Na mindjárt tisztább a kép!Az a baj hogy a héten jön egy kerék ami 6 lyukas.Azt tenném az enyémbe,de akkor nem stimmel sem a lánckerék sem a féktárcsa.:-(A lánckerekem amúgy 37 fogas,4 lyukas,azt lenne jó valahogy a 6 lyukasra rátenni.Komoly a Derbid,mint vesekövet hugyozni.:-))Nagyon jól néz ki.Nem írtál E-mailt.Te megkaptad az enyémet?
Ami neked van Fenix az gondolom az alap verziós Fenix 4 sebességes váltóval Dellorto PHBN12DS karbival...a másik képen látható kerék meg egy olyan Fenix mint ami nekem van a "sportos" változat, amin már pl ez is különbözik, a féktárcsákon a lyukak, 6 sebességes a váltó, PHVA14-es karbival szerelték őket.
Nekem ez az újjabb fajta van....
De ha nagyon bele akarsz menni akkor itt van hozzá való lánckerék is : (ez épp 53 fogas de van 48-as és 63-es fogszámú is csak a keresőbe írd be hogy Fenix!) http://italmondo.hu/index.php?...
Sziasztok!
Szal ez lenne az, ennek a fekete csőnek mi a hivatalos neve? Tud valaki nekem ebben segíteni?
Látszik a képen is, hogy el van repedve, ezért akarom cserélni.
Köszi szépen
Ránézésre a régebbi Senda lánckerék felfogatása a 6 csavaros. Sajnos a Fenix-et nem ismerem. Az a baj, hogy még robbantott ábra sincs hozzá egy külföldi honlapon sem. A GPR meg nagyobb lukkörön van a csavar.
Sziasztok!Tudna valaki segíteni?A sötét az én Derbi Fenix hátsókerekem.A világos az a gyári derbi Fenix hátsókerék(állítólag).Évjárati különbség lenne?Úgy tudtam a fenix hátsókerék 6 lyukas,az enyém meg csak 4,a lánckerék felöli oldalon.Lehet nem Fenix kerék ami az enyémen volt?4 lyukas a lánckerekem is.
A járatás közben észrevettem, hogy kicsit nehezen vált. Mit lehetne külsőleg segíteni rajta? Elvileg nem kellett közé semmi és mégis szorosnak tűnik összeszerelve. Vált rendesen de valamikor csak 3.-4.-re. Valamikor meg végig vált fennakadás nélkül. De néha meg váltás után de már menet közben kattan egyet. Vagy ahogy már írtam klottyan egyet.
Sziasztok!
Derbi Senda X-treme motorról lenne szó.
Mi a hivatalos neve neve annak a kb 3 centis fekete műanyag gumicsőnek, ami a karburátor meg a blokk között van?
És valakinek nincs eladó?
Köszi
ez a csőbeállítás ugye nem jó? Tudtommal nem kéne lennie a csőben kiugrásnak mert befolyásolja a keverék áramlását ugye ez így van? És akkor hogyan oldjam meg? vágjak le a csőből és nehézkesen rakjam fel a motorral vagy tömjem ki szilikonnal vagy mi legyen?
Eladtam a Motorom, nekem az eladni szánt dolgok nem voltak fent már rajta, ezért kerestem egy képet amin a gyári tükrök és hátsó sárfogó rajta vannak...
Ha erre a gumira gondolsz akkor ezt szívócsonk guminak hívják.
Szívócsonk gumit innen is vehetsz
szedd le azt a nyamvadt rendszámtábla tartót ember vagy igazibol nagymotor csak leadtad a rendszámát ?
http://www.derbimotorcyclespar...
Ami neked van Fenix az gondolom az alap verziós Fenix 4 sebességes váltóval Dellorto PHBN12DS karbival...a másik képen látható kerék meg egy olyan Fenix mint ami nekem van a "sportos" változat, amin már pl ez is különbözik, a féktárcsákon a lyukak, 6 sebességes a váltó, PHVA14-es karbival szerelték őket.
Nekem ez az újjabb fajta van....
De ha nagyon bele akarsz menni akkor itt van hozzá való lánckerék is : (ez épp 53 fogas de van 48-as és 63-es fogszámú is csak a keresőbe írd be hogy Fenix!)
http://italmondo.hu/index.php?...
Köszike
Szal ez lenne az, ennek a fekete csőnek mi a hivatalos neve? Tud valaki nekem ebben segíteni?
Látszik a képen is, hogy el van repedve, ezért akarom cserélni.
Köszi szépen
Szimmeringek csapágyak cserélve lettek. Sajnos ha nem javúl akkor télen szét kell kapnom.
Ránézésre a régebbi Senda lánckerék felfogatása a 6 csavaros. Sajnos a Fenix-et nem ismerem. Az a baj, hogy még robbantott ábra sincs hozzá egy külföldi honlapon sem. A GPR meg nagyobb lukkörön van a csavar.
A járatás közben észrevettem, hogy kicsit nehezen vált. Mit lehetne külsőleg segíteni rajta? Elvileg nem kellett közé semmi és mégis szorosnak tűnik összeszerelve. Vált rendesen de valamikor csak 3.-4.-re. Valamikor meg végig vált fennakadás nélkül. De néha meg váltás után de már menet közben kattan egyet. Vagy ahogy már írtam klottyan egyet.
Derbi Senda X-treme motorról lenne szó.
Mi a hivatalos neve neve annak a kb 3 centis fekete műanyag gumicsőnek, ami a karburátor meg a blokk között van?
És valakinek nincs eladó?
Köszi
hatalmasat szerintem nem változtat a teljesítményen :)
nekem most ilyen: