Haver ért a fotózáshoz, megkértem lőjjön már egy-két fullos képet, azokat majd küldöm. Utána pedig jönnek az esküvői képek Miss Monster és boldog hitvese enzodasilva.
Epronnak hívják a motorvezérlő elektronikában a vezérlő chippet. Ez határozza meg az előgyulytási szöget a befecskendezési időt és mennyiséget, és a max fordulatot is álltalábn. Ezek a tuning epronok álltalában nem keresik a katalizátort (ha komplett kipufrendszert cserél az ember) változtatják az üza mennyiséget gyulytást
megemelik a max fordulatot. Egy nem verseny epronnal max 15Le-t lehet kihozni egy 1000-es gépből.
Helló davidzs!
Légyszi' küldj már elérhetőséget magadról,vagy add már meg itt a fórumon,mert én is "Eger környéki" vagyok,igaz egyenlőre még Ducati nélkül!Egerben a Harangozó Tibike a "motoros ember" a Magdus féle Hadnagy úti gumibörzében,Ő biztos tudna diagnózist adni live!
SPS!
Ezt már próbáltam, semmi változás. De így, hogy Zsozsek is többször próbálkozik, ha motorozni akar, megnyugodtam, hogy ez nem csak a sárga Ducatikra jellemző, hanem a 1098-asokra. Egyébként először én is arra gondoltam, hogy a benzinpumpa nem nyomja tele elsőre.
Ettől függetlenül IMÁDOM! Szeretem, ha egy motorral foglalkozni kell! Tudod, mint a nőknél: ha szerelmes vagy, nem számít, ha csak a harmadik próbálkozásra lehet beizzítani!
lányos számításaim szerint 12 magasságában. ha jó az idő, 11:30 fele ot tkéne mozogni, és persze feltétel, hogy az érkezők közöt tlegyen beépített emberünk, aki jelzi nekik, hogy szedjenek össze minket.
stafford/astrx bennetek bízom :)
Bélám!
Az Add rá kétszer egymásután a gyujtást, a benzinpumpa miatt.Valószínű indulni fog egyből.Az alapjárat is túl alacsony szokott lenni gyárilag amióta megemeltük egy picit az enyém 3 hónap után is pöcc.Ahol szervizelik ott van ducati computer? Desmodokinak van.
köszi mindenkinek a jó tanácsokat megfogadom, irány a műtő hagy gyógyuljon. azért csak kivittem még egy gyenge körre itt eger környékén, kár hogy egyre rosszabb az idő na de ez van.
Epronnak hívják a motorvezérlő elektronikában a vezérlő chippet. Ez határozza meg az előgyulytási szöget a befecskendezési időt és mennyiséget, és a max fordulatot is álltalábn. Ezek a tuning epronok álltalában nem keresik a katalizátort (ha komplett kipufrendszert cserél az ember) változtatják az üza mennyiséget gyulytást
megemelik a max fordulatot. Egy nem verseny epronnal max 15Le-t lehet kihozni egy 1000-es gépből.
lesznek képek?
garázstéma...?
úgy tűnik, sajnos nem tudok most veletek menni
Légyszi' küldj már elérhetőséget magadról,vagy add már meg itt a fórumon,mert én is "Eger környéki" vagyok,igaz egyenlőre még Ducati nélkül!Egerben a Harangozó Tibike a "motoros ember" a Magdus féle Hadnagy úti gumibörzében,Ő biztos tudna diagnózist adni live!
Hazabringáztam vele Debrecenből Pestre. Mérhetetlenül boldog vagyok! Hihetetlen jó ez a canga!
Ezt már próbáltam, semmi változás. De így, hogy Zsozsek is többször próbálkozik, ha motorozni akar, megnyugodtam, hogy ez nem csak a sárga Ducatikra jellemző, hanem a 1098-asokra. Egyébként először én is arra gondoltam, hogy a benzinpumpa nem nyomja tele elsőre.
Ettől függetlenül IMÁDOM! Szeretem, ha egy motorral foglalkozni kell! Tudod, mint a nőknél: ha szerelmes vagy, nem számít, ha csak a harmadik próbálkozásra lehet beizzítani!
stafford/astrx bennetek bízom :)
Az Add rá kétszer egymásután a gyujtást, a benzinpumpa miatt.Valószínű indulni fog egyből.Az alapjárat is túl alacsony szokott lenni gyárilag amióta megemeltük egy picit az enyém 3 hónap után is pöcc.Ahol szervizelik ott van ducati computer? Desmodokinak van.