Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

választ!
nah emberek,úgy néz ki hogy szerdán 4kor indulunk győrbe,transporterrel megyünk,benne fog figyelni a cagiva..... a para csak annyi h csak én tudok rajta bukni,mert ha nem tetszik neki akkor benzin költésg felét fizeti ki de hát küldtem neki sok képet,külön a sérülésekről is meg stb.....első motorja lesz..még úgyis fog vele esni -szerintem-....
vna 30at.....
jól beszívatott a hülye levi"s odahívtak 6ra dolgozni utánna meg közölték h takarodjak haza mert ők kitalálták h csak holnaptól jöjjünk de azt a qva telefont már basztak felemelni és felhívni minket
keltem 5óra15kor és elmotoroztam 15km-et ASZFALTON még hozzátetem van 30at aztán kimegyek terepre
bocs nem kösz hanem danke
tényleg evenx most, hogy belenéztem a másik topikba és írtad , hogy powerszelep meg tolóléc stb. eszembe jutott lett most egy 200 kdx-ünk és nincs benne a két szelep kérdésem a következő nem találkoztál -e véletlenül valami forrással lehet utángyártott is ? vagy marad a gyári cucc beszerzése?
kösz
hmm.....ja!

mekkora ktm exc az? 125 vagy 200 mert nem látom ! dann bin ich blind?
Zoozee! te ereidbe német vér folyik valld be! Jól kened a németet, látszik rajtad, fogadni mernék éltél te is kinnt valamikor.
Igen, a cég az egyik támogatója az egyesületnek, és dukál az ingyen jegy. Jó volt, de hamar meguntam, én is motoroztam ovlna helyette vmi jó kis géppel...Meg untam nyerlni a sok port.

A képen a tipikus DRZ pótlék NO-ban.Hány kiló egy ilyen masina és szerintetek mennyire jók terepen?
Nagyon komolyak voltak, az alapja majd mindegyiknek 500as Zwei-Takt....
van egy tc 570es 1 milio küröl németben..itthon emmynit érhet? 2003 as papirja is van...
én ojan 1,5 re tippelek itthoni árban..
ez TE 610 E vigyázz ez nem a versenyendúró itt még öninditó is figyel rajta! (ez az utcai ló)
guten abend herr evenx!
maga már csak oldalkocsis versenyre /seitenwagen rennen/ jár? így ki lehet bírni !
egyszer volt itt pilicséven valami oldalkocsis futam azt láttam meg a tv-ben ritkán pár pillanatot !/ rendes crosst is alig nyomnak endúrót meg szinte semmit se nemhogy oldalkocsist/
Fordulatszámmérős TE, 7000nél piros!
TE610
Mittomén!Egy parkolóban fényképeztem, attól függ hogy van le TÜV öltetve
mindent fel lehet tenni, megfelő hozzállás kérdése...
Amúgy meg kdxre vegyél egy jó hátsó gumit, Heidneau ...jó áron jó minőség! és tapad mint a dög...egy 120ast mnodjuk
előre meg szerzél egy agyat jó féktárcsával, és MZ ráfra fűzesd át. Tök olcsón kijössz, és nem is anyira feltűnő h a hátsó 18as az elso meg csak 17es..
sztem jó megoldás!
zsivány kis gépezet,ezzel lehet az uatat szántani
szoval,az elözö kérdésemre nincs válasz?
Nah ehhez ki mit szól,
Én egy körre vinném, bár többet ér a papír és kerék mint a motor......
Hy.Egy 125-ös Kdx-re fell lehet tenni modnjuk egy honda nsr kerekeit szupermotyozni???
Nem tudjátok milyen árban vannak ezek a felnik????(használt)
Voltam versenyen, hát van különbség szervezés terén, és minden terén kis hazánk és az übermencsek között. Látott már valaki oldalkocsis versenyt?
nekem 4t -m van,szal azal válthatok kuplung nélkül fölfele,nem?
de ő erre a kuplungolásra/belefestegetésre/ gondol amit én írtam most nem a váltásnál lévőre !
különben meg ha nem akkor nem lehet nagy motoros
nem kell!
de ha nem sietsz csak gurulsz valahova akkor odanyúlhatsz picit meghúzhatod! de felesleges
versenyen a 125-össel akkor kell kuplungolni ha megállsz meg akkor fested ha esik a fordulat és hogy a csutka gázból ne kelljen engedned inkább behúzva tartod picit mikor él megint a motor akkor ismét engeded rá! /ezt hívják úgy hogy belefestessz a kuplungba/
akkor szoktunk kuplungba nyúlni inkább nagyoknál ha nagy asztalon nagyon sokat repülünk és vissza kell dobni egy gangot a levegőbe és akkor hogy le ne fulladjon és ezért ne álló motorral érjünk le rányúlunk!
de ez 20-25 méteres asztaloknál probléma ahol négy be vagy ötbe ugrassz el !
amúgy meg nem tesz tönkre semmit csak időt vesztessz vele !
125 -el nem is lehet másképp motorozni csak így azt rajtnál csutkára dobod és húzod a váltót majd észre fogod venni mintha kétszer jobb gépen ülnél magának rakja a sebességeket te csak beakasztod a lábad és vezetsz a többiek/nézők/ észre se veszik hogy váltottál mert egybefolyik a hangja faján!
ezt valami sima egyenes földúton próbáld ki állj föl dugd hátra a segged merev lábbakkal és nyelezzed!
vér profiknak hosszú lemenőkben is úgy ki van forgatva a gép hogy dadog de ehhez sokat kell menni!
Milyen motorról lenne szó? mert ha KDX125, akkor nekem lenne egy gyári pfóm hozzá, katalizátor nélküli.
ja és a 2. helyen van a bajnokságban is szal kell az a kuplung versenyen