Eladó. karbon kiegészítők Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
karbon Ducati verseny performance fejidom. 80.000.- ft
karbon első sárvédő, 35.000.- ft
karbon hátsó sárvédő, 40.000.- ft
karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
Remus karbon kipufogó (fémtáblácskákkal), 150.000.- ft nincs semmi dolgod vele csak felszerelni egybő passzol.
Nyitott szűrőházhoz a nyitott fedél ha pl sport szűrőt akarsz berakni és nem akarod szétvágni a sajátodat. 10.000.- ft
bővebb felvilágosítás telefonon: 06-70-224-1000
ha egybe elviszi valaki akkor ajándékba adok egy most elkészült hátsó karbon üléstakarót (a fém nincs hozzá). telefonon érdeklődjetek. KERESEK cserével 1098 hoz karbon idomokat és motoremelőt
Hi joenavran és szia mindenki!
Én is ebben a cipőben járok, mint te, tetszik az eredeti design és nem akarom elhagyni. A kipufogó kitakarítása egy éve történt. Tetszik az eredmény, több hang, de csak akkor ordít, amikor húzom. Néha kicsit doboz szerű, pedig ki van bélelve üvegszövettel. (Ha meg akarod hallgatni az eredményt, most lehet, mert többször megyek Siófokra a napokban. S4R)
De már hozzászoktam és kevés a hang. Egy Ducati tőcse be a teret, ha már Ducatinak született na! Folyamatban a kat. kiváltása, tán két héten belül meglesz. A nő majd kap füldugót, ha sok neki, úgyis ritkán jön velem.
Szerintem érdemes meglépni, amire gondoltál, több hang lesz, és sokkal-sokkal több feeling.
Üdv: MikeBike
uraim , szerintetek erdemes a gyari monster kipufogot megokositani kicsit, kiszedni a tomest ilyenek,vagy pont nem fog erni semmit, csak tonkreteszem? szeretnem melyiteni kicsit a hangot, de sajna nincs -100 ezrem valamilyen sportkipuffra. raadasul nagyon allatul tetszik ez a gyari femszinu cső :)
Hali !
Nem szeretnék belle menni egy újságcikk valóság tartalmába! Mert ebben az esetben az alpok legjobb motorja a vstrom 650 a világ legjobb motorja a gsxr 1000 már 10 éve és még tíz évig az is marad. Még ráadásul én 2004 ben vettem egy M800 melyet az évben raktak össze , a 900 ss valóban megszünt tízen év után, de a 1000 ss 2006 ban hagyták abba de ezt a blokkot rakják belle a M s2r, előtte meg a s2r ben a M800 blokk volt az olajos kuplungos.
Egyszer kiváncs lennék egy komoly felmérésre, miszerint garancia idő alatt milyen meg hibásodások szoktak lenni a Ducatinál, és más olasz motoroknál és persze a japánokra is kiváncsi lennék
A gyárlátogatáskor mondták, a gyárban és láttam többekel együtt egy tipusból 8 félét gyártanak attól függ melyik országba megy. De a legfontosabb ami engem megragadott, 110 db. nál nem csinálnak többet egy nap vagy is kb.40.000 db / év. Nem kapkodnak!
üdv.
Ahhoz képest,most 12-15 model van tervben.Az M800 helyett jött az S2R,a 900 helyett az 1000.Azt a cikket én is olvastam,nem interjú volt,hanem,olyan aztmondta és kész.
Szia Csicseri!
Nem legenda, néhány éve olvastam egy motoros újságban, valamelyik Ducati cégvezető nyilatkozott úgy, hogy bizonyos időszakban (98-03talán) "A" minőségi kategóriát, előtte és utána "B" kategóriás minőséget állapított meg valamiféle saját vizsgálatuk. Ekkor jelentették be, hogy átalakítják a modellpalettát (tizenegynéhány típus helyett csak 6-7 modellt fognak gyártani) amit meg is valósítottak. Akkoriban tűnt el a M800, 900SS és még sok más modell is. Ha megtalálom a cikket bizonyisten beszkennelem és felrakom
szereztem tamogatot az oldalnak, kapunk egy bannerert cserebe 100 megat meg adatbazis konnektet.
a domaint meg bevallalom én egyelore.
ducatiklub.hu, vagy mas otlet javaslat?
Hali!
Ez is tippikus legenda ! 2000 környékén ha jó tudom amerikai többségi tulajdon volt és átalakítoták az összerakást és sok alkatrészt le egyszerűsitettek és stb. A 90 évek közepén volt egy időszak amikor kicsit oda volt az összeszerelés és ebből voltak garanciális gondok.
De én még nem halottam olyanról, hogy a ducinál lett volna visszahívás, japo gépknél már igen.
tudok olyan apriliáról amit garancia időben töbszöri probléma után újra cserélték. na ezt a japok soha nem teszik meg .
üdv.
Tetszik ez a videó, naggyon állat ! Bár a hangélmény élőben biztos "jobban átjön"! Sajnos a videó kellően szemlélteti útjaink gyér minőségét is...