Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Zsolt!
Igen, nekem is nyűglődik első próbálkozásra a gép. Nagy ritkán nem indul másodikra, ha több napot állt, de harmadikra már mindig. Mintha nem lenne benne automata szívató:).
Én úgy tudom, hogy a súlycsökkentés miatt kicsi az aksi meg az önindító. Ezért csinálja ezt.
Én a 620-al eddig max 180-at mentem, de semmi instabilitást nem tapasztaltam. A kormány egyenesen állt mint a cövek. Persze kapaszkodtam bele rendesen ;) Szóval szerintem nem normális amit a 900-as produkált. Mindenképpen nézesd meg!
Csak hogy tudjatok róla:
http://www.mpl-tuning.hu/
Tudja valaki, mit lehet ezekkel elérni teljesítményben?

http://global.ebay.com/gbh/viI...
Farmer mar sajna keves :( De az elmeny karpotolt :)
stafford,
Tegnap még Solymár felé? Nem volt hideg? Hazaérve egyből kabátbélést felcstoltam!
Jó volt tegnap szájat tátani
"Életett menthet!" elsosorban ezert gondoltam ra, palayzast egyelore kihagynam :)

Ja es koszi! Utannanezek mi hol mennyi...
Hali !
Nekem WP van fen ami vázon és a teló száron van rögzitve! (tökéletes)
Gizinek azt hiszem D. performance a tank és a villa hid között van keresztben. ( Ö sem panaszkodik)
Valószínűleg itt is igaz lehett a minöség Öhlins, WP, Turbo, stb. mind jó csak az ár......
Életett menthet! A lényeg hogy legyen !
üdv.
csicseri!

Tudtok ajanlani gatlot es forrast ahonnan erdemes beszerezni? Pont tegnap este volt egy kis elmeny Solymar kornyeken, ahol sikerult kifognom elozes kozben a savokat elvalaszto gyonyoru uthibakat :) Aztan astrx is mutatvanyozott :)
Lehet, hogy hajlamosak a csapkodásra, de nyugodt körülmények között, sima úton alapból nem szabadna remegnie sem a kormánynak.
hát igen ilyesmire gondoltam én is szép sorjában végig fogom nézni illetve nézetni mivel az első villák előfeszítése állítható arra is gondoltam nem e el van állítva de ahoz nem merek hozzá nyúlni inkább szakemberre bízom. Arra lettem volna kíváncsi hogy ez a szitálás menyire gyakori a monstereknél ,ajánlották hogy rakjak rá kormány gátlót horrol áron szerintetek is szügség van rá vagy csak a szerelő akar rádumálni,arra gondolok hogy ugye a gyárban össze rakták a mocit namármost ha anyira kellett volna rá akkor gyárilag felszerelik vagy nem,nem tudom.
és elárulod mire jutottál :)
Ha rángatod a szarvát melgeti az orrát, de ebben semmi furcs nincs. Meg nem szereti a rossz utakat ott is elkél a kormánygátló.
Nem vagyok nagy szaki, de esetleg még meg lehetne nézni, hogy a kerék kivan-e normálisan centírozva, illetve a telók lehetnek bűnösek (egyik felébe nincs olaj pl egy kezeletlen szimering miatt). Meg szétnézhetsz a váz-villanyak környékén nincs-e sérülés
Egyebet nem tudok mondani :)
Esetleg a gumik redben vannak, szál szakadás nem látszik, vagy egy centír vas nem pattant le róla. Egy centírozást minenképp megér a dolog és akkor mindjárt kiderül, hogy a felni is rendben van vagy sem
Üdv mindenkinek!
Végre ithon van a moci majdnem egy hónapba telt de meg van végre. Lenne hozzátok egy kérdésem kicsit aggaszt a dolog tegnap este kipróbáltam a gépet és 140-160 környékén először gyengén majd egyre erősebben elkezd szitálni majd csapkodni a kormány de anyira hogy alig bírtam megfogni.Aztán újra megpróbáltam másik szakaszán az útnak ott nem jelentkezett aztán megint előjött,na meg a para is.Az út minősége jó volt tiszta száraz egyenletes aszfalt mármint a magyar viszonyokhoz képest Keréknyomást,egyenesfutást,ellenőriztettem nem volt gond vele valakinek van valami ötlete vagy ez monster betegség és együtt kell élnem vele ja amiről szó van az egy M900 -as Monster.Ja és ami a lényeg tegnap óta sétálgatok egyik univerzumból a másikba a boldogságtól nem tudom melyik dimenzióban vagyok,sokan próbáltak lebeszélni a Ducatiról persze még egyik sem ült rajta fogalmuk sincs milyen érzés ez ,próbáld csak elmagyarázni egy szűz fiúnak milyen a p....ci belűről hát szépöcsém azt érezni kell.Ilyen a Ducati is amíg ki nem próbálod csak hiszed hogy létezik valami más fajta motoros élmény is,én most megtapasztaltam és azt hiszem rabul ejtett egy életre Szoval még több Ducatit a magyar népnek.
Igen vsz egy 0 lemarad.
igen, ez az idézet sántít
a 2600km-rel eladó, 2500 km-rel ezelőtt "castrolgtx3 10 50 es olaj+szürö levegöszürö gyertya csere injektor szinkronizálás" kicsit fura.
26000 km már reálisabb lenne.
Nekem indul szépen, még ha sokat is állt (télen), feltéve,hogy az akksiban van annyi,hogy megforgassa! Viszont az akksi 5fok alatt nem szeret dolgozni!
Két nap után másodikra indul.
Én még nem tudok véleményt mondani, mert szerencsére jún óta 2 napnál tovább nem állt
Egyébként hallottam valamit a 1098-asok gyári szoftveréről, hogy volt valami gebasz, viszont az valami lefulladás téma volt, vagy mi.
Még májusban úgy vettem a gépemet Németországban, hogy csak hidegindító cucc állt rendelkezésre. Befújj a légszűrőházba, pár mp. szünet, indítás, főtengely fordult vagy 3-4-et, aztán beröffent, mint egy varacskos disznó, ja, akkor még dob sem volt rajta. Aztán hazahoztam, keresgéltem hozzá elektronikát, meg egy pár apróságot, és végül Desmodoki hozott mindent olaszból. Elektronika behelyez, üzemanyag beönt, szivató ráhúz, és aztán egyszercsak beindul, mennyei hang, kipufogó füst ezerrel, és ekkor végleg megnyugodatam, hogy nem nyúltam mellé. Mindem vágyam teljesült, DUCATIM VAN VÉGRE! Jön a tél, tehát lesz időm szétbonbázni, hogy tavasszal megujúlva, megszépülve, ismételten motoros lehessek! Üdv a DUCATISOKNAK! (IS)
En probaltam egy 620-ast tavasszal ennel a sracnal.
Hali!
Az írás második fele az, ami kérdést indukált bennem: ha egy hétre leteszitek a gépet, a tietek hogy indul? Mert az enyém olyan "916-osan": megnyomom a gombot, aztán köszörül, aztán abbahagyja (a gombot el lehet engedni, mert automatikusan dolgozik tovább néhány másodpercig). Aztán megint megnyomom, már majdnem beröffen, de megáll. Harmadszor meg mint a Doxa. Hallomásból tudom, hogy a 916-os volt ilyen. Nekem viszont a Mille után kicsit fura. Nem gond, hogy ilyen, csak normális-e?
A használt piacra is igaz ugyanez,én momentán pl. eladnám a Monsterem,szerintem nem horribilis áron,és nem tudom,hogy fog sikerülni....