Nem. Nagyon jó motor. Egy baja volt, de az elég drága baj: a vezértengely keménykrómja megpattan és elitézi a himbákat is...drága dolog. Ellenőrizni csak kiszedve lehet...
Kivolt az a huncut banda akiket ma 3 szor is elengedtem a nagy fehér buszommal az osztrákoknál?Egy japcsi bringa,egy 848,meg 2 monster! Majd adok én nektek!
Nekem ugyan 99-es a masinám de csak jókat tudok mondani rólla . Előtte yamahám volt de ezekután semmi féle képpen nem vennék mást . Megvettem , beálitattam és használom nap mint nap . Csak ajánlani tudom . Ha konkrét kérdésed van szivesen válaszolok .
Hali http://www.secondamano.it/iad/...
ezt csak azért mert szerintem itt van nem kis vállaszték ! és ez csak egy a sok közül !Nem adhatok ki többet mert akkor valakinek meg kell halni a :)
üdv.
Nos, nekem nincs turelmem kivarni mire rabukkanok a "csodavetelre" :), 10k EUR-t meg nem igazan fizetnek egy 996-ra :( Ezert is lesz a dologbol S4R ha minden jol alakul...
Persze! Egy gyönyőrű 996 - ot pár extrával ( karbon airbox, szívócsövek, sárvédő, kipufogó, peformance lábtartó, kipuf hővédő, sarokvédők, olajhűtő háromszög, lengővillavédő, láncvédő, kupplungfedél ) szóval találtam egy ugyanolyanőrültet mint én, csak ő szögre akasztotta a bőrt. A motor nem volt olcsó és ha hozzáadom a beszerzés költségeit ( 3ekm + 4 nap szállás + autópálya ) akkor kurvadrága volt. Nem lehet gazdasági oldalról megvédeni a vásárlást, ez van. Aki ilyet akar annak vagy állati szerencséje van és beleszalad valami csodavételbe vagy ki kell nyitni a bukeszt. Az itthoni pár db amit ismerek mind balhés eredetű. A kintről behozottak is azok tapaszatalatom szerint. Aki ilyet vesz mint én az pedig nem adja el csak nagyon ritkán. Azt mire kivárod....
Egyébként szerintem a németeknél az átlagállapot jobb de drágább. Nem érdemes olcsót venni, mert úgyis otthagyod a különbözetet ( vagy többet ) a Ducati kereskedőknél ( vagy pl. nálunk:))). Jópár "olcson vettem" motor felépülését követtem már végig testközelből. Nekünk jól jön a forgalom, de ha nem az önmagunkkal kib@szás a cél akkor inkább egy drágább, de jobb állapotú a helyes út. Költeni még úgyis fogsz rá. Olyan mint egy jó szerető, kinyitja a bukszádat anélkül, hogy konkrétan kérné, te magad fogod nyomni rá a pénzt, de inkább finomságokra nyomd mint hibaaéhárításra.
Tavaly 4 napom ment el a vásárlással. Ha valaki tudja mi a helyzet akkor én igen. Nem az internetről, hanem élőben. Nincs rengeteg motor 5 - 6000 - ért. Ami van odamész és egy kalap szar. Megnéztem egy rakással. Amikor elkezdesz feljebb menni az árral 7 fölé, de inkább 8, akkor kezdenek előkerülni a jó gépek...a makulátlan símán 10. Persze itt jön a kinek mi a jó állapot sztori. Én nagyon kényes vagyok.
Hali!
A képen látható 996 nincs radiális fék. Nekem egy km. volt a motoromba mikor át fényeztettem a felnit mer nem tetszet fehéren. szerintem az ár nem rossz
10.000.-eurot nem adnék egy 996 ért. 5.000.- 6.000.- van olaszba rengeteg.
üdv.
