jó reggelt !
képzeljétek tegnap este beájultam miközben leveleztünk pedig csak kicsit motoroztam, úgyhogy nem abba fáradtam el !
kéne látni azt a motort mert látatlanba lehet arra is árat írunk amit ki se kell cserélni !
amúgy meg mindenképpen 100 fölé csúszik ! függ a nikasil attól is hogy megtartod-e a motort, mert ha perselyezzük akkor később mikor fúrnánk nem lesz hozzá plusszos dugó akkor megint perselyezni kell majd mondjuk 2év múlva / mert ha most felújítjuk éslelkiismeretesen takarítod légszűrőt és rendes olajat rax bele akkor két szezont lemegy endúróba normál körülményekbe simán/
de ezt a két szezont le tudja menni persellyel is ugyanúgy attól ne féljél ha el akarod adni mondjuk egy év múlva !
úgyhogy én azt csinálnám a helyedbe megperselyez egy jó dugó belerak/ hajtókart megnézném hogy ki kell e cserélni vagy megy még, itt 35.000 múlik ezen!/ powerszelep ez még a kettészedhető fajta azt hiszem lehet csak szétjött ezt rendbe lehet hozni vagy ha nagy a gáz akkor bontva találni kell egyet 5 ezerért !
ha nem kell hajtókarozni /és több baj nem merül fel/ én összerakom neked perselyesre jó dugóval
kicserélném főtengelycsapágyakat, szimeringeket,tömítéseket és jól van friss olaj stb... olyan 100-110 ezer ft-ba !/ ja meg a power ha nem menthető akkor az plussz x ft/ a powertől függ de kb. 3 hét alatt kész a többi! addig imádkozz, hogy ne kelljen meghajtókarozni és a power a szerelhető legyen !!
ha meg megcsináljuk akkor egy évet nyomatsz vele és eladod akkor így picit lemotorozod a befektetést és még el bírod adni mert még beindul az új gazdinak szerintem ez a legjárhatóbb út!
már többet megcsináltunk így és nem volt panasz!
evenx
én a szervizben vagyok, max ha alkatrészét kell kivenni a raktárból vagy red bull-ért megyek akkor mek be a boltba .
de majd rákérdezek hogy hogy is müködik.
de pontosan mire vagy kiváncsi?? mi kell hozzá vagy mi?
üdv a népes tábornak, végre van egy kis időm netezni is.
zooze jó az a burgman csak ne keljen hozzányulni , fél nap mire leszedegeted az idomokat róla.
wazze már pangok az endurozás utánn, lehet hogy elkérem haverom exc jét oszt adj neki.
téleg zooze nem tudsz véletlenül vevőt egy 520 exc re? 2001-es a picike.
faisst! a te esetedben sajnos sehogyan sem tudsz jól kiszálni. Ez sok pénz lesz ,amit le fogsz nyelni, és nem fogod tudni (sokkal)többért eladni a géped. Ez a szopóka a motorsportbanÉn már tapasztaltam....
Grüß Gott Herr Zoozee!
Igen pontosan ezen gondolkodom én is.Mert ha megveszek egy jó állapotú DRZ-t tutkó nem lesz baja jó darabig. Legalábbis remélem.Csak ahhoz fűzni kell anyukát, akinek van keresetigazolása és As jogsija is . A pénzzel meg ki is jönnék, havi 25öt simán össze tudok gurítani. Azt ösztöndíjam több mint 10, a maradékot is megoldanám. Nem értem viszont a hitel redszerét.sokan hirdetnek sokat,
pl: kezdő 200 és 25* havi 23E ft. Nah ez most hogyan van kérem szépen? Mert annyira én is othon vagyok ,h tudjam uj motorra alig van THM: használtra annál inkább sok. Hitelátvállalással én is az eredeti uj THM emmel megyek tovább? ezt nem értem.Meg h mennyi plussz költség lenne. Mert az átiratás, eredetviszga, és bizti egymaga 50.a többi hiteles lófax?
ha megcsináltatom a motort...bejáratom...aztán szarrrrrrrrrrrrrrá huzatom..aztán eladom a gecibe..
persze előtte egy kis ráncfelvarrás...új kék idomok stb
servus evenx !
látod az árakat nagyon melegek ha összeadod !
amúgy a te problémádra tudni kéne sokminden egyebet , hogy igazán jó tanáccsal tudjak szolgálni neked !
