Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyrészt a "rémhírkeltés" miatt nehezen eladható másik az, hogy inkább megveszik a majd 1 millával olcsóbb sv650-et. Ami még "megbízhatóbb" is. ..
Ezzel teljesen egyetértek,én is így érzem a dolgot. Sajnos azonban az éremnek két oldala van.... Nagyon nehezen eladható egy Duki Magyarországon. Talán pont a sok rémhírkeltő miatt.
Nem sántit kicsita dolog? 2600 km 3 év alatt?:D én egy hónap alatt megyek ennyit :D
Szóval semmivel sem megbízhatatlanabb egy Duki a japóktól! Mi már tudjuk,de van akinek ezt úgysem tudod megmagyarázni. Mint ahogy azt sem,hogy a Dukatizás nem egy a motorozással! Szerintem sokkal több! Nem csak arról szól,hogy "fújjon a szél"!
Ezt a leírást egy másik helyen találtam, és gondoltam, hogy megosztom veletek is. Csak egy példa, miért nem szabad lefikázni a DUCATIKAT!

CSATOLOM:"van egy 2004 es májusi sv 650 em 2600km el a garancia 3évesen lejár. A hétvégén besikerült az élet el akrtam menni egy kicsit tekeregni. kitoltam a vasat beröfentetem az udvaron bementem a cucaimért kaput nyitotam. A müszer 67 celziuszfokot irt. Közeli keresztezödésnél elsöbséget adtam továbbhaldva már nem tudtam elváltani a harmadikat elszakadt a hajtokarkijött a blok oldalán az öninditotbeletolta az olaj hütöbe. Azt hitem álmodom és mindjárt felébredem ,de nem a rémálom tart. Beszéltem pár szerelövel ,elmondtam hol szakadt szét a hajtokar egyértelmüen mindenki anyagfáradást mondott mert olaj hiány esetén a csapszegnél tört volna el ,ja 2500km rel ezelöt lett castrolgtx3 10 50 es olaj+szürö levegöszürö gyertya csere injektor szinkronizálás. A gép elsö tulajdonosa én vagyok. Most azon jár az eszem mit tegyek. felveszem a fogyasztovédelemel a kapcsolatot de kicsi az eséj bármijen garanciális megoldásra."

Az én monsterem kb. 1 évet állt, és Gál Tominak hála, múlt hétvég úgy indult, mintha csak egy hete raktam volna le. Ennyit a "degradált" olasz paripákról! Ja, még 1 sztori: Miután meséltem az egyik motoros ismerősnek, hogy mit is vettem, azonnal sajnálkozásba, és lealacsonyító stílusb beszélt velem. ( A DUC miatt). Erre megkérdeztem, hogy sikerült-e átültetni az új donort a VFR-be, mert ugye abból kiesett az előző, hogy-hogy nem hajtókar törés miatt, olyan 100 feletti tempónál. Kissé csodálkozva mondta, hogy igaziból nem is tudják, hogy mitől tört el, de ez egy nagyon ritka jelenség, szerinte. Szóval csak ennyit akartam megosztani veletek!
én tuti betudok csatlakozni, modnjuk keszthely környékén
Igen, 696-hoz is ez a hivatalos.
Vasarnapra mar jobb idot josolnak :)

Remeljuk pentekig a szombati elorejelzesek is javulnak :)

Jo ido eseten ki tudna jonni biztosan?
--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:22.000.- ft..
--- Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
---karbon Ducati verseny performance fejidom. 80.000.- ft
---karbon első sárvédő, 35.000.- ft
---karbon hátsó sárvédő, 35.000.- ft
---karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
---karbon hátsó üléstakaró 15.000.-ft (fel kell polírozni és 2 fém fül kell azért ennyi, a kép illusztráció)
---!ELKELT! karbon REMUS uvál kipufogó (fémtáblácskákkal), 130.000.- ft nincs semmi dolgod vele csak felszerelni egyből passzol (4000km van benne) makulátlan.
---!ELKELT! Nyitott szűrőházhoz a nyitott fedél ha pl sport szűrőt akarsz berakni és nem akarod szétvágni a sajátodat. 10.000.- ft
A termékeket megnézheted és meg is veheted a diBoscoba!
Telefonon kérdezz plz. 06-70-224-1000
Sziasztok!
A gépkönyv szerint: Átlagosnál nagyobb súly (két személy) vagy forszírozott üzemmód esetén +0,2-0,3 bár
tomi, ha gepnel vagy, gyere fel egy percre msn-re 10 percdre
Valahogy éreztem
Helló mi!?
Az Owner's manual szerint ami s4r-re vonatkozik:
2.1 bar-2.3 kg/cm2 Első hidegen!
2.2 bar-2.4 kg/cm2 Hátsó hidegen!

Azt hiszem ezek az adatok minden modelre érvényesek!Szerintem!
engem aztán nem zavar, hogy kintről behozott
piros-fekete, ez a lééényeg
nem számítaasz be egy 2005-ös 620-ast?
Üdvözlet. Egy kérdésem lenne, mekkor guminyomás az ideális a monstereknél?
Köszi a választ.
Nem .csak mÉg van 1 belŐle meg megszÜletett a gyerek És kell a lÓvÉ
A bal oldali lábtartó konzolból ítélve el tudom képzelni... Nem tudom, nekem az a benyomásom h ez egy kintről használtan behozott darab. Meg a friss műszaki is fura. Új motornál azt 4 évre adják tudtommal, 695 legkorábban 2006-ban volt...
kormány gátló kell de ezzel nem mondtam újat , mindegyik monstere kell. vajon miért? rángat induláskor vagy?....
EZ ennyiért szerintetek is nagyon össze lehetett törve?
Halli!
Nekem volt M800 is aminek a blokjábol lett az első s2r. majd utánna 1000 lett és száraz kuplungos az is.
s2r és a s4r nem szabad ösze hasonlittani! Pont a két blokk miatt mert a többi alkatrész kb. stimmel
A ds blokokal soha semi baj nem volt és nem is lesz 3500 tól már húzz nem kell agyon rángatni mert nyomatékból mindet megold. Én mentem egy s2r 230km/h simán, kormány gátló kell de ezzel nem mondtam újat , mindegyik monstere kell. s2r sok mindent megbocsát amit az s4r nem
rosszat nem igen tudom írni rólla a jót meg úgy is megtapasztalod.
üdv.
No hát ezzel jár a 4évszak most ősz...utánna tél...
Én minden jó programról lemaradok idén. Szar az idő, beteg a gyerek, beteg a Béla, melózni kell, stb. Talán jövőre több szerencsém lesz...
Csicseri szted mi a véleményed az S2R 800 asrol,csak megkérdezem tőlled mivel neked S4R ed van