helló mindenkinek!
eladtam a bukómat.holnap megyünk a parillához valami jó kis no fear bukóért.kérdésem, hogy milyen szemüveget vegyek hozzá 5-10között?
szia !
ne haragudj de ez nem 94-es motor! max. 91-es lehet.....abból is látszik már messziről hogy 92-től már fehér a tank stb...
bocs, hogy zavartam ....zé
ezzel a szöveggel
na szevasztok !
a drz -hez nem tudok nagyszerű hozzászólást írni még ha akarnék se .........oka ismert szélsőségesebben motorozók között
azt , hogy milyen teló van egy motorba ami elmegy a tévében a kamera mögött meg nehéz megítélni így nem is érdemes róla beszélni ...nem akarom csökkenteni érdemeit a versenyzőnknek sőt le a kalappal előtte, hogy ezzel a motorral ezt megcsinálta
de..... azért hozzá kell tennem nem pont ehhez a drz-s sztorihoz hanem csak úgy általában ,hogy sok dolog közrejátszik még egy évi bajnokság megnyerésében túl a motoron túl a pilótán .........gondolok itt arra , hogy vannak néha olyan kategóriák..első- /másodosztály /junior/oldboys/senior/kisfiú/kislány ezenbelül köbcentik/ütem szerintik amik foghíjasak kevés benne a menő ott már majdnem elég az egész évi részvétel, hogy dobogón végezzél ..../hogy mindig egy-pár pontot elhozva harmadik nemlehetsz mert ketten indultatok adott kategoriában azévben /ehhez inkább a legfontosabb szempont ill. kellék a pénz/azontúl persze, hogy tudjál menni is valamennyire motorral/ , hogy minden futamra odautazz + szállás,kaja, pia , szimfónia,benzin , motor , alkatrész ......stb csak kicsit ecseteltem az endúróverseny kiadásait és akkor licensz nevezés meg ilyesmik is szoktak lenni ami viszi a pénzt rendesen ...na most ha ezt bírod akkor nagy esélyed van egy tehetségesebb gyerekkel szemben aki mondjuk nem tud mindenhol ott lenni mert nincs annyi léje!
hát ezt jól megfogalmaztam remélem megértitek amit szerettem volna mondani ...aki csinált ilyesmit az találkozott ezzel már rögtön érteni fogja...azoknak bocs az időrablásért!
ez se 94 es inkább 91es!Eléggé szomorú,h így elrontják az esélyeket egy valóban 94es nek.Azt sem tartom szépdolognak,h valaki a szétakadt crfjét akarja a fiatalabb srácokra rásózni,holott előtte ő írta,h nem meri kihozni motorozni,mert halott a gép!nem szép dolog átverni az embereket
szecsu:látom most már yz250re akarod cserélni a "versenygépedet". Ha vissza olvasgatsz akkor láthatod,h pont ebből fakadt a nézeteltérés,akkor most ennyire tudod,h mit akarsz,vagy csak be kellett szolnod már valakinek?!dobjál már fel egy videót magadról,had okoljunk már egy menőtől vagy az már nem megy mi ne kötözködj,inkább mutass előbb valamit!!!!!biztos sokan tanulnánk tőled!lehet hazai pályán készült videó is!/gondolom máshol még nem jártál/előbb jöhet a videó és csak utána csepüljél kérlek!Ha nem lesz videó,csak megint osztasz,akkor azzal magadat járatod le állmenő és akkor tényleg kár írni is bármit,nem vita fórum ez előbb mutass valamit,a szája bárkinek nagylehet
van 1 úgynevezett plast primert nevű anyag amit ha felviszel a festés előtt nem pattógzik le.
2 a dt az utcai gépem... nem endurozok vele.... csak járkálok vele ide oda... bár a Bp i utak hasonlítanak nagyon azokra a helyekre ahol az endurorosok mennek
a terepre ott a crossmotor. de azt is inkább pályán
szar volt pár napja a gépem...de nem értem most miért jó mert senki nem nyult hozzá...
lehet már várod is titkon
eladtam a bukómat.holnap megyünk a parillához valami jó kis no fear bukóért.kérdésem, hogy milyen szemüveget vegyek hozzá 5-10között?
szia !
ne haragudj de ez nem 94-es motor! max. 91-es lehet.....abból is látszik már messziről hogy 92-től már fehér a tank stb...
bocs, hogy zavartam ....zé
ezzel a szöveggel
a drz -hez nem tudok nagyszerű hozzászólást írni még ha akarnék se .........oka ismert szélsőségesebben motorozók között
azt , hogy milyen teló van egy motorba ami elmegy a tévében a kamera mögött meg nehéz megítélni így nem is érdemes róla beszélni ...nem akarom csökkenteni érdemeit a versenyzőnknek sőt le a kalappal előtte, hogy ezzel a motorral ezt megcsinálta
de..... azért hozzá kell tennem nem pont ehhez a drz-s sztorihoz hanem csak úgy általában ,hogy sok dolog közrejátszik még egy évi bajnokság megnyerésében túl a motoron túl a pilótán .........gondolok itt arra , hogy vannak néha olyan kategóriák..első- /másodosztály /junior/oldboys/senior/kisfiú/kislány ezenbelül köbcentik/ütem szerintik amik foghíjasak kevés benne a menő ott már majdnem elég az egész évi részvétel, hogy dobogón végezzél ..../hogy mindig egy-pár pontot elhozva harmadik nemlehetsz mert ketten indultatok adott kategoriában azévben /ehhez inkább a legfontosabb szempont ill. kellék a pénz/azontúl persze, hogy tudjál menni is valamennyire motorral/ , hogy minden futamra odautazz + szállás,kaja, pia , szimfónia,benzin , motor , alkatrész ......stb csak kicsit ecseteltem az endúróverseny kiadásait és akkor licensz nevezés meg ilyesmik is szoktak lenni ami viszi a pénzt rendesen ...na most ha ezt bírod akkor nagy esélyed van egy tehetségesebb gyerekkel szemben aki mondjuk nem tud mindenhol ott lenni mert nincs annyi léje!
hát ezt jól megfogalmaztam remélem megértitek amit szerettem volna mondani ...aki csinált ilyesmit az találkozott ezzel már rögtön érteni fogja...azoknak bocs az időrablásért!
2 a dt az utcai gépem... nem endurozok vele.... csak járkálok vele ide oda... bár a Bp i utak hasonlítanak nagyon azokra a helyekre ahol az endurorosok mennek
a terepre ott a crossmotor. de azt is inkább pályán