Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Béla!

Nem akkor látnád meg a diferenciát, ha a papírformát néznéd, hanem ha mennél mindkettővel.
Próbálj ki egy 848-at és egy Millét is. Bár ha neked Milléd van - ha a régebbi is - nem tudom hol keresel még plusz erőt. Nekem egy 05-ös Tuonóm volt a Duki előtt és nagyon jó motor volt, erős és biztos.
Az Új Mille kipróbálásában esetleg tudok segíteni, de csak regisztrálsz egy nyílt napra és nem is kellek hozzá.
tóthpeti.
Szasztok!

Minden önteltség nélkül, azért az enyémre üljetek rá, mielőtt véleményt alkotnátok.
Tényleg nehogy félreértsétek, de azért van különbség.
Biztos, hogy jobb a súly-lóerő aránya és tuti, hogy a pályán is nagyon jó, de - és ez már hazabeszélés - a 999 az igazi superbike. Tök egyedi, nem hasonlít semmi másra.
Amúgy eszembe jutott egy ötlet és szerintem kivitelezhető lenne - megszervezni egy Ducati összejövetelt. Szeptember végén - valami jó helyen - még érlelem az ötletet, a hely már megvan, szeretnék beszélni az Atyával és a többiekkel, hogy mit szólnak hozzá és utána közzé teszem az ötletem. Remélem tetszeni fog mindenkinek.
tóthpeti.
Szia Béla!
Én azt halottam, hogy a 848-nak jobb a menet teljesítménye mint a 999- esnek.
Azért ez is elgondolkodtató.
ez a két nap mondjuk nem volt kifizetődő..tegnap mentem albertirsára és a 4-es úton ,ahogy ráhasaltam a tankra kicippzározódott a táskám,és kihullott a ruhám és a napszemcsim..ami volt egy jó 200ezer ma elmentem venni egy olyan övet amit tegnap elhagytam és köztünk volt ez zacsiban egy scotch&soda gatyával együtt...mindkettő kuka sajnos..ami viszont nagyon idegesít,hogy a karomon volt az órám..ami ugyancsak kuka..csak annak a bolti ára 400e....szóval a motorban keletkezett károk tulajdonképp jelentéktelenek az egyéb károkhoz képest..
de mivel itt ülök és a saját ujjaimmal gépelem ezeket a sorokat,és bár a medencém megzúzódott egyéb bajom nem lett,összeteszem a két kezem,mert így ÉN leszek képes talpraállítani a motort,csak mivel jelenleg pincérként dolgozom és a kedves vendég annyira nem díjjazza,hogy egy olyan kézzel kapja az italt és az ételt amin fémötvenes mérető helyeken varr található,így sajna a munka is kimarad egy pár hétig..
mindketten hibásak vagyunk..ő azért,mert záróvonalon akart balra kanyarodni,indexelt feltartotta a sort..az előttem lévő autós elmélázott és besatuzott..én is meg tudtam volna állni,de láttam,hogy szemben nem jön semmi ,jobbra autók voltak,és így balra átmentem a szembe sávba,erre ez a nyomorult akkor fordult pont ki..ráadásul ahova kanyarodni kívánt az behajtani tilosos utca volt..ha hívunk rendőrt ,akkor őt azért basszák meg,hogy miért kanyarodott arra,engem meg azért,hogy mit kerestem a szembe sávban..
pillanatok alatt történt az egész,és volt időm átgondolni,hogy most fékezzek és úgy kerüljem ki,vagy gázt húzzak..az a baj,hogy a gázhúzást választom és jobban előre jön akkor nem 80-nal megyek neki,hanem vagy 110-zel és telibe állóra baszott volna akkor..így meg az volt a gáz,hogy nem volt annyi hely ami a motornak ahhoz kellett volna,hogy gumicsúsztatás nélkül irányba álljon,hiába mentem viszonylag lassan..
villavállal együtt a rizoma kormánycsutka 85ezer,a tankot helyrerakják fényezéssel együtt vagy 25-ből,egyrizoma váltókar max 20ezer...a vízpumpa ház marad így,mert veszek úgyis valami szép cnc megmunkáltat...a többit meg vissza lehet hajlítani..
Jobbulást kívánok _Janesz_, az a lényeg h neked és utasodnak nem lett nagyobb baja.

Velem is hasonló történt és most tapasztalatból mondom, hogy nem biztos az h olyan kicsi az a kicsi kár.
Ki volt a hibás, gondolom természetesen az autós? Elismerte hibáját vagy rendőrségi ügy?

Jobbulást neked és a motorodnak is!
nah emberek,ma sajnos bekövetkezett az,amitől midig is tart egy motoros..kifordultak elém...nekem csak égés jellegű horzsolásaim vannak,mert akit vittem pont nem hozott kesztyűt és odaadtam az enyémet..ő rámesett és az én tenyeremen csúsztunk ketten..a motor kb 20-30métert csúszott,és amikor én felálltam még javában mozgásban volt..féltem odamenni..
a kár a történtekhez képest annyira nem vészhelyzet,de a kormánycsutka eltört (monster s4) a tank behorpadt és horzsolódott,a vízpumpa szivattyú ép maradt csak horzsolódott,a váltókar letört a lámpatartó konzol elhajlott és a fejidom is horzsolódott...hűtő nem sérült csak a tartókonzolja ferdült el..
a kipufogó nem sérült,a többi sérülés csak ilyen horzsolás..(kuplungkar,tükör stb...)
amikor sikerült üresbe tenni beindult a motor,tehát motorikusan nem lett baja szerencsére..
de sajnos idén már nem valószínű,hogy újra talpon lesz a vas...:(
Köszi, megnézem!
4.2-ért van beszámítással 1098 , még így is nagyon sok, de majd egy árban van a 848-al !
link
Az Aprilia 5 éves garanciája sajnos az importőrnél gyakorlatilag nem érvényesíthető - nem saját tapasztalat, de többen mondták. Számomra most a leglényegesebb, hogy nem akarok gyengébb motorra ülni, ezért firtatom a 848 menettulajdonságait. A 1098-ra nincs lóvé, a mille pedig nagyon-nagyon bejött - de a király mégiscsak a Duki! Hát ezért van a kínlódás!
Urak szarban vagyok. Kérdésem lenne. Szimeringet cserélek a telóban. Már az előző gazda cseréltetet.Tehát ott kurvára elcseszték.
A problémám az, hogy a rugó fordítva van valamelyikben. A sűrű rész felfelé vagy lefelé van?
Szia Gyurka!

Szeptemberben Imolában tervezem megvenni a vasat. Nyíregyházán lakom és sajna itt megszűnt a Ducati szalon és szervíz és kicsit félek az alkatrész beszerzéssel kapcsolatban is. Esetleg valami tanácsot még írj légyszi, hogy egy használt Dukó ss esetében mire kell még nagyon odafigyelnem.

Köszi!
Néhéz döntés előtt állsz.
Az Aprilia mellett szól az a jópárszázezres árelőny,és az 5év garancia.
A Duki viszont a V2 királya.
Nem irígyellek,illetve dehogy nem
Visszaolvasva nem egyértelmü: szóval az új mille alatt én az idei, V2-est értem. 0 km-es kivitelben.
A V4 miatt nem akarok új millét. Nekem nagyon bejött a V2, nem akarok visszaülni sem sor4-re, sem a V4-re.
A 1098-as rendben van, de Te hol látsz olcsóbbat?
A 848 azért érdekes, mert voltam Pécsen a Varioautónál, s egészen jól beszámítják a régi millét, s a tag, akivel beszéltem, utcára mindenképpen a 848-at ajánlja, a 1098-at brutálisnak tartja (mellesleg versenyez, régebben millét hajtott, aztán ZX10-et, s most 1098-at). Van nekik két alig futott 1098-as, 4,2/db, de mivel már használtak, nincs olyan jó hitelkonstrukció rájuk. Ráadásul az egyik bemutatómotor volt, s én már hajtottam ilyet, tudom, hogy ütik-vágják már az első km-eken - akkor amikor én még szigorúan tartom a bejáratási ford. szám korlátozást.
Ha igaz az, hogy a 848 keréken tud 135 LE-t meg 96 Nm-t, akkor jobban megy a millénél. De ezek az értékek csak egy meghatározott ford. számnál érvényesek. Vajon ha egymásra tennénk a két motor teljesítmény- és nyomatékgörbéjét, mit látnánk? Igazából ez érdekelne, meg az, hogy érzetre milyen a teljesítményleadása.
De ha tudtok vmi jó konstrukciót 1098-ra, s a régi motoromat is beszámolják, megköszönöm, ha szóltok!
Kedves Firework! Alapban nincs széria hiba,bár nekem 900ss-em van,ha a vezérműszíjat időben cserélsz és jó fajta olajat használsz,nem lesz gond a Dukival!Ha veszel motort,kérdezd meg a gazdáját,hol szokott állni a motor,nézd meg a helyét,hogy nem olajfoltos-e,mert láttam párat,aminek folyt az olaj a munkahengerből!