én ahogy kiveszem a szavaidból a helyedbe vennék részletre valamit vagy alig használtat vagy új valamit és nagyobbat minimum a drz 400 e -t vagy ktm vagy valamit
a drz -t nem kell szervízelni naponta igénytelen olcsó és szerintem majdnem versenyendúró ! ez dícséret
ilyesmin nem gondolkoztál még?
viszont előbb elfelejtettem az árak naponta képesek változni az euro állásához képest tehát egyre drágább a cucc napró napra ! akkor kell tönkretenni a motort mikor erős a forint!
persze hogy meg lehet perselyezni sőt nikasilozni is lehet mindent lehet ! majd mindjárt mondom az árát
de 110 ezer dugóval a nikasil postaköltséggel együtt!
vagy
persely 35.000 kb. fejből most nem tudom hány ablakos attól függ ahhoz dugó 32 - 40 ig amilyet választasz! együtt 70-80 ezer
30.000 hajtókar + szerelése centírozással kb.5-10.000=35.000-40.000
szerelés az attól függ 15.000 kb
powerszelep ???? x ezer
csapágyak szimeringek tömítések 15-20.000
olaj 2000 fagyálló 500 gyertya 1000-2000
kb így néz ki egy blokk full felújítás, de nem kell mindenhol a maximum árat nézni
add össze
itt a 8270
Egyre inkább gondolkodom azon.
hiába csak egy kis KLX250,de tudom, hogy minden meg lett rajta csinálva, tudom mit várhatok tőle. Nem erőgép, de megbízható, jól fogyaszt, erejét normálisan, kezelhetően adja, jó pufóval a hangja is tökéletes.Lehet néhanapján kicsit hosszabb utakra (200km odavissza)kirándulni vele, pótsúlyként az aktuális asszony is felfér mögém a sarki fűszeresig.
Ellenben tetszik a TE610 is, de félek tőle mint a tűztől. Nem egy kategória tudom, a husky kicsit erőben ott vande ott a 500km enkénti olajcsere...
Meg ott van a 3ik alternatíva: egy 2t 250ccm. De igazán már nem akarok több zvájtakt motort.
4ik alternatíva behitelzni egy motort, de ahhoz anyám kellene, mert én nem vagyok pénzkereső ember, szal nem kapnék hitelt.
Na most legyek okos........
de olvass viszza mert irtunk sokat, biztos lenne kommentárod az elhangozottakról
bitte
valószínű hogy a powered tört el és beesett vagy belógott és az megharapta a dugó az meg belecsíkozott a hengerbe kicsit így elvesztetted maradék kompressziódat és leállt motorkerékpárod !! viszont nem is indult be többé! amúgy az árak picit magasabbak mint amit említettetek előrrébb!
ez is így volt amit most fotóztam /suzuki/ amíg el nem szakadt a hajtókar! az utolsó pillanatig jó volt!!!!
itt most min. 200 000 ft a kár kb. ! szép a 4T 250 mi ha baj van szóltam bácsinak holnap hozzon két kiló előleget a lóra örült de nincs sok választás! cigik ezek a mocik ha elromlanak!
képzeljétek tegnap este beájultam miközben leveleztünk pedig csak kicsit motoroztam, úgyhogy nem abba fáradtam el !
kéne látni azt a motort mert látatlanba lehet arra is árat írunk amit ki se kell cserélni !
amúgy meg mindenképpen 100 fölé csúszik ! függ a nikasil attól is hogy megtartod-e a motort, mert ha perselyezzük akkor később mikor fúrnánk nem lesz hozzá plusszos dugó akkor megint perselyezni kell majd mondjuk 2év múlva / mert ha most felújítjuk éslelkiismeretesen takarítod légszűrőt és rendes olajat rax bele akkor két szezont lemegy endúróba normál körülményekbe simán/
de ezt a két szezont le tudja menni persellyel is ugyanúgy attól ne féljél ha el akarod adni mondjuk egy év múlva !
úgyhogy én azt csinálnám a helyedbe megperselyez egy jó dugó belerak/ hajtókart megnézném hogy ki kell e cserélni vagy megy még, itt 35.000 múlik ezen!/ powerszelep ez még a kettészedhető fajta azt hiszem lehet csak szétjött ezt rendbe lehet hozni vagy ha nagy a gáz akkor bontva találni kell egyet 5 ezerért !
ha nem kell hajtókarozni /és több baj nem merül fel/ én összerakom neked perselyesre jó dugóval
kicserélném főtengelycsapágyakat, szimeringeket,tömítéseket és jól van friss olaj stb... olyan 100-110 ezer ft-ba !/ ja meg a power ha nem menthető akkor az plussz x ft/ a powertől függ de kb. 3 hét alatt kész a többi! addig imádkozz, hogy ne kelljen meghajtókarozni és a power a szerelhető legyen !!
ha meg megcsináljuk akkor egy évet nyomatsz vele és eladod akkor így picit lemotorozod a befektetést és még el bírod adni mert még beindul az új gazdinak szerintem ez a legjárhatóbb út!
már többet megcsináltunk így és nem volt panasz!
