nah emberek,úgy néz ki hogy szerdán 4kor indulunk győrbe,transporterrel megyünk,benne fog figyelni a cagiva..... a para csak annyi h csak én tudok rajta bukni,mert ha nem tetszik neki akkor benzin költésg felét fizeti ki de hát küldtem neki sok képet,külön a sérülésekről is meg stb.....első motorja lesz..még úgyis fog vele esni -szerintem-....
jól beszívatott a hülye levi"s odahívtak 6ra dolgozni utánna meg közölték h takarodjak haza mert ők kitalálták h csak holnaptól jöjjünk de azt a qva telefont már basztak felemelni és felhívni minket
keltem 5óra15kor és elmotoroztam 15km-et ASZFALTON még hozzátetem van 30at aztán kimegyek terepre
tényleg evenx most, hogy belenéztem a másik topikba és írtad , hogy powerszelep meg tolóléc stb. eszembe jutott lett most egy 200 kdx-ünk és nincs benne a két szelep kérdésem a következő nem találkoztál -e véletlenül valami forrással lehet utángyártott is ? vagy marad a gyári cucc beszerzése?
kösz
Zoozee! te ereidbe német vér folyik valld be! Jól kened a németet, látszik rajtad, fogadni mernék éltél te is kinnt valamikor.
Igen, a cég az egyik támogatója az egyesületnek, és dukál az ingyen jegy. Jó volt, de hamar meguntam, én is motoroztam ovlna helyette vmi jó kis géppel...Meg untam nyerlni a sok port.
A képen a tipikus DRZ pótlék NO-ban.Hány kiló egy ilyen masina és szerintetek mennyire jók terepen?
guten abend herr evenx!
maga már csak oldalkocsis versenyre /seitenwagen rennen/ jár? így ki lehet bírni !
egyszer volt itt pilicséven valami oldalkocsis futam azt láttam meg a tv-ben ritkán pár pillanatot !/ rendes crosst is alig nyomnak endúrót meg szinte semmit se nemhogy oldalkocsist/
mindent fel lehet tenni, megfelő hozzállás kérdése...
Amúgy meg kdxre vegyél egy jó hátsó gumit, Heidneau ...jó áron jó minőség! és tapad mint a dög...egy 120ast mnodjuk
előre meg szerzél egy agyat jó féktárcsával, és MZ ráfra fűzesd át. Tök olcsón kijössz, és nem is anyira feltűnő h a hátsó 18as az elso meg csak 17es..
sztem jó megoldás!
nem kell!
de ha nem sietsz csak gurulsz valahova akkor odanyúlhatsz picit meghúzhatod! de felesleges
versenyen a 125-össel akkor kell kuplungolni ha megállsz meg akkor fested ha esik a fordulat és hogy a csutka gázból ne kelljen engedned inkább behúzva tartod picit mikor él megint a motor akkor ismét engeded rá! /ezt hívják úgy hogy belefestessz a kuplungba/
akkor szoktunk kuplungba nyúlni inkább nagyoknál ha nagy asztalon nagyon sokat repülünk és vissza kell dobni egy gangot a levegőbe és akkor hogy le ne fulladjon és ezért ne álló motorral érjünk le rányúlunk!
de ez 20-25 méteres asztaloknál probléma ahol négy be vagy ötbe ugrassz el !
amúgy meg nem tesz tönkre semmit csak időt vesztessz vele !
125 -el nem is lehet másképp motorozni csak így azt rajtnál csutkára dobod és húzod a váltót majd észre fogod venni mintha kétszer jobb gépen ülnél magának rakja a sebességeket te csak beakasztod a lábad és vezetsz a többiek/nézők/ észre se veszik hogy váltottál mert egybefolyik a hangja faján!
ezt valami sima egyenes földúton próbáld ki állj föl dugd hátra a segged merev lábbakkal és nyelezzed!
vér profiknak hosszú lemenőkben is úgy ki van forgatva a gép hogy dadog de ehhez sokat kell menni!
keltem 5óra15kor és elmotoroztam 15km-et ASZFALTON még hozzátetem van 30at aztán kimegyek terepre
kösz
mekkora ktm exc az? 125 vagy 200 mert nem látom ! dann bin ich blind?
Igen, a cég az egyik támogatója az egyesületnek, és dukál az ingyen jegy. Jó volt, de hamar meguntam, én is motoroztam ovlna helyette vmi jó kis géppel...Meg untam nyerlni a sok port.
A képen a tipikus DRZ pótlék NO-ban.Hány kiló egy ilyen masina és szerintetek mennyire jók terepen?
én ojan 1,5 re tippelek itthoni árban..
maga már csak oldalkocsis versenyre /seitenwagen rennen/ jár? így ki lehet bírni !
egyszer volt itt pilicséven valami oldalkocsis futam azt láttam meg a tv-ben ritkán pár pillanatot !/ rendes crosst is alig nyomnak endúrót meg szinte semmit se nemhogy oldalkocsist/
Amúgy meg kdxre vegyél egy jó hátsó gumit, Heidneau ...jó áron jó minőség! és tapad mint a dög...egy 120ast mnodjuk
előre meg szerzél egy agyat jó féktárcsával, és MZ ráfra fűzesd át. Tök olcsón kijössz, és nem is anyira feltűnő h a hátsó 18as az elso meg csak 17es..
sztem jó megoldás!
szoval,az elözö kérdésemre nincs válasz?
Én egy körre vinném, bár többet ér a papír és kerék mint a motor......
Nem tudjátok milyen árban vannak ezek a felnik????(használt)
különben meg ha nem akkor nem lehet nagy motoros
de ha nem sietsz csak gurulsz valahova akkor odanyúlhatsz picit meghúzhatod! de felesleges
versenyen a 125-össel akkor kell kuplungolni ha megállsz meg akkor fested ha esik a fordulat és hogy a csutka gázból ne kelljen engedned inkább behúzva tartod picit mikor él megint a motor akkor ismét engeded rá! /ezt hívják úgy hogy belefestessz a kuplungba/
akkor szoktunk kuplungba nyúlni inkább nagyoknál ha nagy asztalon nagyon sokat repülünk és vissza kell dobni egy gangot a levegőbe és akkor hogy le ne fulladjon és ezért ne álló motorral érjünk le rányúlunk!
de ez 20-25 méteres asztaloknál probléma ahol négy be vagy ötbe ugrassz el !
amúgy meg nem tesz tönkre semmit csak időt vesztessz vele !
125 -el nem is lehet másképp motorozni csak így azt rajtnál csutkára dobod és húzod a váltót majd észre fogod venni mintha kétszer jobb gépen ülnél magának rakja a sebességeket te csak beakasztod a lábad és vezetsz a többiek/nézők/ észre se veszik hogy váltottál mert egybefolyik a hangja faján!
ezt valami sima egyenes földúton próbáld ki állj föl dugd hátra a segged merev lábbakkal és nyelezzed!
vér profiknak hosszú lemenőkben is úgy ki van forgatva a gép hogy dadog de ehhez sokat kell menni!