Én is csatlakozok az előttem szólóhoz. Kipufogó kibelezés, a legtöbbe katalizátor van ez olyan durván megfogja hogy nekem 45 helyett 60-at ment. Ha leírod mik vannak a gépeden mennyit milyen áttétel akkor tudok segíteni.
sportlégszűrő az oly mindegy, semmi változást nem tapasztalsz egy 2500 Ft-os és egy 10000 Ft-os között. gondolom 50es, akkor egy 17,5 karbi nem árt, meg vágd szét a rezót és vegyél ki belőle mindent, ugyan ezt tedd a kipuvéggel is, felesleges több 10e Ft-ot költened sport kipufogóra
nekem van hozzá showa első fordított telóm párban, villa összekötővel, meg enduró szettem is tárcsával, lánckerékkel, új kerékcsapágyakkal (hátul 18e Ft os 140/80 irc battalax gumival) régi galériámban láthatsz a szettről képet. ja meg van egy szakadt lila ülésem is
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem az 50-es Senda X-racembe ha vennék egy zselés aksit hogy a savas ne tegye tönkre a túlfolyónál a vázamat, akkor a generátor nem töltené túl a zselést? Mert 80-90-es tempónál leadhatja a 16V-ot is.Valaki tud valamit?
Attól függ,hogy hol szakadt el! Ha a legvégénél (ahol az a bütyök van) akkor ráütsz egy csavart, nem túl nagyot, és kész. Máshol szerintem cseréld ki, mert forrasztani nem lehet.
Hello egy derbi savannah 70 ccm karburátort vennék kompletten vagy azokhoz állitó csavart de ha valaki tudja hogy lehet ilyent venni az írjon (mnbvc123@citromail.hu)
125ös Derbihez vannak verseny alkatrészeim, teljesítménynövelésre
ha v kit érdekel. És a x.ker Hangár u ban van egy jó kis motorospályánk ahol lehet próbálgatni vagy versenyezni, és gokartozni is. szabokuksi@vipmail.hu érdeklődni itt.
Hello egy derbi savannah 70ccm karburátorhoz kellene állitócsavar ha valaki tudja hogy hol lehet ilyet venni vagy rendelni akkor írjon (mnbvc123@citromail.hu)
nekem 14-es karbival 64-es főfúvókával eszik 4-4,5 litert....de nekem Malossi Membránház van benne így sokkal pörgősebb és többet eszik...
Nézd meg nincsenek-e elkopva véletlenül a gyűrűid...vedd le a kipufogót és a lendkereket óvatosan tekerve nézd meg a dugattyú falát a kipufogónyíláson keresztül, ha a gyűrűk alatt égési nyom van akkor lefúj....
A kipufogo toroknál van szükitve.Többről nemtudok esetlegmég annyi h 2vel kevesebb nyilás van rajta vmi féle kis segéd kiömlök vannak a kipufogonyilásnál 2 folytatlan hengerbe.
Sziasztok!
Szétszedtem kicsit a motort, és megnéztem mitől eszik 6 litert a Senda... Hát még mindig nemtudom :D 75-ös fúvóka, 14-es karbi. A membránházat szétszedtem, a membránokat cserélni kell. Itt lenne egy kérdésem: megéri-e új membránlapokat venni,vagy pedig komplett házat? Illetve valami ötlet arra,hogy miért eszik ilyen nagyon sokat? :)
nekem a 70es GPRnél volt 15/53as áttételem, úgy ment 110et a gép, de szerintem simán elbírja, mert kisebb a felnije mint a sendának, csak lehet 50esnél gyengébb lesz majd, főleg ha fojtott a henger
sziasztok valaki tudna abban segíteni h a Derbi gpr50 gyári motorral elbírná a 15ös első lánckereket? gyárilag 13as van benne.... vagy jobb lenne a 14es? végsebességre mennyit dobna rajta?
Gyári 50-es fojtatlan az új blokkosra.
Hátsófogaskerekem nincs.
nekem van hozzá showa első fordított telóm párban, villa összekötővel, meg enduró szettem is tárcsával, lánckerékkel, új kerékcsapágyakkal (hátul 18e Ft os 140/80 irc battalax gumival) régi galériámban láthatsz a szettről képet. ja meg van egy szakadt lila ülésem is
Hány köbcentis hengered van hozzá?
Illetve érdekel még hátsó fogaskerék. Milyened van?
Válaszod előre is köszi.
Vannak eladó Senda cuccaim! Henger, CDI, blokk, váz, hátsókerék, hátsófék stb. Olcsón adom, írjatok hogy mi kell és már postázom is!
Az lenne a kérdésem az 50-es Senda X-racembe ha vennék egy zselés aksit hogy a savas ne tegye tönkre a túlfolyónál a vázamat, akkor a generátor nem töltené túl a zselést? Mert 80-90-es tempónál leadhatja a 16V-ot is.Valaki tud valamit?
GPR bontódik!
Szakadt kuplung bowdent meglehet valahogy csinálni vagy új kell?:S
ha v kit érdekel. És a x.ker Hangár u ban van egy jó kis motorospályánk ahol lehet próbálgatni vagy versenyezni, és gokartozni is. szabokuksi@vipmail.hu érdeklődni itt.
Nézd meg nincsenek-e elkopva véletlenül a gyűrűid...vedd le a kipufogót és a lendkereket óvatosan tekerve nézd meg a dugattyú falát a kipufogónyíláson keresztül, ha a gyűrűk alatt égési nyom van akkor lefúj....
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
mail: sswen@freemail.hu
Szétszedtem kicsit a motort, és megnéztem mitől eszik 6 litert a Senda... Hát még mindig nemtudom :D 75-ös fúvóka, 14-es karbi. A membránházat szétszedtem, a membránokat cserélni kell. Itt lenne egy kérdésem: megéri-e új membránlapokat venni,vagy pedig komplett házat? Illetve valami ötlet arra,hogy miért eszik ilyen nagyon sokat? :)