Nos, szét lett kapva a motor,karbi rendben, pörög,megy. Na, de hogy ne örüljek,rámértünk mindenre és kiderült,hogy az én motorom biza nem sokáig lesz jó. Hengerkopás vagyis dugó és/vagy gyűrű áll fent. A gyűrűvel játszhatnék szép napokat,melyik,milyen kell bele,de mivel ilyen különleges buzi L-karnisú ezért nem nagyon tudok... Gyári hengerem van,ami úgy tudom nikaszílosígy fúrni se lehet. Szóval,aki már átélte eme remek élményt, kérem írja le mit tehetnék! Köszönöm!
Figyi, játszhatsz a CDI-kkel, meg a gyújtással,gyertyával, de szerintem nézd meg az alapjárati fúvókát. Lehet az kicsi. Amíg csutkán húzod,addig a főfúvóka játszik, de amint leveszed a gázt onnantól az alapjárati fúvóka lép játékba. Fél gázig az alapjárati felelős a megfelelő benzin mennyiségért. Szerintem kalibráld össze a gyári adatok szerint és nézd meg a légszűrőt, lehet azért kevés a benzin,mert sok a levegő. Arányban dolgozz. Ha több levegőt küldesz be,akkor több benzin is kell,ami ugye kihat a fogyasztásra. Állítsd be jól a karbit és játssz. Itt csak a nafta mennyiségén múlik a dolog. Szerintem figyelj a levegőre első körben. Sok sikert!
Valami ilyesmi: http://www.robogo-hangolo.hu/w... Am a légszűrővel semmi para,mentem vele kb 30-50km-t,mondom ha húzom neki akkor szépen gyorsul,csak amikor lassan visszaengedem a gázt akkor lehörög,szerintem a CDI tilt le és lehet,hogy tényleg önrobbanásom van,mert akkor az megmagyarázná,mivel kevesebb anyag jut be a térbe így nincs akkora kompresszió és nem robban be, a gyertya meg nem ad le semmit egész addig amíg nem megy a maximum fordulat alá. Ha behúzom a kuplungot,vagy hirtelen lehörgéskor adok 1 kövér gázt ismét elindul és dadogás mentesen húz.
Köszi a válaszod! Apum is a membránra gyanakodik,az úszó nincsen fenn akadva. Holnap majd írok, hogy mi volt a gond, ma már nem szeretném szétszedni. :)
Segítségeteket szeretném kérni.
A Derbim hűtőlyének az alsó két felfogato csonkja kiszakadt és ezmiatt elfolyt a viz, tehát elvittem meghegesztetni.Nemvalószinű hogy ehez köthető a nálam fellépő hiba. És a hiba az az volna hogy nem kering a hűtőviz. Tippek tanácsokat elfogadnék és még azt hogy hol van a konkrét helye a vizszivattyújának.
a karbiban az úszó fennakadt, vagy a membránház nem zár jól, ezért nincs vákuum ami a vákuumos benzincsapot zárva tartaná és így ömlik be...
engemet ma az úszó szivatott meg...ma a motorom alatt egy nagy tócsa volt (kb. 2 liter benzin...) a többi ami még a tankban volt, az meg a forgattyús házban kötött ki és még jelenleg is ott van benne......
Nekem akkor csinálta ezt mikor leugrott a karbirol a szűrő. Viszont akkor 7-8000-től lehörgött nem gyorsúlt, és mikor csutkára húztam vagy a szivatót húztam akkor megindúlt. Sok levegőt kapott. Na a kérdés, milyen szűrőt raktál rá. Stivacsosat vagy olcsobb szivacs nélkülit? Ha szivacsos akkor olajjal befújtad? A henger mekkora rajta? Az én motorom csak összehasonlítás képp, 70 TOP DR henger 17.5 karbi, 120-as főfúvóka, szivacsos szűrő.
Üdvözlet mindenkinek! Gépemet feltuningoltam 1 kicsit (19-es karbi 96-os főfúvókával,sport légszűrő,50/70CC-s verseny kipufogó),kimentem vele az utcára és 1 érdekes dolgot fedeztem fel...
