nem teszi tönkre de ha nem forgatod ki rendesen és úgy váltassz akkor a gázból picit engedj el egy pillanatra!/majd elmondom az miért fontosabb mint a kuplunggal törődni/
amúgy meg te nem crossversenyzel és van időd picit megfogni a kuplungot! nem kell teljesen behúzni csak icipicit belenyúlsz fél centit/ a holtjátékon kívül/
amúgy még azt élvezem a kanyar előtt k. nélkül visszadobott sebességgel beérni hogy a gödrök tetején húzza a seggét mert akkor legalább lenttartja a seggét amíg leülök de ezek a dolgok amikről írkáltunk az előbbiekben ezek feltételezik az állat tempót úgy működnek igazán nem kiránduló tempóban jók igazán!
ok én se akartalak leugatni szal béke
én meg reggel 6tól dután 2őig dolgozok az új motorért meg a jogsiért bár a jogsi a 2.helyen van csak
szal tom mien szar korán kelni meg ilyesmi
dehát motorért mindent
amúgy mennyit eszik neked óránként a kis aranyos?
na hali suttyórák! nem megbántani akartalak jó motor az rx de azért ne hasonlítsuk már egy kihegyezett 25öshöz..........amúgy a cr már a harmadik motorom, és reggel négytől du háromig dolgozom hogy fenn tudjam tartani úgy hogy vegyél vissza te is..........de azért kuplungoljatok csak nyugodtan hadd fáradjon el a kibaszott kezetek! na jó motorozást a no kuplung embereknek a többiek meg hadd szopják a faszt
szeva csiga
látom betaláltál adnám az ívet a fiúknak de nem veszik a lapot! idővel rájön mindenki a tutira
ezért azt javaslom mindenki azt csinál amit akar ha akar kuplungoljon ha nem akkor nem kell!
tényleg a recluse meg az sbk ezért találta ki a kuplungját a lusta crossozók miatt akik soha nem használják és még akkor sem ha kanyar előtt visszadobott néhány sebességtől lebuffan a gépe úgy vezet ezért találták ki nekik ezt a kuplungot hogy már sose kelljen odanyúlni ! mert váltáshoz nem kell az tuti és mostmár kiküszöbölték a megállást is ezzel!
endúróba meg sokszor azért kell a kuplung mert ott még eltudsz osztani vele erőket!
crossal meg még nem mentek nem tudják miről beszélnek egy rajtnál nyélrevágott és húsz perc múlva elengedett gázról még nem is hallottak! honnan tudnák mire van a kuplung
a váltójuknak meg mindegy mert ezért van ez a szutyok váltójuk hogy ne kelljen kuplungolni mert forgatva van az összes fogaskereke és ezért mindegy hogy behúzod -e vagy sem!
azért írom hogy szutyok váltó mert egyenesfogazású meg háborúelőtti hangos szar de azért nem fejlesztik ferdefogazású szinkronváltóvá mert akkor kuplungolni kéne vele !!!!
de ezt csak szerelőként tettem hozzá ,hogy szakmailag is hajlamosak hülyeséget beszélni az emberek!
igenis fejet hajtok a nagyok előtt, de az rxemnek valószinű nem tesz jót a ha sokáig kuplung nélkül váltogatok(néha szoktam anélkül váltani és nem ad ki recsegő hangot, de ha már rajta van az a kuplung akkor használom)
látom megint a "crossversenyzők" vannak többségben akik igazán tudják mit kell csak azt nem tudom hogy honnan
megerősíthetem zoozee vallomását mire kell a kuplung arra hogy le ne fulladjon a gép nagyjából erre a
váltójuk meg direkt igy van megcsinálva most nem mondom el hogyan de egyszerű
innen úgy látszik vitatkozni már megtanultatok az öregekkel mostmár a motorozáson lenne a sor!
amúgy ezért ha figyelnétek mi miért van mostmár soha nem kell kuplungolnod ha megveszed a motorodra az új kuplungot már lehet venni supermotóhoz endúróhoz meg crosshoz 150-200 ezer között
hogy már megállásnál se kelljen meg a kanyarokba beeséskor ne fulladjanak be mert a versenyzők itt se kupplungolnak nagyon!
