Arra a kúpos enyhe szűkítésre gondolsz ami bele csusszan illeszkedik a hengerbe ? Azt ne vágd le , ott az a tömítés és ha levágod máris lesz 1 centis hézagod .
üdv mesterek! :)
van 1 2013 as derbi sendam és a gyári kipuról levágtam a vak csövet meg belett hegesztve na azon a darabon van 1 kupos szűkítés (nem a henger felöli oldalán)azt ki lehet vágni belőle vagy inkább maradjon?az is lefogja a motort vagy annyi folytás kell? üdv. (nem igazán értek hozzá).
Szerintem ekkora karbitól az teljesen jó. 7-8 litert is meg lehet etetni egy ilyen szettel, mint a tiéd. Gondolom, ha beállsz 70-80 közé, ami a félgázt jelenti kb., akkor elmegy a tiéd is 3.5-4 literrel, mint az enyém. Ha nyelezem, akkor nekem is 7. Pedig nekem nem is megy annyit, 85 fölött elfogy. Kéne még nagyobb karbi. Most 17.5-ös van. Ez azért elég jó teljesítmény, amit kihoztál egy vas hengerből, csináltatott dugóval szerintem.
Szeva!
A régi vázasok nem am6-os blokkal jöttek ki gyárilag, úgyhogy ha am6-os hengerszettet teszel rá, akkor blokkot is kell alatta cserélni
De ha már am6-os blokkot faragott bele alaki, akkor az átalakítás kimerül abban, hogy szerzel az "új" hengerszettedhez egy hozzá való hengertalp- (nem árt) és hengerfej tömítést (erősen ajánlott). Meg talán egy nagyobb hőértékű gyertya, bár ez nem valószínű.
Üdv Emberek! Vègre motoroztam is a derbivel nemcsak szereltem. Meg kell mondjam hogy vegyes èrzelmeim vannak. Megkapta az üj láncszettet most 48/13 van rajta hátra ez a leg kissebb kapható. Mostmár megy a 70 utazóba ès kiviszi a 105. A 80 as yamaha dt-t odahagyom 1 kicsit de az 110 el megy szal szèp lassan lehagy. A futómű nagyon nemtetszik. Kemèny szèt akar rázódni els teló nagy gödörnèl koppan meg alig megy le. De lehet csak hozzá szoktam a yamaha dt 125 gèpem laza elfáradt telóihoz. A yamaha az futóműben a derbihez kèpest egy hajó. Semmi nem zavarja szinte szèpen hömpöjög bárhol. Fogyasztás most vagy 8 at eszik 100 on. 21 es karbi 85 ös fuvi. De úgy állítottam kapja az anyagot nehogy megragadjon nekem a bejáratás alatt. Fèkek jók. Egyelőre megeszik 5 tankkal akkor beállítom lájtosabbra a benzint azt meglatjuk mi lesz. Egyèbkènt mèg előre lehet mègnagyobb lánckereket teszek mert meglepően nyomatèkos lett. Lehet nem is nyúlok a gyári folytott kipuhoz azt akkor ha minden klappolni fog elmegy 3,5 el.
Hello!
Segítséget szeretnék kérni, abban hogy valaki tudja-e hol tudnék lendkerék éket venni derbi senda 50r hez (2001)?
Másik kérdésem kuplunggal kapcsolatos lenne: a motor sokat állt előtte jól működött a kuplung de most behúzom és semmi nem történik a kuplung kar behúzása érzésre ugyanolyan mint előtte volt.
Ha valaki tudna valamelyikben segíteni nagyon megköszönném.
:) Nézd meg először a blokkból feljövő kábelt. Aztán nézz végig a csatlakozókat. Érdekes... Van a blokkban a töltő, világító tekercs
és van egy fesszabályzózó amiről megy a világítás és ez a fesszab tölti az aksit is.
Szerintem ne nagyon kötözgess semmit sehová mert a végén valami tökre fog menni. A világítás nem aksiról megy.
Nem igazán értem, hogy mi nálad a baj de az egésznek így kell működnie. Egyszerűen fogalmazok... Van 3- elektronikai csoport a motorodon. 1- van a gyújtás (ez adja a szikrát) na ez minden más elektronikától független. 2- van a világítás ami csak akkor működik ha a motor be van indítva (és ha be van indítva akkor van töltés is az aksinak) 3- van az aksi amiről mennek az indexek és a duda, meg pár visszajelző. (na és itt van az aksinak a visszatöltése ami visszatölti az aksit) És aksi nélkül a töltésről elmennek az indexek, bár nem igazán szereti a motor. Azért az indexekhez és a dudához kell az aksi. Szóval arra törekedj, hogy aksi nélkül járó motornál legyen világításod és töltésed. Aztán nem járó motornál aksiról legyen idexed és dudád. Igen lehet test zárlat is, egy kábel is ki lehet kopva, de akármi is lehet innen ezt nehéz lenne megmondani.