Ez gyanúsan olcsó, nézzétek meg, de legyetek óvatosak. Radiális fék + kupplung, újrafestett kerekek, sokminden lehet a háttérben. Persze parázni sem kell, de az ár nagyon gyanús. Én Jóval többért vettem Olaszországban az enyémet és autóztam ca. 1000 km - t az országon belül mire megvettem...persze az is igaz, hogy én betegesen kötekedő vagyok, de az is, hogy a 996 állapotával kapcsolatban azért így is kötöttem kompromisszumot. Ha nem kötöttem volna akkor 10e€ felett lett volna a számla símán...
Ma lettem bldog tulajdonosa egy 620 ie Monsternek.!
Tudtok valami jó kis helyet , ahol tudok hozzá venni alsó és ülés spoilert, pirosat, illetve kéne nekem egy megbízható szerelő is , aki elvégezne rajta egy kis karbantartást. és ha tudtok tanácsolni jó kis kormányvég vásárlási helyet is... Ausztria is szóba jöhet. megyek bécsbe a hétvégén.
Megint Mátra! Egy kicsit kezd uncsi lenni. Egy kicsit lehetne még lejjeb is dönteni. Sajna nem a legjobb borításom lett le fotózva. Meg hát mindíg akkor történik a baj, amikor az ember jampeckodik. Óvatosabb is voltam.
Hahó! Van itt valakinek DS1000SS-e?
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyire megbízható ez a típus, illetve, hogy hol tudnék rá a későbbiekben pár módosított idomot venni (spoilerbe integrált index, vagányabb első lámpa, magasabb plexi, hátsó üléstakaró...)?
Egy szakmai kérdés...
Egy 916os blokkja még nagyon kiforratlan?
Nekem ugyan 99-es a masinám de csak jókat tudok mondani rólla . Előtte yamahám volt de ezekután semmi féle képpen nem vennék mást . Megvettem , beálitattam és használom nap mint nap . Csak ajánlani tudom . Ha konkrét kérdésed van szivesen válaszolok .
Üdv
Petya
Holnap megek a gépét !
Lesz valami motorozgatás a hétvégén?
Ciao
http://www.secondamano.it/iad/...
ezt csak azért mert szerintem itt van nem kis vállaszték ! és ez csak egy a sok közül !Nem adhatok ki többet mert akkor valakinek meg kell halni a :)
üdv.
tudtok valamit a Ducati Monster 750-ről? (1997) Előre is köszi.
Talan kesobb egy 1098...
Egyébként szerintem a németeknél az átlagállapot jobb de drágább. Nem érdemes olcsót venni, mert úgyis otthagyod a különbözetet ( vagy többet ) a Ducati kereskedőknél ( vagy pl. nálunk:))). Jópár "olcson vettem" motor felépülését követtem már végig testközelből. Nekünk jól jön a forgalom, de ha nem az önmagunkkal kib@szás a cél akkor inkább egy drágább, de jobb állapotú a helyes út. Költeni még úgyis fogsz rá. Olyan mint egy jó szerető, kinyitja a bukszádat anélkül, hogy konkrétan kérné, te magad fogod nyomni rá a pénzt, de inkább finomságokra nyomd mint hibaaéhárításra.
A képen látható 996 nincs radiális fék. Nekem egy km. volt a motoromba mikor át fényeztettem a felnit mer nem tetszet fehéren. szerintem az ár nem rossz
10.000.-eurot nem adnék egy 996 ért. 5.000.- 6.000.- van olaszba rengeteg.
üdv.
Ciao!
Ma lettem bldog tulajdonosa egy 620 ie Monsternek.!
Tudtok valami jó kis helyet , ahol tudok hozzá venni alsó és ülés spoilert, pirosat, illetve kéne nekem egy megbízható szerelő is , aki elvégezne rajta egy kis karbantartást. és ha tudtok tanácsolni jó kis kormányvég vásárlási helyet is... Ausztria is szóba jöhet. megyek bécsbe a hétvégén.
k
öszi a segítséget
jipi
Még egy kis akció!
Az hogy letettél róla érdekelne miért!
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyire megbízható ez a típus, illetve, hogy hol tudnék rá a későbbiekben pár módosított idomot venni (spoilerbe integrált index, vagányabb első lámpa, magasabb plexi, hátsó üléstakaró...)?