diBosco-nál csináltattam. Desmodoki is őket ajánlotta a garancia miatt: ha ő nyúlna hozzá magánszemélyként az idegenkezűség lenne, buknám a garit. Így volt tiszta, és nem bántam meg: végig ott lehettem, néztem mindent, közben magyaráztak, minden ok volt.
Nekem is egy ilyen 748-as volt a nagy álmom de végülis lebeszéltek róla... Nagyon drágák meg az alkatrészek is meg szervízigényes. Ráadásul az elektronikája nem a megbízhatóság mintaképe úgy hallottam. De ennek ellenére állat gép és lehet majd egyszer még lesz egy ilyenem is ha megengedhetem magamnak
No most már én is beleszólok. Biztos nem bánnád meg a 620-ast. Csak ne ess vele, mert minden apróság is egy vagyonba kerül rá... tapasztalat. (Hacsaknem Desmodoki! Bár előbb hallottam volna róla...) Azt viszont állítom, hogy én sem azért estem, mert túl erős, lehet azt kezelni, csak én béna voltam egy kanyar előtt... ennyi.
Ja és nekem is csak robogóm volt előtte! De mi mást vettem volna? gs500, más japán naked? Ugyan már... Ha egyszer elkapott a Ducati feeling nem tudsz lejönni róla!
Na igen, a motorválasztás hasonlóan működik, mint a csajozás.
Elsősorban az számít, hogy milyen a megjelenése, milyen a hangja, mennyire tudsz vele összeszokni, és hogy akció közben hogy muzsikál
én ugy indultam, hoyg evszek 5-600 ezerert valami motort bohockodni. gs500. modntak rossz. jo keressunk mast. regi SV 7-800 korul. mondtak kenyelmetlen. jo keressunk mast. hopp ez mi. ducati. monster. uristendeszép. 1.2milla. hat ez van. szerelem, dupla ár:)
felejtsd el azt a gs500-at...az egy bohózat!
a 620 kiváló motor lesz neked kezdeni..én is robogóról ültem fel az enyémre,és megszokod könnyen a teljesítményét..az enyém nagyon bitang mód megy,de megszoktam teljes mértékben..tisztában vagyok vele,hogy a motor tudásának kb én a 30%-át ha kihasználom,de nagyon örülök,hogy nem kis dukót vettem..
már csak amiatt se törd más motoron a fejed,mert a duactihoz kapsz sok extra cuccot amivel nagyon egyedivé tudod tenni a motorod,és amíg a gixxer vagy más motor mellett elmegy a paraszt úgy,hogy oda sem biccenti a fejét,egy ducati mellett mindig megállnak áldozatot bemutatni..
sok sikert a vásárláshoz!
nem is emlekszem, hogy lattam volna valakit is gombaval...
monsteren egyebkent a "szokasos" borulasos bajok: fek es kuplungkar, valamint a kormany beleüt a tankba, es behorpasztja. +motor kulonbozo fenyezett reszei karcolodnak. az elsokettot gombaval nemtudod kivedeni, tehat max a motort tudod megvedeni, de mivel nincsenek idomok (szerintem) nem olyan jelentos az eredmeny
na a gs500-ar mondjak meg a legelvakultabb suzu rajongok is h vicc. komolyan, kb. 1 honapos friss jogsival keves a legtobb embernek.
en nulla motoros eloelettel vettem, es teljes mertekben elegnek erzem. kb. ugyanolyan eros mint astrx 750-ese, mert ugye az evek alatt felpockoltek picit. varosban is meg tokeletes, nem kell egyesben szenvedni, nekem autopalyan is franko. ha erosebb is lenne, akkor sem nagyon birnam elviselni fejidom nelkul, a 130feletti gyorsitasok igy is szenvedesek. idommal valoszinu sokkal jobb,de gondolom ahoz egy komolyabb buko is illene.marmint szelvedelem szempontjabol.
en aztmondtom tokeletes kezdesnek, sajat tapasztalatbol, es nem utolso sorban egy kuriozum, nem jon szembe napi 5 mint suzubol(meg 10 gsxrbol), nagyon allatul nez ki a dupla kipuffal, es ha teszel ra egy dobot, akkor meg leszakitja a fejed.
en is jelentkezem a megviszgalasra, szievsen veled tartunk!