Vannak akik ugye ott tárlnak kisebb törlőrongyot , tartozékokat .Derbis tesztben is írják a szerviz tapasztalatnál hogy sokan teljesítmény csökkenésre hivatkozva viszik be a motort pedig csak elvan tömődve a légszúró környéke
Sziasztok. Valaki esetleg valami tipp? eddig jol ment motor huzott minden sebességben könnyedén vitte a 90 et. most napokban minden sebességben megfullad és 50 nél többet egyszerüen nem akar menni. gyertyát cseréltem, karbit kipucoltam. Valaki valami tipp? köszönöm :)
Köszönöm szépen de sajnos én most ott tartok hogy se aksiról se aksi nélkül járó motornál nincs elektronika.Semmi , még világítás sem.Egyedül akkor kezd észhez a világítás , index stb tárni ha az aksit rákötöm a ventilátorra...Normális hogy az aksi pozitív saruja és a váz bizonyos alkatrészei közt ( csavar fejek ) rendes 12v feletti feszültséget mérek.Ha a negatív sarura rakom akkor meg sipol a szakadásmérő.Testzárlat lehet ? Sajnos a jövőhetén tudom a villamossági barátomhoz vinni :(
van 1 2013 as derbi sendam és a gyári kipuról levágtam a vak csövet meg belett hegesztve na azon a darabon van 1 kupos szűkítés (nem a henger felöli oldalán)azt ki lehet vágni belőle vagy inkább maradjon?az is lefogja a motort vagy annyi folytás kell? üdv. (nem igazán értek hozzá).
Használtan egy árban adják az új Naraku 70-es hengerrel, de gondolom a DR kicsit jobb minőség.
Előre is köszi a véleményeket.
A régi vázasok nem am6-os blokkal jöttek ki gyárilag, úgyhogy ha am6-os hengerszettet teszel rá, akkor blokkot is kell alatta cserélni
De ha már am6-os blokkot faragott bele alaki, akkor az átalakítás kimerül abban, hogy szerzel az "új" hengerszettedhez egy hozzá való hengertalp- (nem árt) és hengerfej tömítést (erősen ajánlott). Meg talán egy nagyobb hőértékű gyertya, bár ez nem valószínű.
tedd be sebességbe húzd be a kuplungot rángasd meg a motort vagy rúgj rá vagy kettőt és utána jólesz
Segítséget szeretnék kérni, abban hogy valaki tudja-e hol tudnék lendkerék éket venni derbi senda 50r hez (2001)?
Másik kérdésem kuplunggal kapcsolatos lenne: a motor sokat állt előtte jól működött a kuplung de most behúzom és semmi nem történik a kuplung kar behúzása érzésre ugyanolyan mint előtte volt.
Ha valaki tudna valamelyikben segíteni nagyon megköszönném.
és van egy fesszabályzózó amiről megy a világítás és ez a fesszab tölti az aksit is.
Nem igazán értem, hogy mi nálad a baj de az egésznek így kell működnie. Egyszerűen fogalmazok... Van 3- elektronikai csoport a motorodon. 1- van a gyújtás (ez adja a szikrát) na ez minden más elektronikától független. 2- van a világítás ami csak akkor működik ha a motor be van indítva (és ha be van indítva akkor van töltés is az aksinak) 3- van az aksi amiről mennek az indexek és a duda, meg pár visszajelző. (na és itt van az aksinak a visszatöltése ami visszatölti az aksit) És aksi nélkül a töltésről elmennek az indexek, bár nem igazán szereti a motor. Azért az indexekhez és a dudához kell az aksi. Szóval arra törekedj, hogy aksi nélkül járó motornál legyen világításod és töltésed. Aztán nem járó motornál aksiról legyen idexed és dudád. Igen lehet test zárlat is, egy kábel is ki lehet kopva, de akármi is lehet innen ezt nehéz lenne megmondani.
Derbi senda xrace (2009) tipusu motorhoz honnan tudnek rendelni km ora spiralt? Tudnatok segiteni? Koszonom!