xlzx !
schuber: azon annyit tudsz nézni felmegy-e rendesen a kupakig volt már olyan egyszerű folytás , motorokon hogy ez fölé karikát tettek és nem tudtál csutka gázt húzni így értelemszerűen nem ment teljesen a ló./nézzed is meg de szerintem itt nem ez a gond/
schubertű :ez csutka gázon nem számít mert, teljes gáznál kihúzod a súberrel a fúvókatartó csőből és mindegy mi van vele nem számít bele a teljesítménybe /kívéve akkor ha ilyenkor még beleérne a vége a csőbe / amúgy ezért hívják részterheléstűnek a schubertűt magyarul mert az alapjárat fölötti részben a teljesgáz közötti régiókban szabályoz mégpedig úgy hogy milyen alakú pl.alul van a sovány felül kövér rész meg ezek variációja így részterhelésben tudja változtatni a fúvókacső keresztmetszetét/
azt próbáld meg hogy eggyel feljebb teszed a tűt / vigyázz ilyenkor a seegerét a lejjebi horonyba kell akasztani/
ha így se jó akkor főfúvókát kéne picit nagyobbra /picit/ cserélni de egyidejűleg a benzinszintet is meg kell nézni mert az is lehet kevés !/fúvóka méret ha pl.100-as van benne akkor max egy 110 -essel próbálkozz!/de akkor viszont megint állítani kell lehet mindent/
légszűrő tiszta legyen, fals levegő kizárva, motor bemelegítve utána levegőcsavar beállítva és akkor szerintem jó lesz! amúgy még amembránját is meg szoktuk nézni mikor ennyire karburálunk ! /de a kipuffját még nem veséztük mert ott is szoktak lenni veszteségek/
Akkor jól gondoltam.Az XR 128kiló körül mozog, míg az YZ meg csak 87. A lóerők 40körül táncolnak, de a súlykülönbség. Az áttét is másabb, az YZ 105-110nél többet nem nagyon megy, míg az XR 140et is vidáman. A gyorsulást maximum 200m en gondoltam, mert onnantól kezdve nem lenne egy kategória.
hmmmm...érdekes szó mi szó
mekkora távon?
Meg attól is függ ki hogy használja a motrot. XR faja nyomatékos de YZ-vel meg lehet úgy indulni hogy pörgeted mint álat azt kuplung fel és had szóljon.
Sztem YZ nyerne, könnyebb és amint kinyit a power kegyetlenül húz.
Kíváncsi lennék, ha gyorsulási versenyt rendeznénk az XR és az YZ között ki nyerne?
Tudom teljesen más a karakterisztikája a két motornak, csak kíváncsiságból kérdem!
Sugár út tetején abban a különálló panelban lakom, a moci meg a rendörséggel szembeni garázssoron van fotózva.
Nagyon-nagyon kezdő szinten nyomom az ipart de 16 éves vagyok még ráérek beérni, na meg nem a VB a cél.
YZ125 az első komolyabb vasam XR apámé volt (mondjuk most is) de neki nemjött be ezért azzal nyomultam 1 évet YZ addig meg pihent. Most viszont szeretnék kicsit fejlődni a cross-ban ahoz meg az YZ sokkal jobb partner. A csolnoki pályára járok egyik legjobb pálya Mo.-on sztem. (2x voltam a kertvárosi homokplaccon is jó-jó az is de a csolnoki 100x jobb)
Endurózni nemigen járok nincs is kivel + parásnak tartom mert ember erdőben odavágja magát oda nehezebben megy ki a mentő És hogy kikkel nyomom? A Fair Play SE (csolnoki egyesület) tagjaival de mint írtam én full alap szinten. (még)
Evenx: így vettük a gépet nekünk nemvolt szükségünk a forgalomba helyezésre. Nemtudom pontosan mennyiben van de többen mint amenyivel többért tudnám úgy eladni.
(szóval fateré elméletileg a vas ő is adta fel a hírdetést, de én használtam egy héttel ezelöttig)
Most néztem meg az új BMWről a promót, ( HP )elég jól néz ki. Bár én nem szívesen terepezgetnék egy 3millás vassal, kétszer meg ki képes kordában tartani ezt a 200kiló feltti vaskot?Nem az én világom az tuti. Terepen még egy kis DRZ is simán lenyomná az tutkó. De hát lehet, hogy a német beveszi, de én nem!
Shü!
Miért nem helyezte forgalomba a vasat? és mennyi pénz lenne?( mármint rendszámot rakni rá)
szevasztok !
mi van elveszett a billentyűzetetek , hogy nem írtatok ??
kicsit nem értem rá és nincs teleírva semmi !
órámmal mi van ? van már? legyen!
addig motorképek helyett csak órákat dobok föl amíg nem szereztek nekem órát!
schüll hol laksz? melyik garázssoron van lefotózva lovad ? jársz endúrózni vagy pályán szoktál menni ?
hol nyomod ? az az yz az adatlapodon ? kikkel jársz mocizni?
nesztek itt vannak a képek!
xlzx ! neked meg nem hinném hogy a gyújtás miatt nem forog ki rendesen inkább kipuff vagy karbin kéne piszkálni ha kompresszióilag rendbe van azt mondod.
Zoozee,tudsz szerezni vmi jó gyújtás jó áron ami rxet engedi pörögni? mert pörögni pörög rendesen meg minden,csak akkor van tré ha power után csutkát húzok,akkor elveszi a gázt ez a szemét gyújtás
éN IS ÚGY SZOKTAM, HOGY KITOL, BEFÚJ, BEINDÍT, FELÖLTÖZ. Bocs, be volt nyomva caps.
Ennek ellenére nekem a felnin látszik a spray, de nincs jelentősége, mert úgyis összeretkelem, utána meg nagynyomású.
