Hy.Mi a véleményetek a Husqvarna wr 125-endurorol???
Nem nagyon ismerem a husqvarnát,és nem is hallottam rola sokat,szerintetek jo márka??
Mennyivel nagyobb/kissebb a szervizigénye mint pl egy kawasakinak,vagy hondának????
Sziasztok Madarak!
Úgy néz ki megyek szeptemberben M-force estm tanfolyamra.
Vélemény? Segítség? Zoozee írj vmit mert rád felnézek,amiket eddig írtál penge csávó vagy vazze...........
szia német!
ezt függetlenül írom neked mert látom téged érdekel de nemtudom hol kezdeni mert nagyon kiterjedta tudásom
azt a tuningnál elfelejtettem megkérdezni mire kell max. fordulaton kell pörögnie mint a modellrepülőnek mert az aljával nem nagyon kell akkor törődni csak 30.000-res percenkénti fordulat feletti a lényeges! de ha az alacsony fordulaton is használni szeretnénk abban az esetben oda is teljesítményt kell varázsolni és elérkeztünk a legnehezebb részéhez a dolgoknak a két véglet ellentmondásos megoldásait összeötvözni egy motorba. és ez a nagyon nehéz mutatvány a helyes komprumisszum a két motormegoldás közös nevezőre hozása! nagyon sokat segített ebben az újkori hi-tech vívmányok és mérnöki bravúrok!
gondolok itt változó gyújtás időpont , benzinbefecskendezés , spéci karbik, /már az én 97 -es hondámba van pl. power jet a karbiba/ power szelep , szuper hangolt kipufogó, egyéb szenzorok amik még a gáz állását is figyelembe veszik másodpercenként akár többszázszor és ennyiszer állítják be a gyújtást meg a befecskendezést is ! itt már nem csakarról van szó hogy káros tér csökkentése mert az egy új cr- nél nincs is!
minden kókány megoldás csak rontana rajta
meg a hengertalp pakolásos trükkel a vezérlést is változtatod egy kétütemnél mert leengeded a hengert /résvezérlés/ jóhogy csak kis mértékben de ..../
meg az égéstér kialakítása is fontos nem biztos hogy csökkenteni kéne /itt még a szoci tuning munkál bennünk azoknak nagyobb volt az égésterük igaz nem is erre gyártották csak mi csináltunk belőlük crossmotort/
azt veszem észre az a trend hogy a versenyzők a középmezőnyben leginkább a futóműtuningra helyezik a fő hangsúlyt jó picit nyomnak a mocin de inkább kipuffal esetleg egy picit nagykompressziós kovácsolt dugóval + lefaragnak motorsúlyból kicsit és felvesznek egy jó pilótát aki nem kövér!!
zoozee
már kértem tegnap előtt is,de nem látad.léci rakjál be olyan nemtomit (amin vanak a motor adatai,efy kis leírás,meg kép) az xt600 ról kéne 94 es és 96 os
dobozt hajtogattam(ez új ilyet még nem csináltam )és a kartondoboz szétvagdosta a kezemet de eddig ez a legtűrhetőbb meló
ja 15km(15,1)oda-vissza számold ki mennyit kajál(közúton 3ler/100km)
Zoozee!
lécci scanneljél már be olyan prospektust a XR250ről, KLX250ről és DR350ről olyan 94es körüli évjárat okés!
Ha valakit érdekel, elég tartalmas alkatrész katalógust kaptam estére átnyálazni, mi mennyibe kerül..a tuning hengereken át az összes sportkipuffig, szal minden kutya faxa frankó dolog van benne!Még szimóra is gianelli, igaz 20E ft...de komoly lenne
Én nem is nagy dolgokra gondoltam, csak ilyesmik szálldogálnak a fejemben: hengerfejből, hengertalp tömítésből minél kisebbet, káros tér csökkentésére, uj kipuff renszer, mondjuk egy kis 80as KX rezonátorja, és vmi jó nyitott végdob, és karburátor helyes behangolása, illetve egy nyitottabb légszűrő beépítése. Igen és ha valójában belegondolok csodát nem teremtek, maximum 10-15%os teljesítmény növelés. Vélemény?
