Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy ezekből ne vonjunk le következtetéseket messzemenően a mi drz-énkre vetítve, hogy a dakaron a jóisten versenyzett egy drz színű ktm-met és megnyerte vele a versenyt ......mert attól a mi drz-énk amit nem az aktuális motoratyaúristen vezet és nincs rajta még ötmillióért tuningminden az ugyanaz és ugyanolyan jó
"B" jogsit vonták be vagy "M"-est?
weben láttad? nics képed rola véletlen?
hallottam sőt láttam is megvan az új zélandi hatnapos ott láttam egy öregfiú vezeti most nem jut eszembe hirtelen a neve /nagy penge volt/ ...hát ők is tudják ezeket a hibákat és fejlesztgetnek keményen

ott már aluvázzal volt meg futóművel meg tuningblokkal .......így se lett benne az elejébe
jól van na nem fikázom......
gumi nélkül, felnin ment a motoros ( lerobbant a hátsó gumij)
de félre ne értsétek nem drz fikázásnak szántam a sztorit csak ár /érték..súly/lóerő meg ilyesmi teszteken kiderült igazságokat boncolgatom...........amúgy valaki leírta már régen asszem csiga hogy fasza "kirándulómotorpótló"
wukkal mi lehet erről jut eszembe...neki volt egy 100 lovas drz-je aminek mágnessel nézte a tankját!!
zoze halottál drz 450 ről?

áll megy a dakaron is egy
ha van pénzem befektetem... és másfélszeresét szedem ki legalább
ha van pénzem akkor huskyt veszek, yamahát, rmz 450, honda crf... ktm nem kell
de ha van pénzem... akkor van pénzem de sajna nincs
Az biztos, de ára nagyobb, mert hamarabb meghal a blokk
hát a kettő és félhez amiért a versenyendúrókat adják...ahhoz képest

ha már a kemény tempó szóba jött az előbb ...azokkal azt is lehet !
ha van pénzed és komolyan akarsz menni eszedbe se jut a drz mint megoldás
mihez képes ocsó zoozee?..a másfél guriga az másfél guriga
Jogos a futómű kritika. De én nem crosspályára értettem a kemény tempózást, hanem terepen.
hát nem azért de nem azt jelenti h nem lehet használni pályán...mert lehet csak a teloknak megfelelö állapotában kell lenni beállitás szempontjábol meg az ugratokat ésszel kell átszelelni... de ha van felesleges 1-200 ezred veszel bele egy rm/z /125-450/ telót e-h ra már jó is :)
drz -vel nem is lehet kemény tempót menni ...gyorsat azt lehet........ de relatív az is
különben a drz baja nem az, hogy gyenge és nehéz hanem leginkább nincs ehhez a kombinációhoz rendes futóműve bizonyos ponton túl ahol a kemény tempó kezdődne ...amúgy leszámítva a keményebb endúrózgatást nem rossz motor mert igénytelen és olcsó
ejj szep jo estet...látom husky is megjelent... ti meg már annyit irtok h lusta vok viszaolvasni...fele marhaság amugy egy S es meg egy E s drzt ne hasonlitsatok.... suly/le/nyomaték más sztem meg azért egy E megeszi a 6 lityot nem? 1 tank 180 km ugytom de akkor még nem igazán van huzva a füle ha zsirozzák akkor 150 igyhalottam
n.norbi milyen célra akarod venni. Mert a DRZ nem crosspályára lett kitalálva.
kösz Siki... már belőttem.... feltalálom magam... az elején kicsit szorult az a biszbasz... de a kombináltfogó meg néhány fordítás megoldaj a problemát
asszem enyém 144kg mindennel, 10l benzinnel, akku
ez naz S-es
hany kilo egy drz ?
Wazz ez a Despres (nemtom hogy írják)gyerek faszán elvolt ma zenéthalgatott motorozás közbe mag "vitorlázott"
neem, 3 vagy 4 éve asszem így már 4
Mondjuk a haveré fél éves még ilyen hibákat nem találtunk
születése óta te neveled??