Én ma este ha nem szakad az eső tuti 100,hogy megyek..megfelel a 8óra nyugati óra ..feltéve ha ma is tudsz jönni..:)
BerikZ:tegnap este 10-kor én elhúztam 4x is a Kármán előtt...csak sajnos láma módon basszus amikor Pest felé húztam utóljára kifogyott a híd tetején a benjámin..:) áttolni nem tudtam már,azon az oldalon meg messze volt a kút,úgyhogy eltaxiztam egy kútig és vettem egy kannát is,hogy a kocsiban is legyen,mert azzal is kitérdepeltem már párszor a fürdőnadrágomat..:)
Sziasztok!
Most vagyok itt először és a segítségeteket szeretném kérni.
Egy 749-est vennék és jó lenne tudni mire figyeljek oda a vásárlásnál ennél a típusnál.
Előre is kösz.
Sokat utazom, sajnos nem vagyok mindig gépközelben. A karbon védők a vezető lábait védik! Azért írtam, hogy csak sportlábtartó esetén alkalmazhatók. A régi SL vonalát követik, de Monsterra elkészített tartókonzolokkal.
Jó reggelt kedves Ducati szakértők!
Érdekelne, hogy van-e valakinek infója, tapasztalata Supersport SS 1000 DS mociról.
Mennyire megbízható, milyenek a szervíz költségek, mennyire használható a gép ilyesmi ... :)
Továbbá, hogy lehetne meggyőződni, hogy jó állapotban van-e, nem pályázták etc... mit érdemes, kell megnézni rajta?
Köszi,
Slick
Holnap sajna (vagyis ma.. ) én biztosan nem tudok menni,de pénteken igen..
nemrég értünk haza..jó nagy kört mentünk..volt ahol akkora köd volt,hogy 10m-re nem láttunk...
Az lehet egyébként,hogy ,mint említettem 1 hónapja van a termignoni a gépen és olyan mintha egyre mélyebb hangja lenne...!? nem gond ez,sőt...:)a haverok is mondták már..de lehet mindenki hazudik én meg behaluztam..:)
A gázmarkolatnak vagy egy elég jelentős holtjátéka (a teljesen elengedés és a gázreakció között).
Hol lehet a bovdenen állítani, hogy ez megszünjön? Van húzó és toló bovden is, akkor mind a kettőn kell éllítani, húzni? Ha valaki csinált már ilyet vagy ért hozzá, annak nagyon megkösönném segítségét, ha leírná h mit tegyünk
hozzáteszem azért kérdezem, hogy hol álljunk neki "szétszedni" a mocit (a markolatnál, vagy az injektorszelepek körül)
A mi 2004-es 749 esünkben volt gond az ECU-va.
Hozattunk bele egyet olaszból, hozzáteszem 999esé került bele
Erősebb mint egy termi chip( amit a dobhoz adnak) , de nem olcsó tunning let végülis.
Én amikor gond volt a miénkkel, azt hallottam h a 2003as 999esekre volt ez jellemző, és ritka volt a mi esetünk a 749-el.
Egyébbként szép vas!
Mostanában nagyon elfoglalt vagyok a tanulással, de remélem, hogy egyszer összejön egy mátrai túra vagy találkozó még a nyár folyamán.
Ez jó cél lenne, mivel az keleti embereknek is és a pestieknek is ugyanolyan távolság.
Üdvözlet mindenkinek és vigyázzatok magatokra!
üdv. DucatiCsabi
Sziasztok ismeri valaki ezt a motort? A 2003-as mocikkal szokott már az ecu-s problema lenni vagy csak a 2004es modellekkel? http://www.hasznaltauto.hu/2144835_ducati_monster_2003
az egyik betegről itt egy videó...: beteg haverom :)
a helyzet azóta csak romlott..:) a jelenlegi sv650-en az akra rendszer már a dob közepéig le van lilulva és az akra hőálló matrica is le van égve..:)
Mi megyünk..tegnap is voltunk...fossá áztunk..:)
ami tuti ma az egy 696-os monster egy ktm950 adventure egy yamaha r6r két sv650 (de még a karbis tiltásnál durrogós-lángolós )meg egy 600-as gixer..szóval lesz hanghatás az biztos..:)
janesz
Sajna el van b...va a napom nem tudok veletek dübörögni ma este! de ahogy elnézem az idő is szar sajnos. Ti milyen mocikkal nyomjátok? ha holnap vagy bármikor mentek megint,örülnék nagyon ha veletek tarthatnék! ,dobj majd egy üzit,tudod,legalább együtt hangosabbak leszünk!
Sajna nekem kell az rögzítési pont.Mert oda van felrögzítve, a hátulja a dobnak.