Nem ültem még Monsteren, de az újságtesztekre alapozni szerintem is hiba. Nekem most nagyon friss élmény, mert a 848-asról olvastam el mindent, amit lehet, s a végén kipróbáltam. Az egyik tesztben azt írták, hogy "a pincéből jövő nyomatékhegyek". Valószínleg az ember eddig max sor600-ason ült! Ahhoz képest igen! Vagy nézd meg a mostani SB Magazinban a 848-as tesztsorozatot. Többek között azt is tudod már, hogy a tesztelő hogy tud rajtolni, de a motorról semmi érdemlegest nem írt még.
Szerintem,meg csak teljesen más mint a mindent megbocsájtó sor4-ek.A tesztelők is erre vannak ráálva.Mi meg nemgyőzzük tuningolni(rendszer,könnyített lendkerék,elektronika stb...)Nem kislányoknak való az igaz.Szerintem az s4rs kezesebb mint az s4r.Igazából nem is tudom a motorféken kívűl mi nehezen kezelhető ezekben a motorokban,az is csak amig meg nem szokod.Például én a 600-asokról szoktam csalódottan leszálni.
Mint olvashattad, nekem is csak elsőre volt ilyen, aztán már haladtam vele.
Ettől függetlenül nem átgondolt, és főleg nem összehangolt motor az RS ezt tartom - főleg h most, pár hónappal a próba után, szinte ugyanezt írták a gyerekek az összehasonlító tesztben is.
SPS!
Akkor tegnap megrendeltem a sárga 1098-ast! Meg ott hagytam Pécsen a Millét, cserébe. Nagyon fájt a szívem érte, az eddigi legjobb motorom volt. Ma voltam Dunakeszin a fiam robeszáért Aszalóséknál. Mondtam az öregnek a cserét, azt mondta nem választottam rosszul. Megnyugtatott.
Kb. szeptemberben jön meg az új gép - sehol nincs 2008-as évjárat sárgában. Ha hazahoztam, hívlak.
Kutya!
Nem könnyen kezelhető az igaz,de pl nekem nehezemre esne kockásra vennem egy kanyart vele,pedig zéro majrécsík.Persze mikór a faterom kipróbálta,10 éve nem űlt motoron,ő is kockásan kanyarodott.A ducati a gázkar mozgatására reagál,nem lehet kanyarban össze-vissza cibálni mint egy soros 600-asét.
Csőváz!
A híresneves superbike magazinban az aprilia tounot agybafőbe dicsérték,egy másik számban lehúzták a ducati s4rs-t,egy harmadikban pedig a kettőjük összehasonlító tesztjét az s4rs nyerte.Na enyit a tesztekről.De volt olyan is,hogy itthon a pályateszten a zx-10 tök utolsó lett a spanyoloknál ugyanabban a hónapban első.De az s4r nyomatékgőrbéjére grafikonon írtak már 78 Nm-t is.Azóta nem foglalkozok ezekkel a "kacsamagazinokkal".
Helló mi!?
Szerintem ne hagyatkozz semmiféle újságra!Kérdezz inkább tulajokat!Én egy S4R Boldog tulajdonosa vagyok és csak jót tudok irni róla,isteni gép közútra,túrára,pályára!
Össze kell vele szokni de ha sikerül egy Álom a tipus!
Üdv
én is kipróbáltam a p ringen az s4r-t 130 le körüli gépet,és mondhatom éreztem elsőre pedig 600as monsterem van! lehet vele kezessen bánni de tény hogy idő kell hogy anyira érezze az ember hogy tépkedje a szarvát! Szerintem nem másik márkával hanem kisebb cm3 vel kell hogy próbálkozzon az illető! FORZA DUCATI
Megérkezett kézzel fogható: Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. ára:28.000.- ft.. csak telefonon keress
új, UV álló, vákumtechnológiával készült...
Tegnap hazaertunk digofoldjerol :) Csatolok par kepet a muzeumrol, sajnos a gyarban nem lehett fotozni/videozni pedig erdekes volt nagyon. Ajanlom figyelmetekbe a gyar parkolojaban lekapott eleg "speci" 1098-at :)
Előre is gratulálok. Ááááááá! De jó neked!
Mikor indultok, merre mentek?
Ettől függetlenül nem átgondolt, és főleg nem összehangolt motor az RS ezt tartom - főleg h most, pár hónappal a próba után, szinte ugyanezt írták a gyerekek az összehasonlító tesztben is.
A kevesebb több lenne, ebben az esetben biztosan.
Sok pénzt betettem volna,hogy a 848 1098 lesz. Türelmetlenül várom.
Akkor tegnap megrendeltem a sárga 1098-ast! Meg ott hagytam Pécsen a Millét, cserébe. Nagyon fájt a szívem érte, az eddigi legjobb motorom volt. Ma voltam Dunakeszin a fiam robeszáért Aszalóséknál. Mondtam az öregnek a cserét, azt mondta nem választottam rosszul. Megnyugtatott.
Kb. szeptemberben jön meg az új gép - sehol nincs 2008-as évjárat sárgában. Ha hazahoztam, hívlak.
Pedig epp az iment szenvedtem fel egy shift-tech hatso sarhanyot :) Hat... egy liter viz lefolyt rolam mire felment. Soha tobbet! :)
Azert majd jelezzetek mikor, honnan indultok. Hatha belefer meg nekem is!
Szombaton szilvásváradra tervezünk túrát! gizi,csicseri,tpa?
Nem könnyen kezelhető az igaz,de pl nekem nehezemre esne kockásra vennem egy kanyart vele,pedig zéro majrécsík.Persze mikór a faterom kipróbálta,10 éve nem űlt motoron,ő is kockásan kanyarodott.A ducati a gázkar mozgatására reagál,nem lehet kanyarban össze-vissza cibálni mint egy soros 600-asét.
A híresneves superbike magazinban az aprilia tounot agybafőbe dicsérték,egy másik számban lehúzták a ducati s4rs-t,egy harmadikban pedig a kettőjük összehasonlító tesztjét az s4rs nyerte.Na enyit a tesztekről.De volt olyan is,hogy itthon a pályateszten a zx-10 tök utolsó lett a spanyoloknál ugyanabban a hónapban első.De az s4r nyomatékgőrbéjére grafikonon írtak már 78 Nm-t is.Azóta nem foglalkozok ezekkel a "kacsamagazinokkal".
Szerintem ne hagyatkozz semmiféle újságra!Kérdezz inkább tulajokat!Én egy S4R Boldog tulajdonosa vagyok és csak jót tudok irni róla,isteni gép közútra,túrára,pályára!
Össze kell vele szokni de ha sikerül egy Álom a tipus!
Üdv
Így utólag már azt mondom, soha nem vennék: és ugyanez jött ki a Revü Naked tesztjéből is júliusban.
S4RS teszt...
Használt már valaki EK - láncot? Ha igen, akkor milyenek a tapasztalatok?
új, UV álló, vákumtechnológiával készült...
http://hvg.hu/image.aspx?id=28...
majd meg toltok fel kepeket...
Tegnap hazaertunk digofoldjerol :) Csatolok par kepet a muzeumrol, sajnos a gyarban nem lehett fotozni/videozni pedig erdekes volt nagyon. Ajanlom figyelmetekbe a gyar parkolojaban lekapott eleg "speci" 1098-at :)
Ha valaki tud rendszámtartó konzolt 695-höz, dobjon egy árat.
Kösz