Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre tud valaki segíteni?

Nos, szét lett kapva a motor,karbi rendben, pörög,megy. Na, de hogy ne örüljek,rámértünk mindenre és kiderült,hogy az én motorom biza nem sokáig lesz jó. Hengerkopás vagyis dugó és/vagy gyűrű áll fent. A gyűrűvel játszhatnék szép napokat,melyik,milyen kell bele,de mivel ilyen különleges buzi L-karnisú ezért nem nagyon tudok... Gyári hengerem van,ami úgy tudom nikaszílosígy fúrni se lehet. Szóval,aki már átélte eme remek élményt, kérem írja le mit tehetnék! Köszönöm!
Figyi, játszhatsz a CDI-kkel, meg a gyújtással,gyertyával, de szerintem nézd meg az alapjárati fúvókát. Lehet az kicsi. Amíg csutkán húzod,addig a főfúvóka játszik, de amint leveszed a gázt onnantól az alapjárati fúvóka lép játékba. Fél gázig az alapjárati felelős a megfelelő benzin mennyiségért. Szerintem kalibráld össze a gyári adatok szerint és nézd meg a légszűrőt, lehet azért kevés a benzin,mert sok a levegő. Arányban dolgozz. Ha több levegőt küldesz be,akkor több benzin is kell,ami ugye kihat a fogyasztásra. Állítsd be jól a karbit és játssz. Itt csak a nafta mennyiségén múlik a dolog. Szerintem figyelj a levegőre első körben. Sok sikert!
Na pont ezt a szűrőt dobtuk ki messzire.
Valami ilyesmi: http://www.robogo-hangolo.hu/w... Am a légszűrővel semmi para,mentem vele kb 30-50km-t,mondom ha húzom neki akkor szépen gyorsul,csak amikor lassan visszaengedem a gázt akkor lehörög,szerintem a CDI tilt le és lehet,hogy tényleg önrobbanásom van,mert akkor az megmagyarázná,mivel kevesebb anyag jut be a térbe így nincs akkora kompresszió és nem robban be, a gyertya meg nem ad le semmit egész addig amíg nem megy a maximum fordulat alá. Ha behúzom a kuplungot,vagy hirtelen lehörgéskor adok 1 kövér gázt ismét elindul és dadogás mentesen húz.
Köszi a válaszod! Apum is a membránra gyanakodik,az úszó nincsen fenn akadva. Holnap majd írok, hogy mi volt a gond, ma már nem szeretném szétszedni. :)
Új Dellorto PHBG 19 BS karbi eladó, 18000Ft-ért.
06306051630
Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni.
A Derbim hűtőlyének az alsó két felfogato csonkja kiszakadt és ezmiatt elfolyt a viz, tehát elvittem meghegesztetni.Nemvalószinű hogy ehez köthető a nálam fellépő hiba. És a hiba az az volna hogy nem kering a hűtőviz. Tippek tanácsokat elfogadnék és még azt hogy hol van a konkrét helye a vizszivattyújának.

Előre is köszönöm.
a karbiban az úszó fennakadt, vagy a membránház nem zár jól, ezért nincs vákuum ami a vákuumos benzincsapot zárva tartaná és így ömlik be...
engemet ma az úszó szivatott meg...ma a motorom alatt egy nagy tócsa volt (kb. 2 liter benzin...) a többi ami még a tankban volt, az meg a forgattyús házban kötött ki és még jelenleg is ott van benne......
Szia!

