Kedves Zsozsek barátom:A túl erős ,túl agresszív jelzőt én az alapon történő erőleadásra gondoltam!Ilyeneket ne írj mert a 12 es topik társaim ,meglincselnek! De mivel én soros motorokat szoktam használni nekem full idegen a v2,meg tudod,hogy én ilyen motoron el se férek.De a géped továbbra is gyönyörű,és köszönöm ,hogy szerepelek a fotokközt. Remélem még sokat repülünk eggyütt! (hja és holnap a géped meg tudja mia vége)
Üdv mindenkinek!
Tudna segíteni valaki,beleszerettem egy 97-es Ducati 900 Monster-ba.Kipróbáltam azután gondolkodás nélkül aláírtam az adásvátelit csak most jöttem rá,hogy semmit sem tudok az olasz mocikról.Az lenne a kérésem hogy osszátok meg velem a tapasztalataitokat legyen az jó vagy rossz, tipushibák mire kell odafigyelni stb. ne kíméljetek.Mindenre kíváncsi vagyok ami ezzel a tipussal kapcsolatban van,szoval nem szeretném ha lúzernak néznétek arról van szó hogy megláttam, kipróbáltam és belezugtam sajnos olyan érzelmi állapotba kerültem hogy éppen csak hogy átnéztem,sérülés karcolás nincs rajta minden sebbességben húz, szoval egyben volt a vas.Ezért nem gondolkodtam rajta, ja és egy álom vált valóra végre van saját Ducatim
Nagyon puha az eleje. Ha fékezek egy keményet nagy sebességről, jobbra-balra kóvályog. S valóban, lassú kanyarban sem valami fényes. Előtte Millém volt, az a gyári beállítással ilyeneket sosem csinált. Be is sz@rtam, amikor először tapasztaltam. Az Apriliás időszakban elszoktam az ilyesmitől, a Honda ugyan a "biciklifékekkel" is megcsinálta, de szerencsére az már régen volt.
Na, mi a gáz a futómű beállításával? Nekem a lassú kanyarokban tűnik instabilnak.
Tényleg vaddisznó! A cimbimnek zx-12-ese van, ment a Dukival és azt mondta, hogy neki nem kellene, túl erős, túl agresszív .
Az enyémben még csak 300 van. Vaddisznó, minden szempontból, ezért is tetszik. A futómű gyári beállítását elcseszték, de a jövő héten az Attilával beállíttatom. Kicsit jobban ért hozzá, mint én.
Már tettem bele 1800 km-t, hamar belemegy. A fékek ultrabrutálok, a hondán kempingbicikli fékek voltak a 1098-hoz képest. Amit még élvezek, hogy nehéz úgy kanyarodni vele, hogy a seggét ne tolná kifelé.
És hát a tetszési indexe is más a kávézó előtt .
Ja, szinte ingyen adja . Neked nem tünt fel, mekkora az orra ?
Előtte!? Kezdtem még ifjú csikó koromban rigával, simóval, 250-es etz-vel. Aztán hosszabb szünet és tavaly óta 600-as rr cbr Hondát nyüstöltem. Csak valahogy nem jött be, túl steril volt. Aztán mentem V2-kel és megfertőztek. Ennyi.
Ezt már most imádom!
Nocsak, Attila ilyen mennyiséget el tud adni Ducatiból?! Suzukinál rendben van a heti egy, de itt azért szerintem ez nagy teljesítmény. És milyen a gép? S mi volt előtte?
Köszi! Azóta már én is utánajártam a dolognak. Én kb. 1 héttel előbb hoztam el a 1098-asomat Pécsről, nem volt Attila és kész káosz volt a motorátadásnál. Elfelejtették . Úgyhogy postán jön utánam.
Beszélgettünk az ottani fiukkal 1 sárga 1098-ról. Akkor az te lehettél .
--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:28.000.- ft..
--- Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
karbon Ducati verseny performance fejidom. 80.000.- ft
karbon első sárvédő, 35.000.- ft
karbon hátsó sárvédő, 35.000.- ft
karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
karbon hátsó üléstakaró 15.000.-ft (fel kell polírozni és 2 fém fül kell azért ennyi)
karbon REMUS uvál kipufogó (fémtáblácskákkal), 150.000.- ft nincs semmi dolgod vele csak felszerelni egyből passzol (4000km van benne) makulátlan.
Nyitott szűrőházhoz a nyitott fedél ha pl sport szűrőt akarsz berakni és nem akarod szétvágni a sajátodat. 10.000.- ft
A monster termékek a Ducati di BOSCO-ba van (ez itt a remklám helye) ott is megtekinthető.
