Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Vigyél egy szerelőt, biztos ami biztos. Én ha nem vittem volna, most nem lenne egy jó mocim, hanem egy szarral járnék, már ha tudmék vele menni.
Köszönöm szépen a hozzászólást, azt hittem senki sem fog írni :)
Nekem is jónak tűnik a paraméterek alapján meg az infók alapján amiket találtam neten.
Igazából csak attól félek, hogy át akarnak verni, hogy valami baja van. Hasonló motor 1.9-ér van hirdetve
ducati performance 40-60ezer korul, sima gyari 15-20 ezer ft ujonnan. persze bontottat/hasznaltat barmennyiert lehet.
Azoknak a ducatiknak azért narancsos a festése mert fideszes a gazdájuk.
Jó a szemed elmehetnél a NASA-hoz kémműholdnak!
Szia!
Ez egy jó moci. Az S2R1000 Monster blokkja van benne, csak egy kicsit erősebb. Olaj-levegő hűtés, hengerenként 2 szelep, elég kellemes forgató nyomatékkal. Twinspark gyújtás. Nem kell szétforgatni, mivel ez egy túrasport. Attó is függ, hogy mire akarod használni. Túrázni nagyon jó lesz, de ott sem fog szégyent vallani, ahol a kanyarok laknak.
Nem akartam okoskodni, de hátha valaki jobb dolgokat fog neked írni, mint én.
Hali!
Az üléstakaró spoiler (Monster) mennyibe fájna nekem?
egyebkent nekem is az mondtak regi dukitulajok, hogy a 2001-2002 koruli monsterek sokkal megbizhatobbak, mint az ujak. ha mar ket iranybol hallom, lehet valami igazsag a regi mopedekben
1998-2002ig voltak a legjobb minőségűek a Ducatik (ha jól emlészem) valahol olvastam. Pont ezek miatt az apróságok miatt.
Gizi, Csicseri!
Ez érdekel titeket?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ja, a 3. motor nem gyári fényezésű!
Helló mi!?
Nyugalom fiúk,a Ducatinál semmi sem tökeletes! (Mondjuk máshol sem! )De éppen ezért szeretjük!
Üdv
Azt hiszem tényleg félreértettél, imádom az olasz motorokat, de tényleg. Ha kicsit töb pénzem lenne, simán lecserélném az Apriliát egy Ducatira vagy még inkább MV Agustára. Még régebben nézegettem a Monstereket is, csak épp akkor nem volt törött, amikor kellett volna.

Japán motorok... mint látod, nekem sem az van, soha nem is vennék. Nem azért mert szarok, hanem mert tucatmotor, tömegtermék.

Csak feltettem pár kérdést, mert láttam bizonyos hibákat teljesen gyári fényezésen. Ez kicsit kukacoskodás is, mert az átlagember észre nem venné, de nekem ez a munkám így nekem szembetűnő.

Természetesen belefényezett porszemre gondoltam sőt megfolyás is volt. Nem nagyon, csak látszott, hogy elindult egy kicsit a lakk lefelé. De láttam már vadi új Saab-ot is az ajtófalcban 5 centis folyással Meg amúgy az új autók fényezése is botrányos (narancsosság).

Csak arra vagyok kíváncsi, mik a tapasztalatok erről. Bizonyos évjárattól ilyenek, vagy általánosságban ilyenek-e egyáltalán, esetleg néhány példányról van csak szó? Mert azért ha megnézed a 3. képet, ott nagyon látszik.

És csak hogy ne csak a Ducatit fikázzam: A Falconak a matricái pl egy kikeményedett lakkra vannar ragasztva, majd gyárilag rálakkoznak az egészre csiszolás nélkül. Egy kicsit nagyobb karc, vagy benzin és már pereg is
Most k..va jól érzik magukat a japánok, lám, a dígók b@szogatják egymást. Tartsunk már össze kicsit jobban, mindegy, hogy kinek Ducatira, kinek csak Apriliára volt pénze, valamiért olasz motorunk van! Talán azért, mert többre tartjuk, mint a japán, angol, német, USA gépeket.
Jó ez a Ducati-Klub, maradjon is ilyen. Azt azért én is sajnálom, hogy pont egy apriliás kezd el fikázni!
jó lehet igazad van, csak eleg faraszto minden nap hallani valakitöl hogy a dukik igy szarok meg ugy meg ez nem jo meg az nem. nekik nem kell ilyet venni maradjanak a kis csodajuknal.

Üdv
F.
hat nem fika, de szalonban porszem volt a motoron? szemetek nem takaritjak minden nap steril szobaban oket?
vagy ugy erted, hogy bele volt fenyezve egy porszem? mert az mas, de pont nem igy jott le ahozzaszolasodbol :)
Szerintem feleseleges szitani a feszultseget. zoner-nek sem ez volt a celja remelhetoleg.

Tok normalisan (nem fikazva) leirta a tapasztalatait. Lehet cafolni vagy megerositeni kulturalt formaban is :)
sajnos a ducatik szarok mi csak ezt tudjuk megvenni... nem futja apriliára.
Egyébként minden Ducatinak ilyen narancsos a fényezése, vagy ez csak engem zavar? A 3. képen a fekete motoron látszik, meg kicsit a piroson is, ha jobban megnézem. Meg élőben is láttam párat, szalonban és azokon még néhol porszemet is találtam.

+ Benelli TNT-t fényeztem egyszer, mert állítólag fújva volt és megfolyott (szintén szalonnak, 0 km-es motor). Csak 1 réteg festék volt rajta, gyári fényezésű új elem volt. Érdekes.

Mit mondanak erre az olasz motorosok?
Sziasztok!
Kinéztem egy mocit amit meg szeretnék venni csak gondoltam előbb körbekérdezek mert kicsit alacsonynak tűnik az ár, mit gondoltok?
Supersport 1000 DS
Elég rég óta árulják, valamiért még sem kelt még el
Tegnap elmentünk motorozni.
Megálltunk Budapesten, a Dibosconál és a menyországban találtam magam. Nekem is kell egy ilyen játékszer. Egy új, egy szép! Áááááááááá......!
Sziasztok!

Van egy eladó carbon hasidomom monsterre. 35.000.- HUF
E-mail, msn a profilomba.
Ja! Fémházas!
Szevasztok!
Valakit nem érdekel? 10 pénzért odaadom! 4Gb.
OFF

DANUVIA!

Kicsit hihetetlen az az ar nekem...
skacok, szakmai kerdes:
mitol lehet, hogy alacsony fordulaton, kuplung behuzva/feligbehuzva/eppenkieresztve huzok neki egy kis gazt, es valami durrant egy baszottat. mintha a jobb kipufogobol jonne. valaki, aki kevesbe ert a motrorokhoz, aztmondta, ez arra utalhat, h a benzin a kipufogoban ég el. van valami otletetek?