Nekem akkor csinálta ezt mikor leugrott a karbirol a szűrő. Viszont akkor 7-8000-től lehörgött nem gyorsúlt, és mikor csutkára húztam vagy a szivatót húztam akkor megindúlt. Sok levegőt kapott. Na a kérdés, milyen szűrőt raktál rá. Stivacsosat vagy olcsobb szivacs nélkülit? Ha szivacsos akkor olajjal befújtad? A henger mekkora rajta? Az én motorom csak összehasonlítás képp, 70 TOP DR henger 17.5 karbi, 120-as főfúvóka, szivacsos szűrő.
Üdvözlet mindenkinek! Gépemet feltuningoltam 1 kicsit (19-es karbi 96-os főfúvókával,sport légszűrő,50/70CC-s verseny kipufogó),kimentem vele az utcára és 1 érdekes dolgot fedeztem fel...
Amikor 6-os fokozat csutka gázon max fordulaton megyek és nagyon finoman veszem vissza a gázt akkor 1 idő után lehörög,de előtte amíg húztam neki csodálatosan gyorsult. Na most számítások és egyéb infók alapján a gép 10.500RPM-et bír,mármint a generátor/CDI,ez a fordulat kb 91 km/h-nál következik be,na most nem volt ritka hogy én 100 fölött mentem és vitte minden probléma nélkül. De csak addig amíg csutkagázon ment,lehetséges-e hogy amikor túllépem a x ezer fordulatot és mivel gazdagon kapja az anyagot ezért önrobbanás keletkezik? :O Sajnos még nem tudtam tesztelni azóta,remélem hamarosan igen :) Válaszokat előre köszönöm!
Sziasztok!
A minap szétszedtem a derbit, lefújattam a vázat,meg az idomokat és a blokkot.... komplikációk akadtak a beszerelésnél, folyt a benzin,megjavítottam... de észre vetem,hogy amikor a hengerben nem volt benne a gyertya és megrúgtam a motort,akkor szó szerint ömlött belőle a benzin,és nem tudom,hogy miért teszi ezt :S valaki segítsen,ha tud valami ötletet..
Hello!
Nem érdekel valakit egy enduró kerékszett? Jó gumikkal
Skacok!

Valaki irja le nekem, pls a főtengelycsapágyak és főtengely szimmeringek méretét pontosan. Fontos,kérlek!
Hasonló
[15830] - Tudtok segíteni ebben? Olcsóbb megoldás, esetleg valami bevált gyűrű méretet tudtok írni?
Üdv!

A következő alkatrészt keresném egy Derbi Rabasa Savanah 70ccm 1994-es évjáratú enduró hoz.
A karburátorúszót! Típus Arreche-Amal 521 szinte sehol nem kapok hozzá.
De az is lehet, hogy a bent lévő úszó márt nem az eredeti.
Kérem ha tudtok segítsetek!
Elkelt minden GPR alkatrész. Kivéve a km óra GPR-re 3000 és egy főtengely Sendához 4000. Ha valakinek kell valamelyik szóljon.
az enyém csak 3 ablakos volt nem 6 :)
4 ablakosnál nagyobbak az ablakok +karbon lapok vannak rajta :)
na meg az egész egy kicsit kissebb :)
Nos, szét lett kapva a motor,karbi rendben, pörög,megy. Na, de hogy ne örüljek,rámértünk mindenre és kiderült,hogy az én motorom biza nem sokáig lesz jó. Hengerkopás vagyis dugó és/vagy gyűrű áll fent. A gyűrűvel játszhatnék szép napokat,melyik,milyen kell bele,de mivel ilyen különleges buzi L-karnisú ezért nem nagyon tudok... Gyári hengerem van,ami úgy tudom nikaszílosígy fúrni se lehet. Szóval,aki már átélte eme remek élményt, kérem írja le mit tehetnék! Köszönöm!
Nagyon baba a Fenixed! :) De miért is jobb a 4 ablakos,mint a 6? Akkor csak ömlik befelé az anyag,nem?
nos én nem interneten rendeltem, hanem haveromtól kaptam baráti áron (olcsóbban mint egy bontott eredeti derbi membránház) szinte új volt amikor megkaptam :)
Karbon lapos, 4 ablakos, a régi 3 ablakos "fojtott"-hoz képest 100x jobb.
A gázreakció sokkal jobb, kicsit húzom neki és már egyből felpörög :D
a régi membránházzal kb 6000-től kezdett el húzni a gép egészen 9000-ig... most 6500-tól húz (de nagyon, 12-es lánckerékkel ha hátrébb ültem gázra eléggé rángatta az elején ha még fel is rántom lehet kerékre is kiállt volna a gépem) egészen 10'000.
Ilyen van nekem :)
Itthon a sima malossi 10-11'000ft az MHR az meg 14-15'000 lenne.
http://www.gearparts24.de/memb...

Kép az eredetimről és a cseréltről:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ja,eeeerteeem! :) Figyi,errol a mallossi membranhazrol tudsz valamit irni meg linkelni? Hol vetted meg ilyesmi! :) Akarok balaton fele menni 50s hengerrel,de kivancsi leszek hogy birja majd a 120 km-t!
a kipufogó nincs eltömődve, csak még benne van a katalizátor (és így megy 85-öt!)
A sportlégszűrő és a Malossi membránház a fő oka hogy ennyit eszik, meg a csuklómnak :D
A membránház miatt sokkal jobban pörög és így több benzint enged be cserébe jobb a gázreakcióm, jobban pörög (10'000-ig simán elforog 6.-ban)