Itt az enyém...
ha ducatit akarsz akkor mindenképp az 1098 , nézegetem őket mindig, kezdenek egyre olcsóbbak lenni!
viszont az új mille a V4, az nagyon ütős lesz, sőt...
Cső végbéla!
Érdemes a nyomaték súly,lóerő -súlyarányt figyelembe venni,meg a brutál féket amit a 848
kap.Valószínű tudnék próbát intézni 1098-ra is.Szerintem várj ki egy 1098-at ott már nincs min filózni,az sokkal komolyabb mint a mille.
Ne kapkodd el,az új mille nagyon kis változás!
Sziasztok!
Motorcsere előtt (alatt) vagyok, csak még nem döntöttem el, hogy egy új Mille vagy egy 848-as Ducati. Ok, hogy a két gyártmány között sok szempontból nagy a különbség, de vajon a menettulajdonságaik mennyire hasonlíthatóak össze? Valakinek van esetleg tapasztalata? Nekem külsőre a Mille hangyányival jobban tetszik, de nem sokkal, és egy Ducati mégiscsak a V2-es sportmotorok királya, jobban tartja az értékét, stb. Csak attól félek, hogy a kisebb motor nehogy csalódás legyen nyomatékban, gyorsulásban. Ajánlották a 1098-ast is, de nincs annyi lé a párna alatt. Szóval, tud valaki segíteni?
Üdv urak!

Azt hallottam, hogy a Ducatik teljesítmény-adatát(Le) keréken mérve adják meg, a japánokét meg főtengelyen. Tehát pl. Suzuki SV1000 az 120 Le főtengelyen, akkor az keréken kb. 105Le? Vagy hogy működik ez?

F.
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, Ducati 750 SS (1991-'97) vásárlása előtt állok viszont nem találtam leírásokat azzal kapcsolatban, hogy mennyire megbízható, milyen az alkatrészellátottsága, típushibák stb.

Köszönöm!
Sziasztok!
Tudtok segíteni melyik GPS az ami használható de nem öt millió az ára?
Írjatok egy-két tapasztalatot, lécci.
Kösz
No igen... erre nem gondoltam... Akkor tényleg marad a tologatás. Az ilyen hangtompítók maradnak arra az esetre ha olyan országba magy a termis Duki ahol szigorúbban csekkolják a zajkibocsátást.
nekem van a termihez ilyen gyári hangtompítóm..bele is tettem egyszer,de olyan nagyon sokat nem halkított rajta..bár én már úgy megszoktam az enyém hangját,hogy olyan halknak hallom ,mint a gyárit..:) csak néha ha kölcsönadom a motort,akkor hallom kívülről,hogy anyád milyen hangja van ennek baszki..:)
amúgy csavaros,és eléggé passzos beletenni,szal nem olyan egyszerű a dolog..
amúgy a legegyszerűbb ha már leállítod a motort a sarkon,de elég nagy sebességgel érkezel,hogy begurulj..én is ezt teszem,mióta rámhívták a rendőröket..:)
Igen,de ezek a hangtompítók csavarral vagy zégergyűrűvel vannak rögzítve,anélkűl egy közepes gázfröccs és kirepűlnek.