amolyan drz féleség csak épp egy picivel erősebb.
nekem van komolyabb tapasztalatom 620 lc4 el terepen. ugyanaz mint a drz.
lágy terepre még jó de ha huzosan akarsz menni, akkor kevés kevés a futóműve és kibaszott nagy a tengelytávja. és az a 5 sebesség ami elveszett benne az meg elbaszott hosszú még áttételezve is.
inkább ilyen városi rohangálos-porosutra letévedős motornak lehetne jellemezni, főleg az lc4 es blokja miatt. mondhatni igénytelen: 3000km ként kell olajat cserélni, 3 gyürüs ezért nem csipegeti az olajat és baszott nyomatékos-forogni nem akarós blokja van.
Igen wukk, jön a jótündér és varázspálcájával csap egyet és a DRZ-d 400asnégyütemű lesz!
Komolyra fordítva a szót, persze: Elmondom hogyan kell: Kiveszed a kétütemű blokkot a gépből és beleteszel egy 4üteműt
ennyi az egész! Jó mi?
Megint akkora hülyeséget kérdeztél, hogy még itt Németben is remeg a föld ......
köszi zoozee
mi van meghaltatok? elaludtatok vagy kipróbáljátok kuplung nélkül
következő kérdés lehet e kétüteműből négyüteműt csinálni? ezt már kérdezte az okos husky
az se volt szar
bocsánat az elöbb nem mis usat linkeltem be gorillamask.net/tara-conner-mi...
itt van a kis gyönyörűség
mutassatok nála jobb nőt
na jó van nála jobb de nem sok
A KDXes témában sajna nem tudok segíteni, nem igazán tudok hozzá cuccot. SuzuTS lenne a fő kompetens ebben a témában.
Esetleg csináltatni lehetne hozzá, végülis egy egyszerű fogasléc, és két henger alakú elforduló szelep.
Nem, nem te vagy Vak zoozee, hanem télleg olyan képet raktam be, amin nem látszik mi is ez. Szóval ez egy LC4 620, vagy 640.
Ezek a favoritok errefelé, amolyan DRZ pótlók. Ezek mennyire jók terepre? Meg kb hány mázsát nyomhatnak?
úgy tudsz 1kerekezni h fekszel a motoron?olyan supermanosan?
arra nem válaszoltál neked menniyt kajál a cr óránként?mióta van meg?mennyire szervizigényes(pl dugót meg ilyesmit menniy időnként cserlsz benne)
Egyesbe lassan már kétszer fogtam meg fékkel holtponton de szerintem véletlen volt, amúgy nem vagánykodásból csinálom hanem mert imádok motorozni ülve állva fekve akárhogy......
A bnőm neve Vivi..........már két éve imádom! Miért írom ezt le? Mert imád motorozni, az nsr-emet rendszeresen hajtotta a cr től még picit fél de azért adja neki............Hát nem jó fej????????????
a kormányba kapaszkodva a seggeddel befeszülve az üléshez mintha a kormányt próbálnád tekergetni úgy próbáld tartani a motor seggét fönt ! hozzáteszem nekem az elsőkeréken gurulás nem megy csak véletlen szoktam
inkább az egykerék ami megyeget kicsit abban esetleg tudnék segíteni
úgy megy az egykerék hogy ülve egyesbe lassan? vagy ...?
na ha nincs téma én dobok fel: cr 125 2t próbálok első keréken gurulni de 2 méter után kifordul a motor hátulja és vége a mókának, ülésen állva egykerék még egyszer sem sikerült de már pontosan 27szer estem belőle.......valaki elláthatna vmi jó tanáccsal
ja és logikusan gondolkozzatok pl. miért az endúrokra teszik az olajos kuplungot tehetnék crossra is de minek ott elég a bowdenes mert nem kíváncsi rá senki abba nem fáradnak bele a pilóták amihez nem nyúlnak sűrűn viszont endúróban ott se a váltás miatt inkább a festegetés miatt sokat fogdosod , ezért van is rajtuk szervócucc!
nekem van komolyabb tapasztalatom 620 lc4 el terepen. ugyanaz mint a drz.
lágy terepre még jó de ha huzosan akarsz menni, akkor kevés kevés a futóműve és kibaszott nagy a tengelytávja. és az a 5 sebesség ami elveszett benne az meg elbaszott hosszú még áttételezve is.
inkább ilyen városi rohangálos-porosutra letévedős motornak lehetne jellemezni, főleg az lc4 es blokja miatt. mondhatni igénytelen: 3000km ként kell olajat cserélni, 3 gyürüs ezért nem csipegeti az olajat és baszott nyomatékos-forogni nem akarós blokja van.