szia!
ha elfogadható az idő, akkor 10-10:30 között gyülekezünk siófokon a víztoronynál. (ezt mondom a többieknek is)
reggel még írok ide valami helyzetjelentést, a pestiek 8kor indulnak astrx vezényletével.
Üdv mindenkinek!
Lassan kezdek becsavarodni letelt a két hét és még mindíg nincs Ducatim A tulaj szerint jövő héten már a nevemen lesz a moci szerinte ez már biztos,még egy hosszú hét sikerült szereznem egy képet a gaz csábítóról,tudom tudom nem fiatal a kicsike de mit tegyek beleszerettem már alig várom hogy megüljem napos időt széles utat mindenkinek.
Ducati 620 - 2005.06. 46000km /negyvenezres szerviz megvolt./ Egy kulcs van egyenlőre hozzá de megígérték a többit is.
Amik sz*rok: gumik,
Hiányoznak: h-kerék sárfogó burkolat, h-kacsacsőr, üléstakaró, tükör. Indexek jók /bár nem eredetiek/ szállításhoz vannak lefittyentve. Egyik dob horzsolt de ez nem volna probléma van két carbon Termignonim hozzá.
Igy ebben az álapotban névre írva megállna kb 900e ft-ba.
Alkudjak szerintetek még belőle? Vagy úgyis jön a tél és várjak jobb vételre?
Aszpet!
S2R-ről nincs tapasztalatom,de az én 620-asomon van egy gyári power kit,ami egy REMUS kipufogó rendszerbő, nyitott légszűrőből és sport elektronikából áll! Van még sok tuning lehetőség,de kezdetnek talán elég ennyi is.
első ránézésre:
a hátsó index le van törve, nicsn emg a burkolat a tarókáján, a tükör az nagyon nem gyári és csak egyoldalon van(lehet ez pozitívum is). miért a piros kulcs van benne, azzal nem nagyon szokás mászkálni. a hátsógumi meg vagy cask a képen tűnik ilyen rossznak, vagy tényleg az
Aszpet: Én ugyan nem értek az S2R 1000-hez, de ha nekem lenne rázúznék egy Termignoni rendszert (vagy Arrow izlés szerint), ami mocsok drága, de be lehet azt szerezni olcsóbban is. Dobnék rá nyitott kuplung fedelet meg szuperszép kinyomólapot csak, hogy a japánmotorosok azt higgyék, hogy minden utamon a szerviz felé tartok A fordulatkorlátozós kérdést meg nem értem...
sokan special azért nem válaszoltak, mert nem ertunk a fordualtszam nemtommilyenek a megmókolásához. ha kicsit figyeled a fórumot, láthatod, hogy olyanra, amire tudjuk a választ, elég gyorsan szoktunk írni. persze írhatnánk a kérdésedre is, csak azzal valszeg nem lennél ksiegítve :)
Szia!
Bocsi, szerintem ha vki tudott volna segíteni, biztosan ír. Hívd fel az Orcsik Attilát (Pécs, Variomotor, 30-552-215), hátha tud Neked mondani vmi okosat. Vagy tud ajánlani vkit.
Remélem a további benyomásaid kedvezőbbek lesznek.
Nem eszik olyan forrón a kását. Fórumon megesik az efféle baleset.
Figyeld a fórumot, aztán ha eccer megyünk gurulni, csatlakozz. Vagy dobj egy telszámot a mailcímemre (alább valahol), és majd hívlak előtte.
ha elfogadható az idő, akkor 10-10:30 között gyülekezünk siófokon a víztoronynál. (ezt mondom a többieknek is)
reggel még írok ide valami helyzetjelentést, a pestiek 8kor indulnak astrx vezényletével.
http://www.hasznaltauto.hu/2083223_ducati
_monster_2005
Azzal a géppel valami nem stimmel. Én még sohasem éreztem "nyeklést-nyaklást" a motor elején.
Mond mi a gond,hátha tudok segíteni!
A Desmo16 hányas iker után jár ?
Lassan kezdek becsavarodni letelt a két hét és még mindíg nincs Ducatim A tulaj szerint jövő héten már a nevemen lesz a moci szerinte ez már biztos,még egy hosszú hét sikerült szereznem egy képet a gaz csábítóról,tudom tudom nem fiatal a kicsike de mit tegyek beleszerettem már alig várom hogy megüljem napos időt széles utat mindenkinek.
Amik sz*rok: gumik,
Hiányoznak: h-kerék sárfogó burkolat, h-kacsacsőr, üléstakaró, tükör. Indexek jók /bár nem eredetiek/ szállításhoz vannak lefittyentve. Egyik dob horzsolt de ez nem volna probléma van két carbon Termignonim hozzá.
Igy ebben az álapotban névre írva megállna kb 900e ft-ba.
Alkudjak szerintetek még belőle? Vagy úgyis jön a tél és várjak jobb vételre?
viccet félretéve: miért nem szedik le az elsárgult leveleket arról a muskátliról?
na jó, a motor ennyiből patent, bár érdekelne, miért a szervízkulccsal használja a tulaj...
Amúgy mikori évjárat?
S2R-ről nincs tapasztalatom,de az én 620-asomon van egy gyári power kit,ami egy REMUS kipufogó rendszerbő, nyitott légszűrőből és sport elektronikából áll! Van még sok tuning lehetőség,de kezdetnek talán elég ennyi is.
a hátsó index le van törve, nicsn emg a burkolat a tarókáján, a tükör az nagyon nem gyári és csak egyoldalon van(lehet ez pozitívum is). miért a piros kulcs van benne, azzal nem nagyon szokás mászkálni. a hátsógumi meg vagy cask a képen tűnik ilyen rossznak, vagy tényleg az
Bocsi, szerintem ha vki tudott volna segíteni, biztosan ír. Hívd fel az Orcsik Attilát (Pécs, Variomotor, 30-552-215), hátha tud Neked mondani vmi okosat. Vagy tud ajánlani vkit.
Remélem a további benyomásaid kedvezőbbek lesznek.
Itt egy kép róla, mibe kössek bele? Most Tessék f*kázni!
Figyeld a fórumot, aztán ha eccer megyünk gurulni, csatlakozz. Vagy dobj egy telszámot a mailcímemre (alább valahol), és majd hívlak előtte.
joenavran: ma még simán lejuthatsz, ha korán indulsz, aztán vasárnap meg max motor nélül jössz vissza