Urak! ovatósan a motorozással. Engem tavaly igazoltattak, és sajnos nincs 125re jogsim, de az élesszemű közrendőr kiszurta, hogy biza 124ccm es blokk van a motorban. Ma kaptam kézhez a határozatot. 4 hónapra elveszik a jogsim, és 45e magyar forinttal büntetnek. Ha hozzá veszem, hogy vasárnap beszart a motorom, és a javítás 30e ről indul.... Akkor kiderül, hogy sajnos keveset keresek.
theo nak igaza volt.. lehet hogy mégis a contoct vagy porlaszto.... de most nem érdekel.. majd holnap.
ma egész du a dt t csináltam... de még nincs kész. este megpróbálom összarakni... de ahogy megtoltam a berugókart... hát elég nehéz volt lenyomni... lesz kompresszió
Szevasztok zold foki szigetekrol csak ennyit irok mer 1800 forint 1 ora net tele van polaris quadokkal meg yamahakkal 29 fok van szarra egett a karom es ingyen van a sor bar ma meregtelenitek azert tudok most irni kurva jo a tenger meg sok a feka de nincs bajom veluk..ja es lattam 1 afrca twint meg bereltem 1 negzutemu 50es kinai robit nahat azt a szart..... bar a sziget 30km hosszu legnagyobb szelessege 12 km ugzhogz gyorsan korbejartam
Nem biztos, hogy a kerámia pattant le.
Ha az elektróda és a fuarat közé olajsár kerül ( ami kétütemű masinák esetében sok olaj esetén ) akkor ez okozhat áthúzási problémát.
Ez csak az első fázis, mert ez az olajsár képes felmelegíteni az elektródát, ami okozhatja a kerámia elpattanását.
A legjobb, ha egy vékony acél-dróttal kikaparod + féktisztítóval kitakarítod az olajsarat és akkor látható, hogy elpattant vagy sem.
WR/YZ--érdekes barátomnak vettünk 1et,YZ-nek árulták de kinézetre WR.(nem sufni )..alvázszámszerint 90évj YZ..(a váz más 1kicsit-hátulja/vagy a 125ös-é a váz...ja és stenderes )
na azt akartam mondani , hogy nekem volt szerencsém egy wr 250 yamahához még régebben 94 környékén amivel lehúztam két szezont az erdőbe és meg voltam vele elégedve nagyon .....
súlyában nem nagyon tér el az yz-től ha a lámpát nem teszed rá akkor semmivel mert valójában az yz
mert gyárilag nincsen wr yamaha .
ezt kizárólag importőr cégek /állítólag svájcban meg franciában pakoltnak össze néhányat / úgy hogy megrendelték az yz -ket és néhány átalakítással tették endúróvá .......ez akkor derült ki mikor itthon néztek okosan az évjáratra meg az alvázszámra ...szerencsére külföldön egyből tudták milyen motorom van ..amúgy az összes cucc jó az yz-ből csak a blokkba volt néhány pici eltérés...de azokon is látszott, hogy otthon csinálták őket....kicsit meg volt tuningolva nagyon bivaly volt a gép .....90-91 -es forma de már be lehetett nyúlni az ülés alá ......tényleg milyen jó volt az talán ma már csak a husky alkalmazza ezt a megoldást !
jó a rajz theo ...ha így folytatod egyszer leszáll érted egy japán helikopter és elrabolnak szervízkönyvrajzolónak
amúgy a szikráról annyit ,hogy ........általában ill.mindig kint van és bent nincs variáció van
/általában ha kint már kicsi a szikra (áram kevés vagy trafó rossz) akkor nyomás alatt már nincs kedve szikrázni mégúgyse/
de azért egy új gyertyát érdemes lenne kipróbálnod/lehet tényleg repedt vagy koxos /..............ja és a kontakthiba sincsen kizárva attól mert tranzisztoros vagy tirisztoros egy gyújtás............de ha rózsaszínű halovány a szikra az általában trafóbaj, (az egészséges cucc kéken szikrázik és akkora ,hogy lovat lehet sütni rajta )
vagy szokott úgy romlani el trafó , hogy hidegen van még szikra megy rendesen aztán később zárlatot produkál 10 perc menés után .........szaggat magas fordulaton ...kihagyogat.....vagy leáll .
Csak azért kérdem hogy hátha ki lehet játszani! (ugyanis én is igy járok vele)
Vagy beküldtek kpm-hez?
ma egész du a dt t csináltam... de még nincs kész. este megpróbálom összarakni... de ahogy megtoltam a berugókart... hát elég nehéz volt lenyomni... lesz kompresszió
délelött nem unatkozni kell hanem suliba rohadni...ma 8órám volt....
Nem biztos, hogy a kerámia pattant le.
Ha az elektróda és a fuarat közé olajsár kerül ( ami kétütemű masinák esetében sok olaj esetén ) akkor ez okozhat áthúzási problémát.
Ez csak az első fázis, mert ez az olajsár képes felmelegíteni az elektródát, ami okozhatja a kerámia elpattanását.
A legjobb, ha egy vékony acél-dróttal kikaparod + féktisztítóval kitakarítod az olajsarat és akkor látható, hogy elpattant vagy sem.
Üdv
Mihu
na azt akartam mondani , hogy nekem volt szerencsém egy wr 250 yamahához még régebben 94 környékén amivel lehúztam két szezont az erdőbe és meg voltam vele elégedve nagyon .....
súlyában nem nagyon tér el az yz-től ha a lámpát nem teszed rá akkor semmivel mert valójában az yz
mert gyárilag nincsen wr yamaha .
ezt kizárólag importőr cégek /állítólag svájcban meg franciában pakoltnak össze néhányat / úgy hogy megrendelték az yz -ket és néhány átalakítással tették endúróvá .......ez akkor derült ki mikor itthon néztek okosan az évjáratra meg az alvázszámra ...szerencsére külföldön egyből tudták milyen motorom van ..amúgy az összes cucc jó az yz-ből csak a blokkba volt néhány pici eltérés...de azokon is látszott, hogy otthon csinálták őket....kicsit meg volt tuningolva nagyon bivaly volt a gép .....90-91 -es forma de már be lehetett nyúlni az ülés alá ......tényleg milyen jó volt az talán ma már csak a husky alkalmazza ezt a megoldást !
jó a rajz theo ...ha így folytatod egyszer leszáll érted egy japán helikopter és elrabolnak szervízkönyvrajzolónak
amúgy a szikráról annyit ,hogy ........általában ill.mindig kint van és bent nincs variáció van
/általában ha kint már kicsi a szikra (áram kevés vagy trafó rossz) akkor nyomás alatt már nincs kedve szikrázni mégúgyse/
de azért egy új gyertyát érdemes lenne kipróbálnod/lehet tényleg repedt vagy koxos /..............ja és a kontakthiba sincsen kizárva attól mert tranzisztoros vagy tirisztoros egy gyújtás............de ha rózsaszínű halovány a szikra az általában trafóbaj, (az egészséges cucc kéken szikrázik és akkora ,hogy lovat lehet sütni rajta )
vagy szokott úgy romlani el trafó , hogy hidegen van még szikra megy rendesen aztán később zárlatot produkál 10 perc menés után .........szaggat magas fordulaton ...kihagyogat.....vagy leáll .
evenx köszi képeket