Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megint elaludtál?
ja akartam mondani ill. kérni tőled , hogy légyszíves írd meg cd-re a katonai térképet és küld el a címemre kifizetném utánvéttel vagy küldhetek helyette akármit ami esetleg neked kellhet
tésztahidakkal mi a helyzet ??
első válasz 1. klx-ről megpróbállak lebeszélni ...........belemerülsz sok pénzért ...sztem nem jó de ha mégis erőltetnéd szólsz és megnézhetjük az árakat

második válasz 2. yamaha.... én nem perselyezném meg mert ezek a röviddugós pörgős 4T-k vaspersellyel hamar befüstölnek/egy héten belül enni fogja olajat stb/ .......utángyártott henger athena talán ami elérhető ...gyári henger meg 150-200 is lehet ........
nikasilozás nem megoldás mert 225 euró plussz posta 10.000 körül lenne de mivel sérült a hengerfal a hegesztésért külön rátesznek és sose lesz gyári .... annyiért meg már lassan játszik az új henger .......ha sikerül belgába vagy hollandba elérni az újhengert ott bele lehet akciózni egy dugót is általába .....
Tudom, olvastam róla. elég csúnya...Sajnos néha előfordul az ilyen. Tavasszal én is veszek uj kesztyűt, már ki is néztem: kevláros a bütyüjnél. Nah oda aztán jöhet akármilyen akáctüske

A haveromnak a régi DTjen, gyári fehér kézvédő volt . Egyszer mossa és észrevette, hogy vagy 15-15 akáctüske van beletörve a kézvédőbe..Gondolhatod, ha nincs ,meglett volna az akupunktúra
szerintem is nagyon jó motor...

ja képzeld el az új kézvédőmet /itt az előző képen látszik épp minap szereltem fel / és másnap elfelejtette megvéden kezem .....bement ujjam közé egy fa és belukasztotta bőrőm szétfeszegette kézfejemet és nagyon vérzett haza kellett jönnöm megvarratni a kórházba .......de csak összeragasztották meg összeragasztották az ujjamat is meg tetanusz és majd megyek be ....úgyhogy betegállomány...nem motorozok már 4 napja...agyvérzés
Ha már itt vagy ,akkor még kérdeznék kettőt is.

Szóval egyik haveromnak sajna elszállt az yz426f (hajtókartörés) és ugy néz ki álltolag henger kell rá. Csak gyárit érdemes venni rá? vagy érdmes beperselyeztetni? vagy utángyártott hengert?

A másik a klx amit néztem .Gondolkodtam rajta.Szóval ha sikerülne olcsóbban elhozni maradna pénzem kipofozni. Legrosszabb esetben egy dugó szett kellene bele, meg 4 szelep sztem(vezérműtengely tutkó jó, vez lánc meg nem csörgött). Az mennyi pénz körül jönne ki javíttatással? Mondjuk ez csak morfondírozás,biztosat semmit sem tudok, szóval le is beszélhetsz a dologról.
ja nem tudom mennyivel erősebb a kittel megtoldott drz ...hát 10% szerintem játszik biztos
szia evenx !
akkor láttad versenyendúrókat ...valami vírus volt a gépemen és még nem raktam rendbe adatlapomat akartam képet feltölteni és ez lett belőle ...majd a napokban megcsinálom ...most egyenlőre örülök hogy összeállt a számológépem új xp miegymás meg az ezzel járó telepítgetések stb...
Amúgy meg zsakfosnak volt EXC300a, és elég jó kis motor volt az. Az tetszett benne ,hogy forgatni sem kellett nagyon , mert alul is megfelelően erős volt.
De most már jobban élvezi a WR-t
hát most nem világítok de van ...ez a ledes okosság ami a gyújtásból lopja az áramot
Amúgy szerinted azzal a kittel (ami vagy 150körül kóstál szerintem ),mennyivel erősebb a DRZ paci???
Bár az igazat megvallva wukk mágneses 100méneses fogatát soha nem fogja utolérni.....
Zoozz?
Mi történt az adatlapoddal? elvitték a vietkongok? olyan aranyosak voltak rajta a kis lurkók.....főleg a repsol hondán
hát ....fene tudja...elgondolkodtató .....de nem a ill. nem csak a fogyasztás kell ,hogy szempont legyen és döntsön
valóban a kétütemű versenyendúrók nagykategóriás lovai , hogy csak a lényegeset emlegessük exc300 és ec 300 hát 100 kg sőt a gasgas már idéntől 100 kg alácsúszott viszont az exc 300 decembertől megkapta az önindítót és így is alig több mint száz talán 102kg ...na de az áruk az majdnem annyi főleg a ktm-é mint a 4T katagóriatársaiké amik igaz 13-15 kilóval nehezebbek viszont van előnyük is ..azt is latba kéne vetni

nem tudom de a megoldás a pénz ......a k. életbe ....mindenfélét kell venni
van vilagitasod a cr-en
2 liter /100 km minusz 15 kiloert azert meggondolando nem ?
aha
teljesen egykategóriájú lovak

de én 250 cr -rel megyek és általában 525-sökkel meg két öthuszassal meg gasgas 300 ec ből is szokott jönni néhány és ahol eyforma nyelezés után az 525 tankol 5 litert én ott 6-ot és a gas-gas is ilyesmiket tankol mint én de ez kb 50 km-re értendó húzós tempó keményterep.
crosspályán dupla ennyi kábé
ez tapasztalat?
nem a világvége a külömbség max 1-2 liter/kemény tempónál/kb.100 km-re ktm exc 300 és exc 525 öst összemérve
ha egy ketutemu versenyendurot veszek ,menyivel fog tobbet enni egy negyutemunel?
ah mia fene...
na megyek hunyok..
bb
nézzed meg az adatlapomat mind ott van ... a versenyeken is
mit tartatok igazan jo versenyenduronak?
de addig is lehet hozzá kapni nagy hengert és otthon két óra alatt lehet 450-esed a régiből
még nem keresgéltem de biztos fent van valahol......