Nekem a Supermotomon Pirelli Diablo volt nekem megdöbbentően rossznak tűnt, de lehet, hogy normál méretben nem rossz! Én mindenesetre nem kockáztatnék hanem Metzteler M3 - at vagy Michelin Pilot Road ( azt hiszem így hívják az utcai sportgumit ) tennék a gépre! Mással nem szórakoznék. Ezek jók és beszerezhetők jó áron. A Dunlop Qualifier sem rossz!
Az NR750 korábban született mint a 916...szóval nem nagyon koppintott ezen esetben a Honda. A feljlesztést tekintve pedig senkitől nem kér segítséget a világ legnagyobb motorgyártója, ebben biztosak lehettek. Nem is értem miért kért volna egy V4 esetében hiszen a 80 - as évek elejétől kezdve gyártják a V4 - et. Ha megnézitek az ülés alatti kipufogó ois ott figyel a gépe á la Moto GP. Egyébként az ülés alatti kipufogó nem a Honda ötlete volt, nem is Ducatié hanem egy kis francia cégé ( nem emlékszem a nevére ), ott tetszett meg Tamburininek...a jó ötletet átvenni ( nem másolni ) sosem szégyen.
Az NR750 - et a Ducati lenyomására találták ki, de az ovál dugattyú problémás volt nagyon így sosem került be a versenymotorjukba. Szerintem egyébként nagyon szép motor. Még abból a korszakból amikor a Honda tudott szép motort gyártani...
Persze olyan szépet sosem tudott mint a Ducati, de olyan szépet már a Ducati sem tud :(
Tényleg az új Monster 1100 hogy tetszik a csapatnak? Nekem egészen emészthető, pedig nagyon ellenkeztem először. Szerintem nagyon jó motor lesz utcai vagányoknak akik néha a pályán is móresre akarnak tanítani egy - két sportmotorost :)
Ma menni kell motorozni, úgyhogy mindenkinek szép napot!
lejött a Fled, csak nem a legprofibb a képminőség, emellett angol nyelven, feliratot meg nem találok hozzá...
Maga a jelenet élvezhető benne, mert akkor ugye épp keveset beszélgetnek
Sajnos a jelek szerint nem egy felkapott film, DVD-n nem lehet letölteni, DVD-n nálunk nem is adták ki, csak 10 éves VHS-ek vannak... Jó a jelenet, megértem, hogy hatott rád, de összességében ez is egy matiné Laurence Fishburne-től. (Tegnap néztem meg a Biker Boyz című filmszínházi "alkotást", amiben szintén főszerepet játszott, és egy hatalmas pancser film volt. Abban is volt egy Duki, de csak a háttérben, ez a film a Busáról szól.)
De az ilyeneken ki tudok bukni, amikor egy amerikai 2tonnás benzintemetőt nem tudnak lerázni a forgalomban superbike-al, szal itt is van mese bőven.
Hát van egy rossz hírem. Nincs meg az ismerősömnek, de van még egy akitől megtudom kérdezni.
Nekem videókazin van meg, de már laskára néztem.
Ha van valami szólok. Ok?
Sziasztok!
Szombaton de. elugrok Tatára talizni egy kedves ismerőssel, utána kb. 12-től szabad vagyok. Nem tervez vki a környékről akkortájt vmi karikázást, ahova tudnék csatlakozni? Ha nem jár arra senki, Tatabánya-Bajna-Tokod-Dobogókő útvonalat tervezem, s szívesen találkoznék márkatársakkal!
Hali! Eladó szeretett kis Monsterem. A szörnyeteg gyakorlatilag minden extrával fel van szerelve amit kapni lehetett hozzá. (Rizoma szíjházburkolat,Arrow rendszer karbon dobokkal,sport légszűrő,fém fékcső,Xenon 8000K,Rizoma markolatok,tükrök ,Tomaselli kormány............) Új olajjal,jó akksival és guzmikkal. Polírozott felnikel.
Adok hozzá egy komplett Rizoma sárvédőszettet előre hátra+ farkat karbonból.
I.á.: 925.000 HUF
Ja persze! Csak hirtelen nem tudtam mihez kötni...
Nem is tudom, nekem több motort kellene felismernem, hogy azt merjem mondani, hogy ducis, avagy sem. Fene tujja, talán messziről igen
Astrx!
Ez 32 szelep, ovál dugattyu dupla karon, V 4 motor, pár db készült belőle aszem 100 ,és az akkori ára volt
100.000 DM. De ha jól tudom a Ducati segítségét kérték a V 4-es motorhoz.300 km/h feletti sebesség. 1-es fokozatban 120-ig, ez is Ducis , nem?
A körvonalai is nagyon Ducis, pláne a tank, nem?
Ha a körvonalit megnézed nem emlékeztet valamire? Ez rejt 32 szelepet.
Az egyetlen említésre méltó japán, igaz a Ducatinak is volt köze hozzá, talán ezért is V4-es.
Itt van méegy kép neked , nézd az első féket.
Köszi, jó angolul is. Ha kiírod megköszönném és megmondod mivel tartozok.
köszi