Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na az nem fért oda tank levétel nélkül
de beindult am elsőre...tegnap elkurtam....de mostmár akor is kiszedem majd....
Szasz!

Hallottál már gyertyakulcsról?
Ja, és balra kell forgatni.

Bocs, csak humor
ja ha a világításnál a afesz zsabályzó ment el az milyen költség?
Estét, nyakat!

Olyan isten nics, hogy kint nem szikrázik a gyertya. Akkor lehet, hogy rosszul van rátéve a blokkra, nem? Vagy esetleg a gyújtás kábel áll másképp, és nem érintkezik rendesen(bár ennek ugye nem is fontos mindig érintkeznie hogy szikrázzon )

Én így csinálnám: Gyertyacsere, kábelcsere, trafócsere,trafó előtti kábelek ellenőrzése, jeladó ellenőrzése, kompressziómérés

Egyébként ha egy hiba véletlenszerű, akkor 98%-ban kontakthiba.

Trafó miatt nem kell aggódni, szinte bármilyen más benzinmotoros jármű trafója jó kirpróbálni hozzá, csak a primer tekercs ellenállása azért ne legyen kisebb, mint a gyárié.
megoldottam! amivel a táblákat felfogatják alu bilincs,na az megoldotta a problémámat! pár erős kalapács ütéssel rá idomítottam és most áll mint katiba a gyerek
bár most meg olyan csendes hogy nem hallom ha megyek :D
amúgy szép estét emberkék! zalai motorosok élnek erre?
lehet 1szerübb lenne venned egyet akár bontoból?
De szét van kapva az egész telo
Ilyen kurva kibaszott letörős kipufogóm van nekem is!!
Nem tudtak még belevaló szimeringet hozni mert üres a nagyker
Nincsen
milyen nehez a wr az yz -hez kepest?
na kész van már a vasparipa?
Szasz mindenkinek
valamivel gyengébb, nem kell annyira pörgetni, nyomatékosabb, állítólag többet fogyaszt (egyes modelleknél de egyátalán nem minden esetben igaz--mármint a cross)
nem tudom
,de egy kaposvari enduros yz vel megy a bajnoksagba evek ota
allitolag vilagitast is megoldja ra /nem akksival/
azert egy krosszmotor meg mindig 10 kiloval konnyeb szinte mindegyik enduronal
Csá mindenkinek figyi má nemtuggya valaki hogyha felteszek eggy videót akkor az nem rögtön jelenik meg a legujabb videók nál várni kell eggy napot? vagy mi.. ha valaki tud valamit lécci irja má meg kössz császtok
de ezek még aszem nem....
ezek végülis lmpás yz-k....
aszem.....
nem itt volt az hogy márkakereskedők épitették át az yz-t enduróvá? aztán látta a yamaha hogy nem rosz dolog és elkezdték gyárba is csinálni?
megjött a hengerem csütörtökön gurul a DT mocskos BKV sálálálá.... vége a gyaloglásnak
mi az hogy csont enduro?
hát a wr az csont endúró, bocsi hogy így szólok bele
miota van nalad a wr?
milyen nehez pontosan?
miben mas mint az yz?
Nekem WR250Z (YZ250) normálisan járkálva 6 literrel beéri. Ebben viszont nincsen benne crosspálya, vagy nagyon nehéz terep. Ha vergődök a fák között vagy a mélyszántásban, ne adj isten pályán akkor min 8 liter.
Mondjuk ha te egy 4t crossgéppel eljártál 4-5 literrel akkor a 2t sem fog 6nál többet kérni
100-120 HUF
mennyid van?