Ma szép,lazán motorozgattam egyszer csak dadogó hang, rpm zuhan.. egyszer csak újra erőre kap és megy tovább. Megcsinálta 3-4x majd végleg megállt. Gondolom éééén, -mint hobbi szerelő - karburátorunkban valami megmurdelt. Enyhe átrohanó szellő a fejemben azt súgta,hogy karbi membrán elöregedett. Sokat állt a motor valahol,szal ezért gondolom. Még régebben írtam,hogy az emelkedőn gondok voltak vele, azt hiszem megvan mi a gond. A kérés annyi lenne,hogy a karbihoz alkatrészeket hol tudok rendelni venni és milyen kell bele? Tömítés.membrán,bármi. Esetleg ha a leírtak alapján másra gyanakodtok,akkor nyugodtan írjátok meg, elolvasom!
Sziasztok
Kuplungbowden problémája van a 04-es Derbi Sendámnak.
Nemrég elszakadt, rendeltem hozzá komplett, gyári TNT márkájút.
A probléma csak az, hogy túl hosszú, hosszabb kb 5cm-el mint a régi.
A kuplungfeszítő csavarral sem tudok annyit rajta tekerni h feszüljön.
Mit csináljak?
Hello! a karbiból ki vettem ezt a lemezt,csak most 8000nél menetközbe fullad.Benzin levegő arányán álítsak vagy nagyobb főfúvóka kell? //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
hali
sikerült nagyon jó áron idomokat beszereznem de még szükségem lenne Fejidomra,Első Sárvédőre! ha valakinek van eladó várom,egy kérésem lenne fejidomból kockalámpás nem érdekel , sárvédőből is csak új fajta dizájnos érdekelne. Köszönöm
hol tudnék valami tuning rezót venni? mert csak 50 es hengerhez találok de amilyen motorom lehet hogy lesz az 75 köbcentis vagy valakinek van esetleg használt? amúgy köszönöm a válaszokat az előző kérdésekre :)
igazából lehet ilyen motorom lesz és érdekelne hogy alkatrész van e hozzá és hogy milyen árba és ezért kérdeztem mert am6 hoz nagyon sok van és jó árban
Nem. Láthatsz Derbiket amikben AM6 van, de ott egy kis lakatos munkával oldották meg. Ha van flexed, meg hegesztőd, akkor tudsz neki blokktartó konzolokat csinálni magad is.
A Derbikben Derbi blokkok vannak. Mit akarsz tudni, hogy miben különböznek? Mert konkrétan alkatrészük nem sok van ami egyezik. Legfeljebb néhány biszbasz csak.
hello! gyorsba eladó az enduro szettem a motor alól ha esetleg érdekel valakit, vagy csere érdekel sm szettre, a lényeg h ürgős és meg tudunk egyezni valahogyan
az adatlapomon található senda kerekeiről lenne szó
Az a baj hogy most is aprilia rs önindító van benne, de nem passzol rendesen(előző tulaj így adta el), de nagy nehezen működött.
A zárlatot hogyan tudom tesztelni?()én is erre gyanakszom!
Először is!
A karbi is teljesen új? Vagy az is 2 éve mikor még jó volt az van benne? Ha teljesen új és egyezik a régivel akkor a főfúvóka egy lehetséges ok. Kevés benya megy bele és nem pörög tovább. Én az idén 72-el kezdtem és most egy 120-s van benne. Az önindító probléma, vagy zárlat vagy nincs utántőltés. Ja és savas vagy gondozás mentes az aksi? A lámpa index nem viselkedik furcsán? Önindító ügyben még én sem tudom mivel lehetne helyettesíteni, de lehet hogy a Aprilia RS egyezik vele. De ez nem 100%. Egy RS tulajjal kellene megbeszélni egy személyes találkozót és szemügyre venni a két önindítót. De ha találsz akkor gondolj rám is mert nekem is kellene egy.
Röviden ez jut eszembe.
Szeretném a segítségeteket kérni.
Egy 97-es Derbi gpr 50-ről lenne szó.
Az a probléma hogy 8000 fölé nem pörög, 1-2 éve még pörgött.
Új gyertya van benne, új karburátor, új légszűrő.
Mégsem pörgi ki magát.
