szerelőmmel beszéltem a múlthéten a crm250-ről, nagyonn dícsérte, azt mondta egy jó kipuval 50 lovas is lehet akár, az meg már majdnem ott van mint a cr
hallod spy 250-es crm-ről hamarosan lesznek mejd tapasztalataim kátán van egy faszinak olyan eladó, 400 kilóért, rendszámos 94-es, hétvégén lehet megpróbálom
bowden elvileg számozott....azt nem tudom hogy kell állnia a műanyagnak....
crm-en hülye biztos cserencsére.....többet tud mozgatni a kis elektromos motor mint amit kell ergo be állítod középre, és tuti jó
80-90 pfff bocs de azthittem hogy a kilót megüti, és egy 250-es azé már 120-at biztos viszi nem?? tudom erdőben nem a sebesség a lényeg, pl múltkor simán együtt motoroztam a nagy endurókkal...
pfuuu hát,nem eszik keveset sajna de ez van egy jo ksi hétvégi kenetésen elmegy olyan 12-13liter benya,de akkor huzom is enki meg sokr forgolodás,egy kis pályázás is van benen stb...
igy full amatörként és kezdö endurosként bevált,megvagyok vele elégedve......csak a cross mociknak a végsebessége nem oksa szerintem,jo tudom egyértelmü enm arra van stb...stb...stb... de endurozni szerintem kevés az a 80-90
múlthétvégén voltunk endurozni, nagyon kira volt 5-en mentunk : KTM525exc, 450exc, cr125, suzi 400 quad majd a most hétvégéről csinálok videót remélem jóó idő lesz
mosmtár szerencsére van egy motoros barátom(motor szerelö) és azt modnta ha bármben tud segiteni szoljak neki,hála istennek eddig nem volt rá szükség ,de ha ugy lesz egyböl szolok neki
Na ja. A motorra kéne költeni/egy szelep kitt és vez lánc ráférne/De mint írtam az ára irányár.Amúgy az alkatrészek kb70-80 e froncsi lenne hozzá.Já és a telók szelepetetése és átalakítása 850 euró volt.Azt hiszem ez talán némi extrának számít.De valószínű be lesz számoltatva egy újba.Ha valaki trud olyan helyet ahol hozzá juthatnánk egy visszamaradt06"-os hoz megköszönném.A félreértéseket elkerülendő,a motor az apósomé,én csak használom.De tudok még eladó motort néhányat pl.YZ250r 97" 450000 huf aztán van itt egy RM 250R 96" 400000 huf-ért valamint egy RMZ 450R 05" 1M huf nagyon keveset ment.Még a gyári fékbetétek vannak benne.
Na mára ennyi, szevasztok.
crm-en hülye biztos cserencsére.....többet tud mozgatni a kis elektromos motor mint amit kell ergo be állítod középre, és tuti jó
akkor ha szűk akkor a tank alatt probáld önygyujtoval melegíteni....csapot nem elzárni!
igy full amatörként és kezdö endurosként bevált,megvagyok vele elégedve......csak a cross mociknak a végsebessége nem oksa szerintem,jo tudom egyértelmü enm arra van stb...stb...stb... de endurozni szerintem kevés az a 80-90
SPY neked mennyit eszik a kx-ed ha endurózol vele?? jah és neked endurózni bevált a cross moci??
ahogy látom zajlik az élet
Na mára ennyi, szevasztok.