit ígértem suzuki burgmann-ról
ja meg faterom is aztmondta..ő azért ért hozzá meg még 3 haverom is aztmondta hogy a póvert tört ki
amugy szerintem a póver mert a póver cuccok ott vannak...
drága mulatság ha a póver szart be?
Remélem nem a powered tört ki...
Ezért kell tanulni, h amikor fősulira mész véletlen gépészmérnöknek, tudjon miből megbuktatni a tanár bácsi!
hmmm,szeretek itt olvasgatni,meg okosodni persely stb...köszke
ja és ha valaki valami furcsa vagy crossos+enduros kifejezést használ bátran irjon rola regényeket
3-4mm mély "karcolást" is?
meg egy törés is van benne..egy jó nagy darab kitört belőle
azt tuti nem
ja meg valami ketté van törve benne
ott a kipuff nyilásnál van valami és abból tört le két darab és az baszta szét ahengeremet
és az a valami van kettétörve...nemtom miaz
ne aggódj
kifúrják belőle
nem kell xarni.
pénzt
akkor lehet hogy csak a pént tudom kihuzni a pénztárcából....picsába
evenx ez is jó gép lehet, csak az ára egy kicst húzós
rmx 250
Legjobb tudomásom szerint ha még gyári és nem volt perselyezve akor nem tudsz mit kihuzni!
Van pár olyan auto ami már gyárilag perselyes, pl pár Peugeot-rol tudok, lehet hogy motorok közt is van ilyen...
én nem láttam olyannat hogy ki lehetne huzni belőle
akkor lehet hogy egybe van öntve vele?
De perselyezés után érdemes járatni is...Vagy nem?
csak hogy egy kicsit beleugassak .
a nicasilozás, 50-60 E huf+dugó. ha perselyezteted az annak a hátránya hogy gyorsabban kopik és ezáltal sürübben kell perselyezni és dgozni.
hogy kicsit okosabb legyél Dév:
Folyadékhűtéses motoroknál a forgattyúházba, léghűtéses motoroknál a hűtőbordázatba épített hengerperselyeket alkalmaznak, ha a ház, vagy a bordázat anyaga által nyújtott feltételek nem elégítik ki megfelelően az adott motor hengerével szemben támasztott követelményeket. A perselyeket általában finomszemcsés öntöttvasból, centrifugál öntéssel készítik. Az így készült perselyeknek kedvezőbb mechanikai tulajdonságaik vannak, mint a forgattyúházban fúrt változatoknak, ezért rendszerint hosszabb az élettartamuk, és elhasználódásuk esetén egyes konstrukcióknál cserélhetők. Perselyeket az öntöttvas és a könnyűfém forgattyúházakban egyaránt alkalmaznak.

Folyadékhűtéses motorok esetén két alapvető perselytípus mód terjedt el, a száraz és a nedves persely. A szárazperselyt az öntöttvas forgattyúházba sajtolják, vagy a könnyűfém forgattyúházat a persely köré öntik. Száraz perselyes motoroknál a hűtőközeg a persely falával közvetlenül nem érintkezik. Alumíniumötvözetű forgattyúház esetében a sajtolásos technológiát ritkán alkalmazzák, mivel a jelentősen eltérő hőtágulási együtthatók miatt a persely üzem közben elválhat a háztól. A sajtolásos eljárás esetén a persely és a ház illeszkedő felületei tökéletlenül érintkeznek egymással ezért romlik a hőelvezetés. Az öntéses technológia esetén a persely és a ház felülete tökéletesen érintkezhet, ezért a hőátadás lényegesen jobb. Ahhoz, hogy az öntöttvas perselyhez az alumínium ötvözet jól kössön, a perselyt vas-alumínium réteggel vonják be (Alfin-eljárás) és az így kezelt perselyt öntik körül. Az Alfin-eljárás hézagmentes, szilárd kapcsolatot hoz létre igen jó hőátadási tulajdonságokkal. Egy másik eljárással a persely és a forgattyúház között kialakuló mechanikus kapcsolatokat javítják olymódon, hogy a persely külső felületét a centrifugálöntés során igen durvára készítik és e durva felületre nyomásos öntéssel építik rá a forgattyúházat. Ez az eljárás olcsóbb, de a hőátvitel kedvezőtlenebb. Egyes esetekben csak a nagyobb igénybevételnek kitett dugattyú-gyűrűzóna mozgás-pályájának megfelelő hosszúságban építenek szárazperselyt a hengerbe (Lada-motor) a kopási viszonyok javítása céljából.

Vass Attila: belső égésű motorok
Igen jóra gondolsz
200ért nem csináltatom meg mert az a motor árának a kétharmada
háát..használt henger...nemtom..én is gondoltam rá...
persely...
majd rakok be képet majd ha átküldi haverom mert nem nálam van.
hülye kérdés de persely az mi a fasz?
én arra gondolok hogy egy rész a hengerben amit ki lehet húzni belőle...
de lehet hogy nagy faszságot mondtam
És ha pl egy bontott hengert venne, amin még jó a nicasil, vagy ilyet nehéz kifogni nagyon mi?