Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem Neked a ventilátort.
A hőérzékelő kapcsolóját össze kötöttem egy dróttal.
A motorból kivettem az aksit és beindítottam a motort és a ventilátor forgott. A motorba visszatettem az aksit és nem indítottam be a motort a ventilátor úgy is forgott. Szóval aksival és aksi nélkül is megy a ventilátor ha a hőérzékelő eléri azt a hőmérsékletet.
Na végre sikerült beállítanom a karbim.
Dellortó 17,5- ös kabi, 80- as főfúvóka, a tű alúról a másodikba van.
A gászt iszonyat jól veszi és stabil alapjáratom is van. Felül sem kevesell, azért csutka gázon kaphatna egy nagyon picit többet is. (a légszűrő teljesen gyári, az ülés alatt az a kis gumi cső a légszűrőből már nincs benne)
Én is így szoktam, csak néha elfelejtem és akkor zavaró hogy "váltás" után ordít a motor de nem gyorsul
Szia! Az első Sendán nekem is jelenség volt 5-6 közötti üres. Én megszoktam, hogy 5-ből 6-ba váltásnál kétszer emeltem a váltókart.
Oké, köszi
nimrod79 -nek szólt. Te ne szegényíts jobban, hátha megint megragad.
Tű középen, keverék csavar 1.5 fordulat kifelé, alapjárat hozzá állítva, főfúvóka 84. Teszek majd fel képet a gyertyáról is.
2 főbb problémám lenne:
Az 5. és a 6. sebesség közt néha-néha beváltom az ürest
A másikat már leírtam egyszer, de nem kaptam választ
Annyi a baj hogy 6l-t eszik 100km-en, és full gyári hogy rohadjon meg
Valakinek valami megoldás?
Üdv,van egy derbi fenixem sajna tönkrementek az első csillapítók,hogyan tudom szétszedni őket a felújításhoz?Addig már eljutottam hogy a szimeringet és a rugót kivettem belőle de a szárral nem boldogulok,azt hogyan lehet kivenni?
Üdv :Miklós
Levegőcsavar?
Alapjárat jó? Próbáljál nyitni a segédlevegő csavaron, amikor a suber seeger a legalsón van.
Köszi még egyszer, holnap megnézem és állítok rajta. :)
Jobb oldalon van a kupplungdekni, ahol az olajszintet tudod nézni. A blokk elején van a vízszivattyú. Mellette van egy olajszivattyú takaró műanyag idom. Azt két csavar fogja. Azt leveszed és meglátod az olajszivattyút. Kell látnod egy bovdent. Ha meghúzod a gázkart akkor az mozog. (Ha nem akkor gáz van). Na mindegy. Ahol megjelenik a bowden ott van egy állító csavar. A lényeg, úgy álíts rajta, hogy kezdje húzni a mechanikát. Két háromszög alak van egymással szemben alap esetben. Olyan 1-2mm-t állíts rajta. Sokat nem érdemes mert akkor meg ömleni fog bele az olaj és fekete lesz a gyertya és a kipu végén megül az olaj.
Köszi szépen!
Derbin hogy lehet állítani az olajozón?
Biztos, hogy nem vashenger van fent. Esetleg a különolajzón álíts egy kicsit. Mivel gondolom jobban megy mint eredeti kipu rendszerrel, ezért kisebb gázállásnál, viszont nagyobb fordulatnál kevesebb olajat kap. A fordulat olaj arány megváltozik, mivel a gázbovdennel van összeköttetésben.
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kis gond a Sendámmal, kíváncsi lennék a véleményekre.

2 hónapja vettem, új dugóval, a második nap ragadt egyet, kiderült végül hogy rosszul volt beállítva a karbi. DR 50 aluhenger, Dellorto PHVA 17.5, gyári légszűrő mellett 84-es fúvókával gond nélkül mentem vele 400 km-t. A napokban feltettem rá egy Metrakit Thrower rezót, amivel fent nagyon jól megy, viszont ismét ragadt egyet 9.000-en... Gyertya olyan közép barna színű. Lehetséges hogy 84-től is nagyobb fúvóka kell neki?
Előre is köszi!
