A Yamaháról csak annyit, hogy bármelyik Monstert odaverte volna gyorsulásban, fogyasztásban, kényelemben, megbízhatóságban, végsebességben. Ezek az objektív dolgok.
A szubjektívek: nekem a hangja is sokkal jobban tetszik, a szépségről csak annyit hogy a Monstereknek van a leg-divatjamúlt formájuk, de én még senkit nem szidtam azért neki ez a nosztalgia külső bejött.
1. Ebbe a topic-ba csak azért nézek be hogy nevessek rajtatok
2. Sehonnan nem küldtek még el!
3. Ndúró és a fikázós barátainak az anyja neve biztos k-val kezdődik, a-ra végződik és nem Krisztina!
4. A Yamaha biztosan azért volt szar mert Ducati eleje volt. Azóta már kidobtam belőle azt a darab szart.
5. Nem egy olasz motorom volt, de nem lesz több.
6. Senki nem kérdezett benneteket a csajomról -aki jobb mint a ti marokmarcsátok- viszont valaki kérdezte hogy néz ki a motorja, azt meg műszaki tudás nélkül is meg lehet mondani.
7. Aki fikázta a metzeller gumit próbálta már egyáltalán?
8. Az apriliát senki nem mondta hogy ne vegyem meg, pedig megkérdeztem azt a szerelőt is aki felújította, ő mondta hogy megvehetem. Nem írom ide a nevét, de azóta is olasz motorokat tákol. A haver aprilia enduróját sokadjára se tudta megjavítani, csak a pénzt nyelte be.
Úgy döntöttem, az unalmas téli hónapokban "átdolgozom" egy kicsit a gépem. Szerintetek melyik a szebb, milyenre csináljam? A csík mindenképpen ferde lesz.
szép ez a motor csak nekem egy valami nem tetszik
van a kipunál az az öblös rész ahol elágazik az olyan mint egy kórházi vér átömlesztő zacskó :S nekem ez jut eszembe mindig
nalam az a gond, hogy egy100% nyari ruham van,tiszta legatereszto halos anyagbol, ami mar 15 fokban is keves. felul jol alaoltozom az nem gond, de a nadrag alatt cicanaci meg ilyenek sem tud mar segiteni :(
ma nekem is volt suzuki kereskedos sztorim. nem volt szivem szetfurni a rendszamtablat, uh elmentem venni egy keretet. 8a regi a hiresnevezetes szerelos turan leszakadt) persze sehol sem kaptam, csak a full-gas HQ-ban, 600pengoforintert, szepseges fullgas/suzuki racing team felirattal. probaltam lehigitozni, de nagyon vadul fel volt vive, es megsem maszkalok egy suzus felirattal a dukón. nem volt mit tennem, smirgli, es szetkenyettem az egeszet. kicsit erdes a felulet, rusztikus hatast kelt. egy kis muanyagapoloval javitottam a dolgon, nagyon divatos lett
2 hete voltam lóréven Rssel ott a hidraulikásnál. fiaddal akartam beszélni msnen hogy menni kéne valamerre motorozni de elfelejtettem a címét xD majd mond neki hogy írjon rám.
Egyébként grat a Ducatihoz. Hétfőn én is kezdem járatni az olasz vasat igaz nem ducati csak aprilia de remélem beválik
Én is nyomtam ma egy 300 km-t. Nekem jó idő volt, utálom, ha tocsog az izzadtság a bőrruha alatt. Egyre jobban élvezem a gépet attól függetlenül, hogy odab@szós gyorsításnál nemigen lehet lent tartani az elejét, még 3.-ban is oda kell figyelni rá. Sokkal könnyebben sokkal nagyobbat tudok dönteni vele, mint a Millével valaha is. És még így sem értem el a hátsó gumi peremét, tehát van még tartalék. Kétarcú motor: könnyen kezelhető, fínom, de ha vadulunk, mégiscsak tocsog a bőrruha alatt...
Ja, van egy haverom, Suzuki-kereskedő (Vértesszőlősön). Beugrottam hozzá, hát lavórt kellett hozni alá, s nem azért, mert én tetszettem neki, hál' istennek!
én ma voltam egy gyenge órát, de olyan rohadt hideg volt... nem nagyon adja már ez, nem kedves nyár van
szerintem nem túl sok esély van már kellemes menetekre
Csá Astrx!
köszi szépen, holnap reggel a Motogp után megyek haza Kaposvárra és kb. egy hét múlva jövök.
Látom a kis videó nagy tetszést aratott.
Miért nem tudtam olaszba születni?
A szubjektívek: nekem a hangja is sokkal jobban tetszik, a szépségről csak annyit hogy a Monstereknek van a leg-divatjamúlt formájuk, de én még senkit nem szidtam azért neki ez a nosztalgia külső bejött.