Neked is köszi. Eddig elég egyértelmű a közvéleménykutatás eredménye. Magamban én is a fehérre szavaztam, piros csíkkal, ami nem középen fut:)
Amit írtál, igazad van. Nem véletlenül maradt meg 15 évig változatlan formában.
szia S2R,
Bár már elég egyértelmű a közvélemény kutatásod eredménye, de azért : fehér.
Én is épp fehérítés előtt állok, bár én csak a felniket fogom átfújatni, és talántalán a vázat is (de annak a színe még kérdéses).
Most jövök rá, hogy milyen jól áll ezeknek a szörnyecskéknek a fekete is, piros is, fehér is, sárga is, kék is egyaránt. Ráadásul egyre több gyönyörű színkombináció lát napvilágot, egyre nehezebb megtalálni, mi a neked megfelelő...
Bakker, van még olyan típus, amit ennyire személyre szabhat az ember, és mégis tökéletesen megmarad a motor eredeti egyénisége? Ráadásul 14-15 éve...!
Halli Seducertt!
Van egy ajánlatom!
Menlyünk ki a H.ringre és ott megmutathatód menyire vagy kemény a yamahádal, ha az én szaros monsterem mellet eltudsz menni akkor én átadom a kulcsát. de ha mégse sikerülne elmenned melletem akkor a te yamahádat ott a helyszínem meglocsoljuk benzinel és tábortűzet csinállunk bellőle. OKé
üdv.
Neked is köszi. Jól látod, levettem a hirdetést. Igazából arra voltam kíváncsi, van-e rá kapás. Mivel nem volt, így inkább szépítgetem tovább:) A végcél számomra az, hogy szárazkuplungos gépem legyen. Most azon gondolkodom, hogyan lehetne átalakítani a jelenlegit. Valakinek ötlete?
Mi is azért örülünk neked, mert nevethetünk rajtad! Egyébként ennyi ideig tartott, amíg kibetüzgetted ezt a nyolc pontból álló kemény, odamondogatós válaszodat ?
Lenne egy komoly kérdésem: ha ennyire utálod az olasz gépeket, miért foglalkoztat, hogy mi a helyzet nálunk? Szerintem mindenki elfogadja, ha valaki szereti a Kawasakit, vagy a japán gyártmányokat, s azok dícséretében, s nem más gépek fikázásában éli ki magát. Tudod, a normális ember mindig a pozitív benyomásokat igyekszik szem előtt tartani, nem pedig a negatív élményein rágódik.
Szívesen látunk ezen a lapon ha normálisan, nem fikázva és kötekedve szólsz hozzá. Ha ezt nem bírod megtenni, mindig lesznek övön aluli vissza ütések, stb.
Egyszer jon ossze nekem egy kis szabadido erre mindenki papirkutya es otthon gubbaszt :) Na mind1, azert jo volt igy is :) Jovo het vasarnap egy tursa vhova? Vagy szombat?
Ha az én véleményem számít nekem a fehér piros csíkkal jobban bejön . Télen én is megyek festőműhelybe sajna mert eldőlt a kis drága és behorpadt a tankom és ha már ott van egy fehér csíkot én is rakatok fel a masinára .
Pontosítok. Úgy értettem a 4197-es hozzászólásomat, hogy átfestem a gépem. Melyik a szebb? A piros, fehér csíkal, vagy a gyöngyház fehér, piros csíkkal?
Neked is köszi. Eddig elég egyértelmű a közvéleménykutatás eredménye. Magamban én is a fehérre szavaztam, piros csíkkal, ami nem középen fut:)
Amit írtál, igazad van. Nem véletlenül maradt meg 15 évig változatlan formában.
Megvan neked esetleg az augusztusi szám? Kíváncsi vok a naked összehasonlító tesztre.
Motorral hogy állsz?
"Just for Passion"
Bár már elég egyértelmű a közvélemény kutatásod eredménye, de azért : fehér.
Én is épp fehérítés előtt állok, bár én csak a felniket fogom átfújatni, és talántalán a vázat is (de annak a színe még kérdéses).
Most jövök rá, hogy milyen jól áll ezeknek a szörnyecskéknek a fekete is, piros is, fehér is, sárga is, kék is egyaránt. Ráadásul egyre több gyönyörű színkombináció lát napvilágot, egyre nehezebb megtalálni, mi a neked megfelelő...
Bakker, van még olyan típus, amit ennyire személyre szabhat az ember, és mégis tökéletesen megmarad a motor eredeti egyénisége? Ráadásul 14-15 éve...!
Van egy ajánlatom!
Menlyünk ki a H.ringre és ott megmutathatód menyire vagy kemény a yamahádal, ha az én szaros monsterem mellet eltudsz menni akkor én átadom a kulcsát. de ha mégse sikerülne elmenned melletem akkor a te yamahádat ott a helyszínem meglocsoljuk benzinel és tábortűzet csinállunk bellőle. OKé
üdv.
Neked is köszi. Jól látod, levettem a hirdetést. Igazából arra voltam kíváncsi, van-e rá kapás. Mivel nem volt, így inkább szépítgetem tovább:) A végcél számomra az, hogy szárazkuplungos gépem legyen. Most azon gondolkodom, hogyan lehetne átalakítani a jelenlegit. Valakinek ötlete?
Neked is köszi a választ. Azért találok ki ilyeneket, mert így minden évben olyan, mintha másik motorom lenne:)
A Motorrevűben van a cikk. A 1098 R vs. Desmosedici
Lenne egy komoly kérdésem: ha ennyire utálod az olasz gépeket, miért foglalkoztat, hogy mi a helyzet nálunk? Szerintem mindenki elfogadja, ha valaki szereti a Kawasakit, vagy a japán gyártmányokat, s azok dícséretében, s nem más gépek fikázásában éli ki magát. Tudod, a normális ember mindig a pozitív benyomásokat igyekszik szem előtt tartani, nem pedig a negatív élményein rágódik.
Szívesen látunk ezen a lapon ha normálisan, nem fikázva és kötekedve szólsz hozzá. Ha ezt nem bírod megtenni, mindig lesznek övön aluli vissza ütések, stb.
Köszi a választ. Egyelőre én is a fehér felé hajlok, ugyanis az piros csíkkal (nem középen) egyedi lenne. Olyan nem készült gyárilag.
Ha az én véleményem számít nekem a fehér piros csíkkal jobban bejön . Télen én is megyek festőműhelybe sajna mert eldőlt a kis drága és behorpadt a tankom és ha már ott van egy fehér csíkot én is rakatok fel a masinára .
Két kipufogóm van. A fotó a múlt hétvégén készült.
Én S4RS-re fogom, ha lesz 1x