Előfordulhat hogy valami testzárlat ? Ebben az esős időben kint töltötte az éjszakát , idomok nélkül egy rongy alatt ami kissé átázott és mikor levettem akkor is nedves volt a motor felülete.
A mai nap fogok megörülni szerintem.Vettem egy aksit gondoltam minden rendben lesz.Berakom a feltöltött zsir új aksit és semmi.Se világítás se index se duda se tompított semmi.Kiveszem akkor se , eddig jó volt.Rövidre zárom a ventilátort nem indul.Aksi kivesz gondoltam ha más nincs legalább letesztelem hogy működő képes e és láss csodát úgy elindult de csak akkor ha valamelyik indexet bekapcsolom .De az index egyfolytában világit.És láss csodát vissza jön a müszerfalvilágitás minden.DE az aksi nem a helyén van hanem a kezemben és két vezetékkel rácsatlakoztatva a ventilátorra.Helyére rakom semmi.Ha leveszem a gyujtást , kulcs kivesz és rádugom a ventire az aksit ugyan úgy van mindent , hátsó féklámpa , folyamatosan világító index minden.Megörülök az idegtől már.ÉS el sem tudom így vinni egy autovillamoságihoz mert nem jó a berugokar ( rugója szar csak jobbra döntéskor lehet berúgni ) Csöpög a vízpumpa , alkatrész még a nagykerbe sincs raktáron.Az összes kábelem sértetlen , gyári állapotú, semmi javítási vagy elgányolási jel nincs.
Ha megnézed azt a fényképet, amit a te 17.5-ös karbidról betettem, akkor láthatod, hogy nem egyedi. Ez van bizonyos típusokon ezek szerint.
Egy valamit nem èrtek a karbi fúvókázással kapcsolatban.
17,5 delotro, 80 as főfuvi van a motoromon, a lègszűrő gyári.
Ha a tű a legalsò állásban van, hogy a legtöbb benzint kapja a moci, na akkor iszonyat jól megy, jò erős de gázrántásra nagyon fullad.
Ha felteszem egyell a tűt akkor a gázt jól veszi de nagy fordulaton a motor gyenge ès betorpan, kevesel. Èrdekes, hogy ekkora különbség hogy lehet a két àllàs között.
Hogyan tudnàm beàllítani úgy a kaebit, hogy jól vegye a gàzt és nagy fordulaton
többet kapjon, ne torpanjon?
Simán összerakható, csak kb 2 perccel tovább tart elérni az üzemi hőfokot. Én is anélkül használom.
Megakartam nézni neked a ventilàtor működèsét, de mikor beinditottam a motort egyből elszakadt a gàhzbovdem.
Ígérem ha megcsinâltam akkor megirom a ventilàtort.
Biztos meg van az oka. De, hogy miért és mi azt szerintem csak a tervező tudná megmondani. Én hűtésre gyanakszom. Mivel ugye hűtővíz. Vagy állandó hőmérsékleten tartja esetleg ha már bemelegedett. Lehet a karbifűtést váltották ki vele. De érdekes, mert DELLORTO PHVA 17.5. Az enyémen elektromos fűtés volt. Ha vettem volna új karbit és két vízcsövet kellett volna rákötni, nem tudom mit léptem volna.
Üdv Emberek! Megjött a 48 fogas láncszett. Remèlem ezzel többet fog menni a motor holmi 65 nèl. :D
Valami nagyon egyedi karbi lehet a gépemen.
Amit eljutok odáig megfogom nézni csak ezekre a buzi alkatrészekre várok már 10 napja....és nem jutok egyről a kettőre.Ma felfedeztem számomra még egy rejtélyt .A hengerről a vízcső mellöl is megy egy cső a karburátorra , a víz tartályról jövő csatlakozás alatt van még egy csatlakozás és oda megy. Na vajon az mi a fene lehet ? De ha így nézzük akkor van egy új teljes kör.A víztartálytól le a karbiba és a karbibol meg egy újabb cső a hengerhez.Előfordulhat hogy vissza felé mozog a víz és esetleg ha a hengernél meleg van a gőz pára átáramlik a karbin és bele megy a tágulási tartályba ? És ezzel még fűtve a karburátort is.