A másik hogy belerakom a feltöltött akksit, és indítózás után egyből lehal, rárakom az akksit digitális töltőre majd kis idő után azt mutatja fel van töltve, új az akksi is.
Feszültséget mértem az jó, fesz szabályzó új.
Mi lehet ennek a 2 problémának az óka.
Esetleg nincs valakinek eladó önindítója?
Vagy ötlete hol tudnék beszerezni?
jó minőségű olaj kell a benyába,és a blokkba, illetve tartsd karban,ne hajtsd szét és nem lesz gondja hosszú évekig ... 3-4évesben már új blokk van, de végülis mi mehet szét benne ? a főtengely meg a csapágyak nem mostanában fogják megadni magukat, de ha úgy alakul minden csapágyat görögőt simán be tudsz szerezni hozzá. A váz pedig egyezik korábbi típusokkal szval van alkatrész dögivel :) de új a motor, nem kell ezen gondolkodnod
Sziasztok!
Barátkozok a gondolattal,hogy derbi tulajdonos legyek!
Viszont teljesen tudatlan vagyok-e téren!
Ha tudnátok írni pár sort a blokk tipusáról,hibáiról,alkatrész ellátottságról ,nagyon hálás lennék!
Köszi előre is a segítséget!
3-4 éves a moci!
Kuplungbowden problémája van a 04-es Derbi Sendámnak.
Nemrég elszakadt, rendeltem hozzá komplett, gyári TNT márkájút.
A probléma csak az, hogy túl hosszú, hosszabb kb 5cm-el mint a régi.
A kuplungfeszítő csavarral sem tudok annyit rajta tekerni h feszüljön.
Mit csináljak?
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
sikerült nagyon jó áron idomokat beszereznem de még szükségem lenne Fejidomra,Első Sárvédőre! ha valakinek van eladó várom,egy kérésem lenne fejidomból kockalámpás nem érdekel , sárvédőből is csak új fajta dizájnos érdekelne. Köszönöm
ha nem hiszed nézz körbe italmondo.hu vagy van tuninghenger pl az egumotors.hu-n
A Derbi blokknak és az Am6-os blokknak ugyanaz a befogatása a vázba?Pls.
az adatlapomon található senda kerekeiről lenne szó
Az a baj hogy most is aprilia rs önindító van benne, de nem passzol rendesen(előző tulaj így adta el), de nagy nehezen működött.
A zárlatot hogyan tudom tesztelni?()én is erre gyanakszom!
Először is!
A karbi is teljesen új? Vagy az is 2 éve mikor még jó volt az van benne? Ha teljesen új és egyezik a régivel akkor a főfúvóka egy lehetséges ok. Kevés benya megy bele és nem pörög tovább. Én az idén 72-el kezdtem és most egy 120-s van benne. Az önindító probléma, vagy zárlat vagy nincs utántőltés. Ja és savas vagy gondozás mentes az aksi? A lámpa index nem viselkedik furcsán? Önindító ügyben még én sem tudom mivel lehetne helyettesíteni, de lehet hogy a Aprilia RS egyezik vele. De ez nem 100%. Egy RS tulajjal kellene megbeszélni egy személyes találkozót és szemügyre venni a két önindítót. De ha találsz akkor gondolj rám is mert nekem is kellene egy.
Röviden ez jut eszembe.
Szeretném a segítségeteket kérni.
Egy 97-es Derbi gpr 50-ről lenne szó.
Az a probléma hogy 8000 fölé nem pörög, 1-2 éve még pörgött.
Új gyertya van benne, új karburátor, új légszűrő.
Mégsem pörgi ki magát.
A másik hogy belerakom a feltöltött akksit, és indítózás után egyből lehal, rárakom az akksit digitális töltőre majd kis idő után azt mutatja fel van töltve, új az akksi is.
Feszültséget mértem az jó, fesz szabályzó új.
Mi lehet ennek a 2 problémának az óka.
Esetleg nincs valakinek eladó önindítója?
Vagy ötlete hol tudnék beszerezni?
Válaszotokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
Barátkozok a gondolattal,hogy derbi tulajdonos legyek!
Viszont teljesen tudatlan vagyok-e téren!
Ha tudnátok írni pár sort a blokk tipusáról,hibáiról,alkatrész ellátottságról ,nagyon hálás lennék!
Köszi előre is a segítséget!
3-4 éves a moci!