Nekem inkább csak akkor hiányzik az erőtöbblet, ha autópályán megyek, vagy főúton megyek nagyobb forgalomban és gyakran előzök 100+ km/h-nál, na meg ha utast viszek. Ha már van elképzelésed, hogy hol s mire fogod többet használni, akkor ezzel talán tudtam adni némi támpontot.
köszi, szintén ezeket a véleményeket hallottam, csak azt nem értem mi értelme lenne venni pl. egy gs500 at vagy hasonló 500 asokat, főleg ha közöm sincs hozzájuk, Duca az Duca :) de ez csak az én véleményem...:)
sztem csak nézőpont kérdése.
Nekem is mondták, hogy kicsi lesz, meg azt is hogy nagy.
Ducati tulaj mondja, hogy kicsi lesz, majrégépek meg azt mondják, hogy nagy lesz vele kezdeni. Többen mondják, hogy kevesled majd a teljesítményét, mire megszokod. Húzod, és gyorsulnál jobban, de az már a határ...
Te tudod, mennyire vagy képes uralni a teljesítményt, és hogy mennyire van egyáltalán szükséged arra a teljesítményre. Mert ha "kinövöd" a 620-ast, akkor meg cseréled 1 év múlva? Én is 620-assal akartam kezdeni, de többen is lebeszéltek róla a fenti okból. Nekem 1 hónap után olykor már kicsi a 750, viszont az S4R meg még k*rva sok.
Több 620-as tulajt ismerek (többek közt innen a fórumról Joenavran és Desmo620), de közülük még senkitől nem hallottam panaszt, hogy kicsi lenne. Sőt, valaki pont a 620-ast kedveli.
Most elolvastam egy rakat doksit, linket, most akkor megkérdezem :), hol azt olvasom duca 620 kiváló kezdőmotor, (eddig csak robogóm volt) vki meg azt mondja, hogy túl nagy az a 618 ccm...
köszi az infót, és azt meg legfőképpen, hogy eljönnétek páran velem megnézni a mocit, mert én aztán nem nagyon értek hozzá, össz vissz egy ismerősöm van aki ült már Ducán. NAgyon tetszik, meg tényleg nagyon jó ajánlat, de nekem is gyanús... 2007 és csak 2200 km... de hát ki tudja... :)
Sziasztok!
A bátyám megvált S2R-étől és eladó sorba kerülnek a következők:
2002-től talán minden Monsterra jó K&N mosható légszűrő 10.000.- valamint katalizátor kiváltó cső, mely S2R 800 és talán S4R-re jó 35.000.-
Ja és nekem is csak robogóm volt előtte! De mi mást vettem volna? gs500, más japán naked? Ugyan már... Ha egyszer elkapott a Ducati feeling nem tudsz lejönni róla!
Elsősorban az számít, hogy milyen a megjelenése, milyen a hangja, mennyire tudsz vele összeszokni, és hogy akció közben hogy muzsikál
köszi, az a bajom, nem bírok más motorra nézni... és már 3 éve így van, mióta megláttam és meghallottam a hangját...ennyi... ez a DUCATI
a 620 kiváló motor lesz neked kezdeni..én is robogóról ültem fel az enyémre,és megszokod könnyen a teljesítményét..az enyém nagyon bitang mód megy,de megszoktam teljes mértékben..tisztában vagyok vele,hogy a motor tudásának kb én a 30%-át ha kihasználom,de nagyon örülök,hogy nem kis dukót vettem..
