Kompresszióról fogalmam sincs,hogy jó-e, de így érzésre szerintem rendben. A fogaskereket meg persze, átveheted, de nem most cserélem. Kb. Május-Június, mert akkor lesz pénzem a nagyobb "karbantartásra". Egyébként kompresszió hogy tudok mérni házilag?
Ha a balance tengely nem nyúlik ki a másik oldalon (lendkerék felőli oldalon, mint nekem), akkor nem muszáj levenni azt a fogast. Bár én levenném, mert a balance tengelyt is 2 csapágyon fut a a blokk között, és ha jól tudom akkor mindkét csapágy, golyóscsapágy az EBS blokkokban (remélem nem keverem valamivel). Nekem mindkét oldalon görgőscsapágy van
Én általában egy rongyot begyűrök a főtengelyfogas meg a kuplungkosár fogaskoszorú közé.. vagy bárhova, szóval nem csavarhúzót kéne, ahogy sokak írják fórumokon, mert a fogak sérülnek.
Amúgy igen, kell lendkerék lehúzó. (De elég a kalapáccsal egy jó nagyot ráütni, aztán kis szerencsével nem ferdül el a főtengely, meg kb. annyi szerencsével le is jön a lendkerék Nehogy komolyan vedd a zárójeles részt )
A lendkerék lehúzásához kell egy lehúzó mindenféleképp?
Van egy balasztengely fogaskarakakkel. Azt ki kell venni hogy szét tudjam húzni a blokkot? Ahogy elnézem nem csatlakozik semmihez és mint ha csak egy fészekbe lenne belerakva.
Hali!
Én esztergáltattam hozzá ebonitból "vakgyertyát". Felül meg van lapolva, gyertyamenet van rajta, és a vége "legömbölyítve" olyan 4-5 centit belóg a hengerbe. Betekerem a gyertya helyére, így megtámasztja a dugón keresztül a főtengelyt. Lazítás, meghúzás simán megoldható vele, és nem motortípus függő
hali! én ugy szoktam hogy egy flex vágókorong cserélö villát beakasztok egy lyukba, mindegy melyikbe, és probálom valamibe beakasztani!ekkor már mehet is a lazítás :)))
Sajnos Sopronban nálam is ez van :) felmentem vele a "kilátóra". Előtte van egy domb hát azért nem kicsi. 2x indultam neki :D a másodikra alákuplungolással felment :D
Van valakinek tapasztalata, véleménye Berta dugóról? Sendához csak azt kapni megfizethető áron. Meg lett fúrva a henger, és adtak mellé egy berta dugót. Csak hogy mire számítsak?
Kompresszió? Jó, nem jó? Hát oda lehet akkor kisebb kell. Viszont lehet elég egy foggal csökkenteni. Ha cseréled akkor a régi fogaskereket átveszem tőled ha nincs rá szükséged.
Hogy kel leszedni a gyújtás lenkerekét? Tudom a csavart kell lecsavarni és lehúzóval leszedni, de hol kell megakasztani, hogy meg tudjam nyitni a csavart?
Hogyha előre 12-es fogaskereket raksz,akkor erősebb lesz,de viszont hamar eléri a végsebességét,ami 75-80 de akkor viszont már sokat pörög,viszont ha rádobsz előre egy 14-es fogaskereket,akkor igaz 5,6-ban már gyengébb lesz,de viszont ha rendesen ki tud pörögni akkor elérheti a 85-90-es végsebességet is.
Előre 12-st kereket rakok,akkor mennyire változik meg a menettulajdonság? Azt írtad,akkor valamivel sebességben lomhább lesz és erőben pedig jobb. Mennyi a változás? Erősen észrevehető?
Amúgy igen, kell lendkerék lehúzó. (De elég a kalapáccsal egy jó nagyot ráütni, aztán kis szerencsével nem ferdül el a főtengely, meg kb. annyi szerencsével le is jön a lendkerék Nehogy komolyan vedd a zárójeles részt )
A lendkerék lehúzásához kell egy lehúzó mindenféleképp?
Van egy balasztengely fogaskarakakkel. Azt ki kell venni hogy szét tudjam húzni a blokkot? Ahogy elnézem nem csatlakozik semmihez és mint ha csak egy fészekbe lenne belerakva.
Én esztergáltattam hozzá ebonitból "vakgyertyát". Felül meg van lapolva, gyertyamenet van rajta, és a vége "legömbölyítve" olyan 4-5 centit belóg a hengerbe. Betekerem a gyertya helyére, így megtámasztja a dugón keresztül a főtengelyt. Lazítás, meghúzás simán megoldható vele, és nem motortípus függő
Hogy kel leszedni a gyújtás lenkerekét? Tudom a csavart kell lecsavarni és lehúzóval leszedni, de hol kell megakasztani, hogy meg tudjam nyitni a csavart?