Telefonon kérdezz plz. 06-70-224-1000
meg szerintem egy 200at felrarakhatsz valami uberruhara is, mert elesel, es lebontod a labadat oldaladat mindened. lehet hogy nem. nemertek hozza, de a motorozas nagyon felelmetes. ne motorozzatok ti sem!
Azt mondod? De előtte ki kellene tágítani a fejemet a témában, mert, mert valahogy úgy érzem, az szükséges lenne nagyon. Nagyon kezdő vagyok pályázás témában. Annyit tudok csak, hogy a dobokat még előtte fel kéne húzni az ülés alá, mert egyetlen esés, és lebontom valamelyiket...
Ha valaki megy hétvégén pályázni, szívesen vele tartanék.
Én már ott tudok lenni 18-ra, de jó a 18.30 is.
A hétvégén lesz verseny a Hungaroringen, egyenlőre úgy tudom, hogy szombaton. A stock1000-ben indul a spanom a 1098-al, s elég jót szokott menni (1.57 a legjobbja). Tervezem, hogy megyek megnézni-szurkolni, meg előtte vagy utána lehet egyet csapatni. Ha valakinek van kedve...
Tudna segíteni valaki,beleszerettem egy 97-es Ducati 900 Monster-ba.Kipróbáltam azután gondolkodás nélkül aláírtam az adásvátelit csak most jöttem rá,hogy semmit sem tudok az olasz mocikról.Az lenne a kérésem hogy osszátok meg velem a tapasztalataitokat legyen az jó vagy rossz, tipushibák mire kell odafigyelni stb. ne kíméljetek.Mindenre kíváncsi vagyok ami ezzel a tipussal kapcsolatban van,szoval nem szeretném ha lúzernak néznétek arról van szó hogy megláttam, kipróbáltam és belezugtam sajnos olyan érzelmi állapotba kerültem hogy éppen csak hogy átnéztem,sérülés karcolás nincs rajta minden sebbességben húz, szoval egyben volt a vas.Ezért nem gondolkodtam rajta, ja és egy álom vált valóra végre van saját Ducatim
Tényleg vaddisznó! A cimbimnek zx-12-ese van, ment a Dukival és azt mondta, hogy neki nem kellene, túl erős, túl agresszív .
És hát a tetszési indexe is más a kávézó előtt .
Előtte!? Kezdtem még ifjú csikó koromban rigával, simóval, 250-es etz-vel. Aztán hosszabb szünet és tavaly óta 600-as rr cbr Hondát nyüstöltem. Csak valahogy nem jött be, túl steril volt. Aztán mentem V2-kel és megfertőztek. Ennyi.
Ezt már most imádom!
Beszélgettünk az ottani fiukkal 1 sárga 1098-ról. Akkor az te lehettél .
Végbélához lenne 1 kérdésem. Az hátsó üléstakaró idom tartozékként járt a mocidhoz?
--- Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
karbon Ducati verseny performance fejidom. 80.000.- ft
karbon első sárvédő, 35.000.- ft
karbon hátsó sárvédő, 35.000.- ft
karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
karbon hátsó üléstakaró 15.000.-ft (fel kell polírozni és 2 fém fül kell azért ennyi)
karbon REMUS uvál kipufogó (fémtáblácskákkal), 150.000.- ft nincs semmi dolgod vele csak felszerelni egyből passzol (4000km van benne) makulátlan.
Nyitott szűrőházhoz a nyitott fedél ha pl sport szűrőt akarsz berakni és nem akarod szétvágni a sajátodat. 10.000.- ft
A monster termékek a Ducati di BOSCO-ba van (ez itt a remklám helye) ott is megtekinthető.
Telefonon kérdezz plz. 06-70-224-1000
Berik
Alpinestars
Ha valaki megy hétvégén pályázni, szívesen vele tartanék.
A gumid legyen jó és kész.
Most vagyok, gyűjjé!
És mikorra tervezel kiérkezni a helyszínre?
A hétvégén lesz verseny a Hungaroringen, egyenlőre úgy tudom, hogy szombaton. A stock1000-ben indul a spanom a 1098-al, s elég jót szokott menni (1.57 a legjobbja). Tervezem, hogy megyek megnézni-szurkolni, meg előtte vagy utána lehet egyet csapatni. Ha valakinek van kedve...
15 pénz. A cucc pesten van egy haveromnál, ott meg is lehet tekinteni..