már csak amiatt se törd más motoron a fejed,mert a duactihoz kapsz sok extra cuccot amivel nagyon egyedivé tudod tenni a motorod,és amíg a gixxer vagy más motor mellett elmegy a paraszt úgy,hogy oda sem biccenti a fejét,egy ducati mellett mindig megállnak áldozatot bemutatni..
sok sikert a vásárláshoz!
monsteren egyebkent a "szokasos" borulasos bajok: fek es kuplungkar, valamint a kormany beleüt a tankba, es behorpasztja. +motor kulonbozo fenyezett reszei karcolodnak. az elsokettot gombaval nemtudod kivedeni, tehat max a motort tudod megvedeni, de mivel nincsenek idomok (szerintem) nem olyan jelentos az eredmeny
köszi
Bukógomba ducára? (találtam 2002-es kiadásúig 11e-ért :S) biztos ami biztos...
en nulla motoros eloelettel vettem, es teljes mertekben elegnek erzem. kb. ugyanolyan eros mint astrx 750-ese, mert ugye az evek alatt felpockoltek picit. varosban is meg tokeletes, nem kell egyesben szenvedni, nekem autopalyan is franko. ha erosebb is lenne, akkor sem nagyon birnam elviselni fejidom nelkul, a 130feletti gyorsitasok igy is szenvedesek. idommal valoszinu sokkal jobb,de gondolom ahoz egy komolyabb buko is illene.marmint szelvedelem szempontjabol.
en aztmondtom tokeletes kezdesnek, sajat tapasztalatbol, es nem utolso sorban egy kuriozum, nem jon szembe napi 5 mint suzubol(meg 10 gsxrbol), nagyon allatul nez ki a dupla kipuffal, es ha teszel ra egy dobot, akkor meg leszakitja a fejed.
en is jelentkezem a megviszgalasra, szievsen veled tartunk!
ha jó s4r-re akkor tudok rá vevőtt a a kipuf. csőre.
üdv.
köszi, szintén ezeket a véleményeket hallottam, csak azt nem értem mi értelme lenne venni pl. egy gs500 at vagy hasonló 500 asokat, főleg ha közöm sincs hozzájuk, Duca az Duca :) de ez csak az én véleményem...:)
Nekem is mondták, hogy kicsi lesz, meg azt is hogy nagy.
Ducati tulaj mondja, hogy kicsi lesz, majrégépek meg azt mondják, hogy nagy lesz vele kezdeni. Többen mondják, hogy kevesled majd a teljesítményét, mire megszokod. Húzod, és gyorsulnál jobban, de az már a határ...
Te tudod, mennyire vagy képes uralni a teljesítményt, és hogy mennyire van egyáltalán szükséged arra a teljesítményre. Mert ha "kinövöd" a 620-ast, akkor meg cseréled 1 év múlva? Én is 620-assal akartam kezdeni, de többen is lebeszéltek róla a fenti okból. Nekem 1 hónap után olykor már kicsi a 750, viszont az S4R meg még k*rva sok.
Több 620-as tulajt ismerek (többek közt innen a fórumról Joenavran és Desmo620), de közülük még senkitől nem hallottam panaszt, hogy kicsi lenne. Sőt, valaki pont a 620-ast kedveli.
köszi az infót, és azt meg legfőképpen, hogy eljönnétek páran velem megnézni a mocit, mert én aztán nem nagyon értek hozzá, össz vissz egy ismerősöm van aki ült már Ducán. NAgyon tetszik, meg tényleg nagyon jó ajánlat, de nekem is gyanús... 2007 és csak 2200 km... de hát ki tudja... :)
A bátyám megvált S2R-étől és eladó sorba kerülnek a következők:
2002-től talán minden Monsterra jó K&N mosható légszűrő 10.000.- valamint katalizátor kiváltó cső, mely S2R 800 és talán S4R-re jó 35.000.-