gondolkodom, h átfényeztetem a vázamat, csak ugye komoly költség a szétszedés is. stafford javaslata: miért nem szedem szét otthon
az aztán mókás lenne.
astrx, egyébként megint lapos a hátsóm, szóval valami sunyi defekt lehet
2 éven belül még előfordulhat, hogy kidobnak más színkombót.
Vagy ha nem, akkor bízzunk benne, hogy addig feltalálják a fényezőműhelyt.
Ne szivass már joenavran!
Pláne hogy az RS250-ben Suzuki RGV250 blokk van,szóval akkor most szar az összes japán motor?
Ez a seduxen imád fikázni,több topicban elhajtották már a halál f@szára lovasnak.
hát azon a képen, amin a kedves ducati rajongó teljes alakban látható... mondjuk úgy, h ilyen alkattal a majmok bolygója fél költségvetésből kijött volna, mert nem kell majomjelmez. unga bunga
csicseri: szanlamasan szar volt, de ez sajat velemeny. a fele brigad aztmondja legalja, masikf ele h elete elmenye. az biztos, h elfogulatlan kritikat nem talalsz sehol :)
Ismét megjelent körünkban a tenyeres- talpas, Ducati gyalázó "barátunk", aki vett egy RS 250-est és hiába mondtam neki, hogy az egy lestrapált gép. Az álló hengerben folyamatosan törte a dugót. Nem hitt nekem. Amikor meg megállt a moci(az álló hengerben a hajtókar eltört a csapszegnél és szétvert mindent a blokkban) ebből kiindúlva gyalázza az összes olasz mocit.
És rólad mit mondott?
Bekúszni a Ducati-klubba, leszólni egy dukit. Nem ismerlek, de ehhez kb. annyi gógyit (IQ) feltételezek, amennyi a KRESZ-ben előírt minimális gumiprofil mélység mm-ben.
De azért mégis bírom a búrád. Maradj köztünk! Az én motoromat is mutasd meg az atombomba csajodnak! Kíváncsi vagyok az építő jellegű kritikájára.
A barátnőm azt mondta, hogy úgy néz ki a motorod,mintha találtak volna egy csomó vasat -amiről azt hiték, hogy motoralkatrész- és összedobálták egy csomóba!
Bocsáss meg, hogy kijavítalak, de az még nem műholdról vezérelt, annyira azért nem komoly az a technika, mert csak azokat a GPS koordinátákat figyeli a motorja, amiket a te GPS-ed is használ, amikor mész mondjuk Siófok Petőfi u. 43.-ba. Van egy kis számítógép a motoron, ami pályapozíciótól függően állítja a futóművet egy előre megírt program szerint.
Használják egészséggel, bár szimpatikusabb a "puszta" motortechnika.
És ez szabályos? Mert akkor ez már nem más, mint számítógépes játék, ahol nem a motoros tudása számít, hanem a szemüveges gyógyegerek szoftvergyártó képessége.
Hagáék GPS -es aktív futóművel versenyeztek.Műholdról irányítva,kanyarról kanyarra áll át Hagáék futóműve.Nemcsoda hogy Bayliss a mezei futóművel nem bírt vele.
az aztán mókás lenne.
astrx, egyébként megint lapos a hátsóm, szóval valami sunyi defekt lehet
Én sem hiszem, hogy lenne lelkem a vatta új gépet fényezőhöz vinni...
Vagy ha nem, akkor bízzunk benne, hogy addig feltalálják a fényezőműhelyt.
Ne szivass már joenavran!
Ez a seduxen imád fikázni,több topicban elhajtották már a halál f@szára lovasnak.
csicseri: szanlamasan szar volt, de ez sajat velemeny. a fele brigad aztmondja legalja, masikf ele h elete elmenye. az biztos, h elfogulatlan kritikat nem talalsz sehol :)
Bekúszni a Ducati-klubba, leszólni egy dukit. Nem ismerlek, de ehhez kb. annyi gógyit (IQ) feltételezek, amennyi a KRESZ-ben előírt minimális gumiprofil mélység mm-ben.
De azért mégis bírom a búrád. Maradj köztünk! Az én motoromat is mutasd meg az atombomba csajodnak! Kíváncsi vagyok az építő jellegű kritikájára.
Én is ki szeretem volna menni ra de nem úgy alakult . remélem jó volt !
szívem repes, hoyg ennyire hiányoltok
Használják egészséggel, bár szimpatikusabb a "puszta" motortechnika.
A 'klasszikus' monsterhez képest teljesen más...