Szia! Most már látszik. Van még egy kuplungkosaram. 4000+posta. Ha Pesten hétköznap jársz akkor személyesen hétköznap 7:00-15:00 között oda tudom adni ha kell.
Pont ugyan ilyen hengerem van. (ez nem fojtott henger)
A rezó szétvágása. A rezót vékony korongal, középen a hasnál vágjátok el. Pont ott ahol van egy dudor körben, végig annak a közepén. A másik végét pedig pont a hegesztés közepénél. A rezó összerakásakor, összehegesztés előtt, rakjátok fel a motorra és úgy pöccintsétek meg pár helyen, hogy az egész kipuff jól álljon majd a motoron. Lesz benne egy katalizátor és a rezó oldalán lesz perfolált lemezből hangtompító. Mindent szedjetek ki belőle mert úgy lesz jó a rezó hatásfoka. Légyszi számold meg a motorodon a lánckerekeid fogszámát elöl és hátul. Illetve hány colos a hátsó lánckereked? Köszi!
Kiput elvittem ma szakihoz , eltávolítja a vakcsövet és a katalizátort , dobhoz készít tömítést ( motorosboltban 2 ezer) kiégeti a rezot mondtam neki teljesen nyitott legyen.
A hengeredrol a kepek nem sokat arulnak el de en ugy latom mintha seged kipufogo nyilas lenne rajta. Ha ez valoban ihaz akkor egy eleg jo hebgered van.
Ha meghajtod a motort akkor felforr a hűtővized?
Vagy a vizkeverő nem forog, vagy a termosztát nem nyit.
Az a legegyszerűbb és leghatásosabb módszer, ha a vízkeverő fedelét leveszed és rárúgsz a motorra, aztán a lapátnak forogni kell.
A termosztátot kiveszed és beleteszed valami kicsi edénybe.
Annyi vizet teszel bele, hogy ellepje és elkezded gáztűzhelyen melegíteni. Aztán ha már jó forr a víz akkor a termosztátnak ki kell nyitnia.
A katalizátor a rezó hasában van.
Eltávolítani egyszerű viszont több helyen is meg kell vágni a rezót, ezért ha esztétikusra szeretnéd akkor ne nyúlj hozzá ív hegesztővel.
Persze ha érdekel akkor leírom, hogyan tudod kiszedni belőle a fojtást.
Ez a karbi 17,5 es ? Az ülés hátlapján van egy kis információs címke azon PHVA 17,5 van írva .A kipu dob -ban van fojtás ? Vagy a vakcsövet meg a katalizátort kéne eltávolítani ?
Mi lehet a gond ha a hűtő vizem nagyon felmelekszik? Most lett ùj vizpumpa szimering cserélve. Ha csak szépen pötyögök vele akkor is gyorsan felmelekszik az egesz.
Mekkora kerék van hátul.
A rezó szétvágása. A rezót vékony korongal, középen a hasnál vágjátok el. Pont ott ahol van egy dudor körben, végig annak a közepén. A másik végét pedig pont a hegesztés közepénél. A rezó összerakásakor, összehegesztés előtt, rakjátok fel a motorra és úgy pöccintsétek meg pár helyen, hogy az egész kipuff jól álljon majd a motoron. Lesz benne egy katalizátor és a rezó oldalán lesz perfolált lemezből hangtompító. Mindent szedjetek ki belőle mert úgy lesz jó a rezó hatásfoka. Légyszi számold meg a motorodon a lánckerekeid fogszámát elöl és hátul. Illetve hány colos a hátsó lánckereked? Köszi!
Vagy a vizkeverő nem forog, vagy a termosztát nem nyit.
Az a legegyszerűbb és leghatásosabb módszer, ha a vízkeverő fedelét leveszed és rárúgsz a motorra, aztán a lapátnak forogni kell.
A termosztátot kiveszed és beleteszed valami kicsi edénybe.
Annyi vizet teszel bele, hogy ellepje és elkezded gáztűzhelyen melegíteni. Aztán ha már jó forr a víz akkor a termosztátnak ki kell nyitnia.
Eltávolítani egyszerű viszont több helyen is meg kell vágni a rezót, ezért ha esztétikusra szeretnéd akkor ne nyúlj hozzá ív hegesztővel.
Persze ha érdekel akkor leírom, hogyan tudod kiszedni belőle a fojtást.
Mi lehet a gond ha a hűtő vizem nagyon felmelekszik? Most lett ùj vizpumpa szimering cserélve. Ha csak szépen pötyögök vele akkor is gyorsan felmelekszik az egesz.
fordulatszámmérős derbi műszerfal érdekelne!
érdekelne hogy 1pár oldalsó és 1pár tankidomot mennyiért adsz és ,hogy fordulatszámmérős műszerfalad van-e?