először a gyújtótekercsre gondoltam... d a szerelő barátom azt mondta hogy nem... holnap kipróbálom másik gyertyakábellel... másik pipával már kipróbáltam...
figyu, szokott olyat csinálni, hogy nem a szikraközben csattog, hanem belül. Ott sincs szikra? mert akkor tényleg diesel, akkor viszont kishapsihoz kell fordulnod...
figy akkor hogy lehet hogy kint nincs szikra mégis beindul.... nem létezik hogy kontakthiba. tirisztoros gyújtásnál nincs olyan hogy kontakt. vagy megy vag nem. a légszűrővel vagy a karbival van a gond.
meg kell próbálnom (ma már nem ) beindítani légszűrő nélkül. ha a fulladás nem szűnik meg akkor állítani a karbin hogy több levegőt kapjon. ha így se akkor valszeg dugulás van a karbiban... ennyi
megvilágosodtam
Nnna. Nekem az MTX-em fesszaályzójával semmi gond nem volt, mert nem volt rajta
Az első izzó két szála sorba volt kötve, és kalács
Én csináltam, mert kosárból raktam össze azt a gépet. Minimális felszereltség, maximális üzembiztosság
Csak első-hátsó világítás volt rajta, állandóra kötve. Az égvilágon soha elektromos baja nem volt. A trafó simán elbírta a nagyobb feszültséget, ami nem is volt sokkal nagyobb, mert ugye a világítással meg volt terhelve.
Ára? nemtom
Kérdezd Szatyinát, vagy vegyél motormanntól univerzálisat 7 ezerért, ha csak 1 fázisú.
DRZ-hez használtat 5mazzagosat (3fázis be, +- ki) egy tizesért adja
nem de lusta voltam hozzá, és bíztam benne hogy mára leszárad a gyertya....
nem gas levenni, le kel venni a két ülés alatti idomot az ülést és 3om csavar a tank...nem idő végülis...
csak lusta voltam....elég volt mikor a power bowdent cseréltem, meg mikor festettem....
adobe premiere pro...szerintem.