hja a sportgyertyát elfeljtettem, az biztosan jobban dzsalja a szikrát, tuti jobban menne tőle
megmondom a frankót miért borul a bili
azért mert mindenki hülyjézett pedig van mit söprögetni mindenkinek a saját házatáján
jó tisztelet a kívételnek!
az én viccemen hülyéznek ha ugyanazt más mondja akkor meg nyalják a hangját és jujj de jó meg hahaha
ezért
amúgy rendőrcici igaz történet nem csak vakítás ! nem is írom ide hol van nem akarok g.. lenni
a hidrotőkénél meg az volt a baj hogy bebizonyította mennyire nem tudja mi micsoda a motron
de nem ez a baj hogy nem ért hozzá csak azt hiszi és osztja az észt közbe rászólást követően ki- és megmagyaráz!
ja és megtalál engem pedig lehet megenném motorral ha motorozni is így tud akkor meg be se indítom drz-t úgy eszem meg
amúgy ez a vége a személyeskedésnek innentől motorozzunk
nagyon jó a drz
Hy.Mi a véleményetek a Husqvarna wr 125-endurorol???
Nem nagyon ismerem a husqvarnát,és nem is hallottam rola sokat,szerintetek jo márka??
Mennyivel nagyobb/kissebb a szervizigénye mint pl egy kawasakinak,vagy hondának????
köszi..
de kemény hú de meleg vazze a hangulat sőőőőőőt mondhatni komoly nem semmi vagy wukksön!
ezt jól kiveséztétek rigával mint én a kuplungot
jujj meglátja husky agyvírzíst fog kapni
amúgy ez a rendőrcici............ez igaz vagy csak mókusvakítás?/hol található linkeld ide azonnal/
a hidrotőkés sztori az jó arra emlékszem ott mi volt a baj?
na nem védem de nem rossz srác én ismerem élőbe ! de ez jó sztori megint pici ízt ad a topiknak
írok én is valami olvasnivalót , hogy örüljetek
xlzx!
te meg már megint vettél rx gépet ? szép! tényleg motornepper vagy még nem nőtt le a körmöm amit a nyolccal ezelőtti motorod tépett le 4 hete mikor ki akartam hajtani rajta a berúgókart mindjárt beszkennelem !
amúgy fogalmam sincs mi a baja de dugó meg henger jó állapotban? gyertya , gyújtás , karbi, kipufogó más gáz nem szokott lenni ! ennyit látatlanban a tömítettség szimeringek fals levegőre nem térek ki mert az inkább a kisebb fordulatszámtartományba szopat! de ezek közt a bűnös
gondosan felsoroltam mindent ja még a powerszelepet nézzed és agyújtásnál ne csak a szikrát nézzed , hogy van-e hanem hogy mikor van az a szikra!
faisstnak is először a power tetejében kezdett elfogyni aztán már lent se volt bika de nem rémísztgetlek még nem ugyanaz a sorsa lehet esetleg se!
gerle2!
te meg tedd vissza a halakat a tóba tilos rabsickodni! de faják
herr evenx!
hát mondja meg nekem hova tuningoljak egy 125-ös motort? apró tuningokat lehet esetleg otthon olcsón
végrehajtani deegy picit komolyabb tuning mindenképp az élettartam rovására megy ! pl. 125 cr lehet 42 paci ezt hova tuningoljuk fel lehet húzni persze még rajta de drága lenne és egy körre volna elég és ahogy a fordulattal növeljük a lovakat úgy az alacsonyfordulatszámon elcsesszük a nyomatékot !a gyárak ezzel küzdenek évek óta mi meg elbasszuk egy huszárvágással otthon! vannak versenyzők akiknek megcsinálják de méregdrága és tiszavirág életű , egy verseny egy blokk úgy hogy a szünetben azért henger-dugó csere játszik !jó ezek vb. menők de ott egy gyári szarral nem futod meg a limitet!
xlzx!
ja és fejlődtek évről évre mindig a motorok még a végén is /régen a 250 nem volt ilyen erős mint most a
125/ de már kezdenek a tökéleteshez közel lenni azért nem olyan nagyok a változások és amúgy meg a 2T 125-öt felváltó 250 4T -t fejlesztik ész nélkül agyonra !
Nekem wre 125-van,de eddig semmi gondom nem volt vele (2 év).1995-ös és csak lánc+lánckerék volt rajta cserélve.