Minden használat elött nem úgy értem hogy megyek megállok lógatni a nyelvem azt újra fújom
Motor kitol garázsból szprééé ráfúj (a láncra nem mellő ha meg mégis mellémegy akkor brigécióval letisztitom mosáskor)
Motor beindít melegítés céljából cuccot felkapni és kész. Addigra már nem folyós a cucc nem rondít össze semmitse.
schuber: azon annyit tudsz nézni felmegy-e rendesen a kupakig volt már olyan egyszerű folytás , motorokon hogy ez fölé karikát tettek és nem tudtál csutka gázt húzni így értelemszerűen nem ment teljesen a ló./nézzed is meg de szerintem itt nem ez a gond/
schubertű :ez csutka gázon nem számít mert, teljes gáznál kihúzod a súberrel a fúvókatartó csőből és mindegy mi van vele nem számít bele a teljesítménybe /kívéve akkor ha ilyenkor még beleérne a vége a csőbe / amúgy ezért hívják részterheléstűnek a schubertűt magyarul mert az alapjárat fölötti részben a teljesgáz közötti régiókban szabályoz mégpedig úgy hogy milyen alakú pl.alul van a sovány felül kövér rész meg ezek variációja így részterhelésben tudja változtatni a fúvókacső keresztmetszetét/
azt próbáld meg hogy eggyel feljebb teszed a tűt / vigyázz ilyenkor a seegerét a lejjebi horonyba kell akasztani/
ha így se jó akkor főfúvókát kéne picit nagyobbra /picit/ cserélni de egyidejűleg a benzinszintet is meg kell nézni mert az is lehet kevés !/fúvóka méret ha pl.100-as van benne akkor max egy 110 -essel próbálkozz!/de akkor viszont megint állítani kell lehet mindent/
légszűrő tiszta legyen, fals levegő kizárva, motor bemelegítve utána levegőcsavar beállítva és akkor szerintem jó lesz! amúgy még amembránját is meg szoktuk nézni mikor ennyire karburálunk ! /de a kipuffját még nem veséztük mert ott is szoktak lenni veszteségek/
miért nem írtok ???????
hmmmm...érdekes szó mi szó
Meg attól is függ ki hogy használja a motrot. XR faja nyomatékos de YZ-vel meg lehet úgy indulni hogy pörgeted mint álat azt kuplung fel és had szóljon.
Sztem YZ nyerne, könnyebb és amint kinyit a power kegyetlenül húz.
Tudom teljesen más a karakterisztikája a két motornak, csak kíváncsiságból kérdem!
Sugár út tetején abban a különálló panelban lakom, a moci meg a rendörséggel szembeni garázssoron van fotózva.
Nagyon-nagyon kezdő szinten nyomom az ipart de 16 éves vagyok még ráérek beérni, na meg nem a VB a cél.
YZ125 az első komolyabb vasam XR apámé volt (mondjuk most is) de neki nemjött be ezért azzal nyomultam 1 évet YZ addig meg pihent. Most viszont szeretnék kicsit fejlődni a cross-ban ahoz meg az YZ sokkal jobb partner. A csolnoki pályára járok egyik legjobb pálya Mo.-on sztem. (2x voltam a kertvárosi homokplaccon is jó-jó az is de a csolnoki 100x jobb)
Endurózni nemigen járok nincs is kivel + parásnak tartom mert ember erdőben odavágja magát oda nehezebben megy ki a mentő És hogy kikkel nyomom? A Fair Play SE (csolnoki egyesület) tagjaival de mint írtam én full alap szinten. (még)
Evenx: így vettük a gépet nekünk nemvolt szükségünk a forgalomba helyezésre. Nemtudom pontosan mennyiben van de többen mint amenyivel többért tudnám úgy eladni.
(szóval fateré elméletileg a vas ő is adta fel a hírdetést, de én használtam egy héttel ezelöttig)
Shü!
Miért nem helyezte forgalomba a vasat? és mennyi pénz lenne?( mármint rendszámot rakni rá)
mi van elveszett a billentyűzetetek , hogy nem írtatok ??
kicsit nem értem rá és nincs teleírva semmi !
órámmal mi van ? van már? legyen!
addig motorképek helyett csak órákat dobok föl amíg nem szereztek nekem órát!
schüll hol laksz? melyik garázssoron van lefotózva lovad ? jársz endúrózni vagy pályán szoktál menni ?
hol nyomod ? az az yz az adatlapodon ? kikkel jársz mocizni?
nesztek itt vannak a képek!
xlzx ! neked meg nem hinném hogy a gyújtás miatt nem forog ki rendesen inkább kipuff vagy karbin kéne piszkálni ha kompresszióilag rendbe van azt mondod.
Eddig nem is figyeltem hogy van itt más egomi.
Mondjuk elég valószínű hogy nem ismerjük 1mást mert nincs olyan ismerősöm akinek CR250-ese lenne.
Ja és ugye mindenki tudja: jövő hétvégén MotoCross verseny Csolnokon!
amúgy órám van már ?
Ennek ellenére nekem a felnin látszik a spray, de nincs jelentősége, mert úgyis összeretkelem, utána meg nagynyomású.
Motor kitol garázsból szprééé ráfúj (a láncra nem mellő ha meg mégis mellémegy akkor brigécióval letisztitom mosáskor)
Motor beindít melegítés céljából cuccot felkapni és kész. Addigra már nem folyós a cucc nem rondít össze semmitse.
vagy hagyos megszáradni?
DR-Z-s "beszólás"t meg nem komolyanvenni francse akar veszekedni.
Azt elöbb nemírtam de alap:
Lánc minden használat elött fújva + légszűrő is rendszeresen mosva.
Most ezt a Kenda gumit nézem, tetszik. Használja valaki?