olvassatok utána mielőtt nagy vitatkozásba kezdtek hülyeségekről
de ez a motorozás közbeni kuplunghasználat utazgatáshoz használhattok nyugodtan!
nem anyuci-apuci vette a gépemet ha nem tod minek ugacc bele?1ébként majd nekem is lesz nagyobb gépem ha összeszedem rá a lét nagyokoskám nem mindenki kezdi crrel
Kuplung nélkül váltani faszság?????????? barátom ezek erre vannak tervezve,tudod mit egyszer próbálj meg igazán gyorsan menni állva egy mosódeszkaszerű úton, de tényleg csutkagázon és ha tudtál kuplungal váltani akkor szólj.........nem fog menni...hidd el
Sutyerák bammeg krosszmotorról volt szó nem pedig anyuci-apuci által vásárolt 1.2 lóerős rxről....amúgy senki nem néz hülyének csak nem ilyen easy enduróról írtunk. Faisst neked pedig ajánlanám hogy keress fel egy profi szerelőt és kérdezd meg tőle mi történik fullgáznál ha behúzod a kuplungot....elárulom nem tesz jót a gépnek:minden hatványozottan kopik,melegszik és krosszversenyen senki nem megy így csak az aki versenyenként új gépet kap............
én mndig kuplugolok váltásnál..felfelé is...
cak a gázt nem engedem el...csak a kuplungot egy picit behúzom..a gáz meg végig csutkán..ugy jobban megugrik a motor mintha nem használnád a kuplungot...ergo jobban gyorsul...
crossversenyen is igy váltanak..gondolom nem véletlenűl....kuplung nélkül váltani faszság...
Zoozee van igaza, 125-ös krosszgépen felfelé biztos hogy nem kell kuplung,visszaváltásnál pedig elengedhetetlen. Kuplungot csak rajnál használsz,majd minden váltásnál egy nagyon minimálisat elspórolsz a gázból,és szinte senki nem fogja észrevenni hogy váltasz. A motort sokkal erősebbnek fogod érezni, dinamikusabb és egyenletes lesz a gyorsulás, arról nem is beszélve hogy az állandó kuplung kidobálásnál egy jó 125ös hanyatt akar baszni ez pedig a tempót csökkenti ugyebár. Belenyúkálni pedig azért szoktunk kanyarkijáratból,mert gyorsabban felveszi a motor a fordulatot, magyarul pörög mint az állat. Ha így mentek kurva gyorsnak érzitek magatokat és olyan éményt ad egy ilyen kis gép ami elmondhatatlan..........de én például nem is tudnék kuplungolni felfelé mert kapaszkodom?! visszafelé kuplung a többit meg úgy ahogy írtam és le sem akartok majd szállni a kis rakétákról..........
Ja ismerem a srácot,világ életében offroad mániás volt most meg azt mondja megtalálta önmagát a zxren. Az én crem kurva jó de sajna el kell adnom, mivel rendesen szervizeljük ezért még semmi baja nem volt. amúgy nálunk mindenki kuplung nélkül vált felfelé és a gázból is csak egy kicsit veszünk el,viszont visszaváltásnál elengedhetetlen mert csúnya dolgokat tud művelni: aki meg kuplungol felfelé az elég lassan mehet,mert csőgázon két kézzel való kapaszkodás is kevésnek tűnik néha...pedig a cr csak43lóerő....
amúgy meg te nem crossversenyzel és van időd picit megfogni a kuplungot! nem kell teljesen behúzni csak icipicit belenyúlsz fél centit/ a holtjátékon kívül/
amúgy még azt élvezem a kanyar előtt k. nélkül visszadobott sebességgel beérni hogy a gödrök tetején húzza a seggét mert akkor legalább lenttartja a seggét amíg leülök de ezek a dolgok amikről írkáltunk az előbbiekben ezek feltételezik az állat tempót úgy működnek igazán nem kiránduló tempóban jók igazán!