nekem 50-es levegős hengerrel és 14-es karbival eszik most 4,5 litert :"D
64-es főfúvóka....aztán csak egy malossi membránház van benne pluszban meg sportlégszűrő :D
Azért remélem megjegyezted, vagy felcímkézted a fogaskerekeket,mert az se mindegy hogy rakod vissza őket. Van,amit vissza tudsz rakni fordítva és akkor nyilván nem túl természetes módon kopik.. A fogaskerekeket érdemes leszedni, mert meg tudod vizsgálni jobban és ha kell tudod cseréltetni. Ha nem találsz hozzá,egy komolyabb esztergályos csinál.
Ritkamenet mi?! xD bakker de hülye vok na mind 1 normális a menet csak sűrűmenetessel hasonlítottam össze és hát ahoz valóban ritkább... Már csak csapágylehúzót kell keresnem. Am azokat a szabadonfutó fogaskereket ki kell szesnem ami a kuplungkosár felett van?
lenne továbbá egy olyan kérdésem h a gyártott széthúzónak a blokkra való felfogatása nem a 2 csavar gyári menetébe lenne belecsavarva (kék) hanem a blokkfél összefogató menetébe (piros) akkor elbírná vagyis nem repedne meg vagy ilyesmi? 3 helyen lenne a piros körökbe. Mert ahogy elnéztem a kék lyuk menete ritka menetű és nem biztos találnék hozzá csavart . (nem az én blokkom)
lenne továbbá egy olyan kérdésem h a gyártott széthúzónak a blokkra való felfogatása nem a 2 csavar gyári menetébe lenne belecsavarva (kék) hanem a blokkfél összefogató menetébe (piros) akkor elbírná vagyis nem repedne meg vagy ilyesmi? 3 helyen lenne a piros körökbe. Mert ahogy elnéztem a kék lyuk menete ritka menetű és nem biztos találnék hozzá csavart . (nem az én blokkom)
NEM! Az marad, különben össze vissza fog kijönni a váltó. így meg a léptető villák megfogják tartani. Milyen célszerszámod van a széthúzásra? Lehet gumikalapáccsal is, piciket kocogtatva. Félméteres óriás-csavarhúzót nem lehet bedugdosni a blokkfelek közé, mert utána nem fog normálisan tömíteni ott, legfeljebb csak paszta. Miért kell amúgy széthúzni?
Hali. Ahoz h szét tudjam húzni a blokkot mit kell még leszednem? (lásd kép) A főtengelyről a fogaskerekeket is le kell vagahogy? Vagy majd amikor a célszerszámmal nyomom szét akkor lejön?
szerintetek jó lenne egy 19-es karbi a gyári vashengerre, gyári kipufogóval?
64-es főfúvóka....aztán csak egy malossi membránház van benne pluszban meg sportlégszűrő :D
Hallotatok már 70-es Derbi GPR-t 4T karbival és 4T kipuval?
Leírnátok páran,hogy mennyit eszik a motorotok? Kíváncsi vagyok ki,mit ír. Érdekel mondjuk az is,akinek 50-s henger mellett 17,5-s és 21-s karbija van! :) Köszönöm!
Attilát hamarabb utoléred, ha telefonálsz neki.