Olyan isten nics, hogy kint nem szikrázik a gyertya. Akkor lehet, hogy rosszul van rátéve a blokkra, nem? Vagy esetleg a gyújtás kábel áll másképp, és nem érintkezik rendesen(bár ennek ugye nem is fontos mindig érintkeznie hogy szikrázzon )
Én így csinálnám: Gyertyacsere, kábelcsere, trafócsere,trafó előtti kábelek ellenőrzése, jeladó ellenőrzése, kompressziómérés
Egyébként ha egy hiba véletlenszerű, akkor 98%-ban kontakthiba.
Trafó miatt nem kell aggódni, szinte bármilyen más benzinmotoros jármű trafója jó kirpróbálni hozzá, csak a primer tekercs ellenállása azért ne legyen kisebb, mint a gyárié.
megoldottam! amivel a táblákat felfogatják alu bilincs,na az megoldotta a problémámat! pár erős kalapács ütéssel rá idomítottam és most áll mint katiba a gyerek
bár most meg olyan csendes hogy nem hallom ha megyek :D
valamivel gyengébb, nem kell annyira pörgetni, nyomatékosabb, állítólag többet fogyaszt (egyes modelleknél de egyátalán nem minden esetben igaz--mármint a cross)
nem tudom
,de egy kaposvari enduros yz vel megy a bajnoksagba evek ota
allitolag vilagitast is megoldja ra /nem akksival/
azert egy krosszmotor meg mindig 10 kiloval konnyeb szinte mindegyik enduronal
Csá mindenkinek figyi má nemtuggya valaki hogyha felteszek eggy videót akkor az nem rögtön jelenik meg a legujabb videók nál várni kell eggy napot? vagy mi.. ha valaki tud valamit lécci irja má meg kössz császtok
de ezek még aszem nem....
ezek végülis lmpás yz-k....
aszem.....
nem itt volt az hogy márkakereskedők épitették át az yz-t enduróvá? aztán látta a yamaha hogy nem rosz dolog és elkezdték gyárba is csinálni?
Nekem WR250Z (YZ250) normálisan járkálva 6 literrel beéri. Ebben viszont nincsen benne crosspálya, vagy nagyon nehéz terep. Ha vergődök a fák között vagy a mélyszántásban, ne adj isten pályán akkor min 8 liter.
Mondjuk ha te egy 4t crossgéppel eljártál 4-5 literrel akkor a 2t sem fog 6nál többet kérni
de beindult am elsőre...tegnap elkurtam....de mostmár akor is kiszedem majd....