Vettem egy 50-s GPR(R)-t használtan! Nem sok gond van vele, lánc laza,gyertya csere, ilyen kisebb gondok. (Egyelőre) A kérdésem annyi lenne,hogy ti milyen olajat,gyertyát ajánlotok bele? Illetve akad egy másik kérdésem... Az első sebesség gyenge nagyon. Elinduláskor lassan indul meg a motor, de amikor megjön a powerszelep, akkor már rendben van. Annyi a gond,hogy a többi sebességben közel sem ennyire gyenge alacsony fordulaton.. Ez természetes, vagy esetleg lehet a laza lánc miatt, vagy ki kell tisztítani a powerszelepet?
Sziasztok!Ismét tőletek kérek segítséget,mert mások nem mondtak semmit se. Gyújtásra rakom a Sendát, akkor kijön 3 fény, az olaj,a benzin és a víz, majd elalszanak. Viszont utána az olaj rá 20-30 mp-re kigyullad, és fogalmam nincs,hogy mi tévő legyek.Ugyan így,ha beindítom,akkor is.
A másik pedig a fordulatszámmérő nem működik. Szét szedtem, megnéztem de látásra semmi sincs eltörve,szakadva. valakinek valami ötlet? Nagyon hálás lennék :)
Ne keverd a súbertűt a súberral! A tű az a hosszú vékony egyenes rúd ami a súberből jön ki. Az mozog jobbra-balra. De ha belemegy a főfúvókába akkor már nem mozog. Ha a súber lötyög a karbiban az már kicsit problémásabb. De ha nincs a gépezettel problémád akkor szerintem ezzel ne foglalkozz.
Sziasztok!
Az normális, hogy a karburátorban a siber tű mozog jobbra-balra?
Gázadáskor ugye fel-le mozog, de az enyém mozog jobbra-balra is?
Ez nem gáz? Gondoltam megkérdezem...
Köszi
Sziasztok! Most vettem egy Sendat és a végsebessége nagyon jó,de amikor el akarok vele indulni, vagy egy nagyobb dombra fel akarok vele menni akkor viszont nem akar húzni, max. Ha alá kuplungolok. Segítsetek kérlek ha tudtok, mi lehet vele a baj?
Vettem egy 50-s GPR(R)-t használtan! Nem sok gond van vele, lánc laza,gyertya csere, ilyen kisebb gondok. (Egyelőre) A kérdésem annyi lenne,hogy ti milyen olajat,gyertyát ajánlotok bele? Illetve akad egy másik kérdésem... Az első sebesség gyenge nagyon. Elinduláskor lassan indul meg a motor, de amikor megjön a powerszelep, akkor már rendben van. Annyi a gond,hogy a többi sebességben közel sem ennyire gyenge alacsony fordulaton.. Ez természetes, vagy esetleg lehet a laza lánc miatt, vagy ki kell tisztítani a powerszelepet?
A másik pedig a fordulatszámmérő nem működik. Szét szedtem, megnéztem de látásra semmi sincs eltörve,szakadva. valakinek valami ötlet? Nagyon hálás lennék :)
nagyend@freemail.hu
Igen, én a tűre gondoltam, ami a súberból jön ki.
Akkor nem gáz, köszi szépen a választ:)
köszi
Ne keverd a súbertűt a súberral! A tű az a hosszú vékony egyenes rúd ami a súberből jön ki. Az mozog jobbra-balra. De ha belemegy a főfúvókába akkor már nem mozog. Ha a súber lötyög a karbiban az már kicsit problémásabb. De ha nincs a gépezettel problémád akkor szerintem ezzel ne foglalkozz.
Az normális, hogy a karburátorban a siber tű mozog jobbra-balra?
Gázadáskor ugye fel-le mozog, de az enyém mozog jobbra-balra is?
Ez nem gáz? Gondoltam megkérdezem...
Köszi
Az évjáratát nem tudom mert nem az enyém.
de nekem már nem gyári :/