Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, csak ez nem a te méreted Ez szerintem az ezres szörnyekre jó, lehet 800-ra is, nemtom...
Neked 120/60-VR17 kell előre és 160/60-VR17 hátra. A 180-as kerék talán bele sem fér a hátsó villába.
Vegyés sport gumit.Az is elmegy 20e-t.Nekem conti sport attack van most fent és baromi jó.Féltem ettöl a gumitol pedig.Bevált még a Dunlop D207.Használt gumit nemnagyon fogsz találni hátra a méret miatt.
márkaszervízben lehet
1100 S
Amiket itt felsoroltál az inkább kb 400e-ft
neki van egy szép halom belőle :):)
pirelli_diablo_corsa_3__38000_ft_parban
Mindenképpen sport-túra gumi (nem túra-sport!), esetleg utcai sportgumi. Erősen függ a vezetési stílustól is.
Én ha tehettem mindig Pirelli Diablot használtam, az mindenre jó volt.
A 2002-s ST2-re gyárilag Michelin gumit pakoltak, ami gyengécske a motorhoz, eléggé csúszkál akár gyorsításnál, akár fékezésnél. Ezért soxor nem merek nagyobb sebességgel beleszaladni a kanyarba.
Így hát én is várom a gumival kapcsolatban valami jó kis javaslatot.
Miért nem teszel rá olyat ami gyárilag van rajta? Az enyémen Pirelli Diablo van. Tudom, abból is többfajta van... Majd mingyá megyek és megnézem az enyémre mi van írva ;) A használtat meg szerintem egy tapasztaltabb sem ajánlaná...
En is vagtazva jottem be melozni :)
ja, ilyen off-road Monster feelingje van tőle
amúgy szép tervek
lénygre tapitotál, ezen agyalok. nem értek hozzá abszolút...
valszeg a 20ezres szervíz/gumivásárlás/termignioni upgrade és az esetleges festéspimp kompletten a téli terv része, spórolással együtt, mert ez a pár betű itt egy jó 200-250 ezres tételt takar :)
naszóval én is várom a gumitanácsokat, mit hol milyen, újat vagy használtat, sportot vagy nemsportot
(egyébként az enyémen most valami túra fos van, de ahogy ez kinéz a monstren, az maga a gyilkosság)
Természetesen f*sza. Nem véletlenül választják sokan ezt a színkombinációt...

Írtad, hogy gáz a gumid, megint lapos...
Ha gumit kell cserélj, milyenre fogod, tudod már? Most olvastam egy cikkben - én zöldfülű - hogy a sportguminak nagy tisztelete van bár, de arra amire mi használjuk, felesleges. Lassabban melegszik be, mint a városi gumma, és amíg nem melegedett be, kevésbé is tapad. Hánemtom.
Árban is lenne kis különbség. Érdekelne a tapasztaltak véleménye.
Kisütött a napocska, ezért én is kidugtam a motorom orrát a garázsból!
Hát nem tovaszaladt? Így ráugrottam, és sajna vágtáznom kellett vele egy kört.
Minő szerencsétlenség ...
igen igen, megcsodáltam amikor postoltaf. ha emlékszel, még írtam is, hogy ha szárazkuplungos lenne, már meg is vettem volna tőled :)

pár kérdés: milyen pontosan a piros? ez a hivatalos desmo ducati szín, ami a gyári pirosakon is van?
a szétszedés mennyire macerás? teljesen apró darabokra kell szedni a motort, vagy bizonyos részek egyben maradnak? (látom képeken, h az első villa gyakorlatilag egyben van)
tudnál esetleg nekem feltenni egy oldalnézeti képet, valami nagyobb felbontásút (olyasmitt, mitn a photoshoppolt enyém)

köszi
S2R,

festés után nem lesz probléma az eredetvizsgálat? Vagy itt máshol van a vázszám?
Joenavran!

Én megcsináltam ugyanat élőben, amit Te a photoshop-al. A vörös váz, matt feketével kiváló választás:)
Nézd csak meg a 3679-es szmámú hozzászólást!
Istenem, de állatok! Ezeket hol találtad? Vagy ez valami saját képgyűjteményed?
Hát ötletet azt ad...
Esetleg aranyszínűre... A matt feketéhez nemnagyon passzol a lakk piros
Sziasztok!
Végre felkerült a hasidom!
Milyen lett?
http://www.motorrevu.hu/galeria.php?cikkid=2680
Ezt látta már valaki?

A japók monstert akarnak másolni?
ezt vásárlás után terveztem leszedni, mire hazaértunk vele a kisbusszal, a heveredek leszakították:) még szerelnem sem kellett