Amikor 6-os fokozat csutka gázon max fordulaton megyek és nagyon finoman veszem vissza a gázt akkor 1 idő után lehörög,de előtte amíg húztam neki csodálatosan gyorsult. Na most számítások és egyéb infók alapján a gép 10.500RPM-et bír,mármint a generátor/CDI,ez a fordulat kb 91 km/h-nál következik be,na most nem volt ritka hogy én 100 fölött mentem és vitte minden probléma nélkül. De csak addig amíg csutkagázon ment,lehetséges-e hogy amikor túllépem a x ezer fordulatot és mivel gazdagon kapja az anyagot ezért önrobbanás keletkezik? :O Sajnos még nem tudtam tesztelni azóta,remélem hamarosan igen :) Válaszokat előre köszönöm!
Sziasztok!
A minap szétszedtem a derbit, lefújattam a vázat,meg az idomokat és a blokkot.... komplikációk akadtak a beszerelésnél, folyt a benzin,megjavítottam... de észre vetem,hogy amikor a hengerben nem volt benne a gyertya és megrúgtam a motort,akkor szó szerint ömlött belőle a benzin,és nem tudom,hogy miért teszi ezt :S valaki segítsen,ha tud valami ötletet..
A következő alkatrészt keresném egy Derbi Rabasa Savanah 70ccm 1994-es évjáratú enduró hoz.
A karburátorúszót! Típus Arreche-Amal 521 szinte sehol nem kapok hozzá.
De az is lehet, hogy a bent lévő úszó márt nem az eredeti.
Kérem ha tudtok segítsetek!
Nos, szét lett kapva a motor,karbi rendben, pörög,megy. Na, de hogy ne örüljek,rámértünk mindenre és kiderült,hogy az én motorom biza nem sokáig lesz jó. Hengerkopás vagyis dugó és/vagy gyűrű áll fent. A gyűrűvel játszhatnék szép napokat,melyik,milyen kell bele,de mivel ilyen különleges buzi L-karnisú ezért nem nagyon tudok... Gyári hengerem van,ami úgy tudom nikaszílosígy fúrni se lehet. Szóval,aki már átélte eme remek élményt, kérem írja le mit tehetnék! Köszönöm!
nos én nem interneten rendeltem, hanem haveromtól kaptam baráti áron (olcsóbban mint egy bontott eredeti derbi membránház) szinte új volt amikor megkaptam :)
Karbon lapos, 4 ablakos, a régi 3 ablakos "fojtott"-hoz képest 100x jobb.
A gázreakció sokkal jobb, kicsit húzom neki és már egyből felpörög :D
a régi membránházzal kb 6000-től kezdett el húzni a gép egészen 9000-ig... most 6500-tól húz (de nagyon, 12-es lánckerékkel ha hátrébb ültem gázra eléggé rángatta az elején ha még fel is rántom lehet kerékre is kiállt volna a gépem) egészen 10'000.
Ilyen van nekem :)
Itthon a sima malossi 10-11'000ft az MHR az meg 14-15'000 lenne. http://www.gearparts24.de/memb...
Ja,eeeerteeem! :) Figyi,errol a mallossi membranhazrol tudsz valamit irni meg linkelni? Hol vetted meg ilyesmi! :) Akarok balaton fele menni 50s hengerrel,de kivancsi leszek hogy birja majd a 120 km-t!
a kipufogó nincs eltömődve, csak még benne van a katalizátor (és így megy 85-öt!)
A sportlégszűrő és a Malossi membránház a fő oka hogy ennyit eszik, meg a csuklómnak :D
A membránház miatt sokkal jobban pörög és így több benzint enged be cserébe jobb a gázreakcióm, jobban pörög (10'000-ig simán elforog 6.-ban)
Nos, szét lett kapva a motor,karbi rendben, pörög,megy. Na, de hogy ne örüljek,rámértünk mindenre és kiderült,hogy az én motorom biza nem sokáig lesz jó. Hengerkopás vagyis dugó és/vagy gyűrű áll fent. A gyűrűvel játszhatnék szép napokat,melyik,milyen kell bele,de mivel ilyen különleges buzi L-karnisú ezért nem nagyon tudok... Gyári hengerem van,ami úgy tudom nikaszílosígy fúrni se lehet. Szóval,aki már átélte eme remek élményt, kérem írja le mit tehetnék! Köszönöm!