én a szervizben vagyok, max ha alkatrészét kell kivenni a raktárból vagy red bull-ért megyek akkor mek be a boltba .
de majd rákérdezek hogy hogy is müködik.
de pontosan mire vagy kiváncsi?? mi kell hozzá vagy mi?
na majd holnap jövök
csao
szeptember előtt csináltasd meg mert szeptembertől 300 ft lesz az ojró.
zooze jó az a burgman csak ne keljen hozzányulni , fél nap mire leszedegeted az idomokat róla.
wazze már pangok az endurozás utánn, lehet hogy elkérem haverom exc jét oszt adj neki.
téleg zooze nem tudsz véletlenül vevőt egy 520 exc re? 2001-es a picike.
de crossmotort venni.. nagy zsákbamacska...
vagy nyersz vele...vagy gecire beszopod...
én az utóbbi vagyok
750E FT
Igen pontosan ezen gondolkodom én is.Mert ha megveszek egy jó állapotú DRZ-t tutkó nem lesz baja jó darabig. Legalábbis remélem.Csak ahhoz fűzni kell anyukát, akinek van keresetigazolása és As jogsija is . A pénzzel meg ki is jönnék, havi 25öt simán össze tudok gurítani. Azt ösztöndíjam több mint 10, a maradékot is megoldanám. Nem értem viszont a hitel redszerét.sokan hirdetnek sokat,
pl: kezdő 200 és 25* havi 23E ft. Nah ez most hogyan van kérem szépen? Mert annyira én is othon vagyok ,h tudjam uj motorra alig van THM: használtra annál inkább sok. Hitelátvállalással én is az eredeti uj THM emmel megyek tovább? ezt nem értem.Meg h mennyi plussz költség lenne. Mert az átiratás, eredetviszga, és bizti egymaga 50.a többi hiteles lófax?
persze előtte egy kis ráncfelvarrás...új kék idomok stb
vazz ez igy kb 140forint..az sok
póver az mennyi???
az nem gecidrága?
zozi mennyi lenne ha nálad csináltatnám?
látod az árakat nagyon melegek ha összeadod !
amúgy a te problémádra tudni kéne sokminden egyebet , hogy igazán jó tanáccsal tudjak szolgálni neked !
én ahogy kiveszem a szavaidból a helyedbe vennék részletre valamit vagy alig használtat vagy új valamit és nagyobbat minimum a drz 400 e -t vagy ktm vagy valamit
a drz -t nem kell szervízelni naponta igénytelen olcsó és szerintem majdnem versenyendúró ! ez dícséret
ilyesmin nem gondolkoztál még?
de 110 ezer dugóval a nikasil postaköltséggel együtt!
vagy
persely 35.000 kb. fejből most nem tudom hány ablakos attól függ ahhoz dugó 32 - 40 ig amilyet választasz! együtt 70-80 ezer
30.000 hajtókar + szerelése centírozással kb.5-10.000=35.000-40.000
szerelés az attól függ 15.000 kb
powerszelep ???? x ezer
csapágyak szimeringek tömítések 15-20.000
olaj 2000 fagyálló 500 gyertya 1000-2000
kb így néz ki egy blokk full felújítás, de nem kell mindenhol a maximum árat nézni
add össze
Egyre inkább gondolkodom azon.
hiába csak egy kis KLX250,de tudom, hogy minden meg lett rajta csinálva, tudom mit várhatok tőle. Nem erőgép, de megbízható, jól fogyaszt, erejét normálisan, kezelhetően adja, jó pufóval a hangja is tökéletes.Lehet néhanapján kicsit hosszabb utakra (200km odavissza)kirándulni vele, pótsúlyként az aktuális asszony is felfér mögém a sarki fűszeresig.
Ellenben tetszik a TE610 is, de félek tőle mint a tűztől. Nem egy kategória tudom, a husky kicsit erőben ott vande ott a 500km enkénti olajcsere...
Meg ott van a 3ik alternatíva: egy 2t 250ccm. De igazán már nem akarok több zvájtakt motort.
4ik alternatíva behitelzni egy motort, de ahhoz anyám kellene, mert én nem vagyok pénzkereső ember, szal nem kapnék hitelt.
Na most legyek okos........
de olvass viszza mert irtunk sokat, biztos lenne kommentárod az elhangozottakról
bitte
majd hónap duma
csao
vagy kuka és kell uj?
ez is így volt amit most fotóztam /suzuki/ amíg el nem szakadt a hajtókar! az utolsó pillanatig jó volt!!!!
itt most min. 200 000 ft a kár kb. ! szép a 4T 250 mi ha baj van szóltam bácsinak holnap hozzon két kiló előleget a lóra örült de nincs sok választás! cigik ezek a mocik ha elromlanak!