Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mindjárt tisztább a kép!Az a baj hogy a héten jön egy kerék ami 6 lyukas.Azt tenném az enyémbe,de akkor nem stimmel sem a lánckerék sem a féktárcsa.:-(A lánckerekem amúgy 37 fogas,4 lyukas,azt lenne jó valahogy a 6 lyukasra rátenni.Komoly a Derbid,mint vesekövet hugyozni.:-))Nagyon jól néz ki.Nem írtál E-mailt.Te megkaptad az enyémet?
Szia!

Ha erre a gumira gondolsz akkor ezt szívócsonk guminak hívják.

Szívócsonk gumit innen is vehetsz
minek vegyem le ha hamarosan már az 50-est is rendszámoztatni kell?:D
ne menőzzé jó?

szedd le azt a nyamvadt rendszámtábla tartót ember vagy igazibol nagymotor csak leadtad a rendszámát ?
van hozzá robbantott ábra...
http://www.derbimotorcyclespar...

Ami neked van Fenix az gondolom az alap verziós Fenix 4 sebességes váltóval Dellorto PHBN12DS karbival...a másik képen látható kerék meg egy olyan Fenix mint ami nekem van a "sportos" változat, amin már pl ez is különbözik, a féktárcsákon a lyukak, 6 sebességes a váltó, PHVA14-es karbival szerelték őket.
Nekem ez az újjabb fajta van....
De ha nagyon bele akarsz menni akkor itt van hozzá való lánckerék is : (ez épp 53 fogas de van 48-as és 63-es fogszámú is csak a keresőbe írd be hogy Fenix!)
http://italmondo.hu/index.php?...
Nagyon köszi
hello.kösz mindenkinek a segitséget de eröl a motorol má lemontam nem ujitgatom mert akor már megy tönkre rajt .
Valaki nem tudna segíteni?
Köszike
Sziasztok!
Szal ez lenne az, ennek a fekete csőnek mi a hivatalos neve? Tud valaki nekem ebben segíteni?
Látszik a képen is, hogy el van repedve, ezért akarom cserélni.
Köszi szépen
Ja és nem tudom milyen volt elötte mert le volt hervadva és csak egy kicsit tudtam kipróbálni. Váltani is kettesig váltottam. Nem volt benne erő.
Az a gond, hogy nem én szedtem szét és nem én raktam össze.
Szimmeringek csapágyak cserélve lettek. Sajnos ha nem javúl akkor télen szét kell kapnom.
hézagolások, váltóhenger, léptető villák rendben ovltak? nem túl kopottak? tömitéseket tettél ?
A főengely kell?
Szia!

Ránézésre a régebbi Senda lánckerék felfogatása a 6 csavaros. Sajnos a Fenix-et nem ismerem. Az a baj, hogy még robbantott ábra sincs hozzá egy külföldi honlapon sem. A GPR meg nagyobb lukkörön van a csavar.
Sziasztok!Tudna valaki segíteni?A sötét az én Derbi Fenix hátsókerekem.A világos az a gyári derbi Fenix hátsókerék(állítólag).Évjárati különbség lenne?Úgy tudtam a fenix hátsókerék 6 lyukas,az enyém meg csak 4,a lánckerék felöli oldalon.Lehet nem Fenix kerék ami az enyémen volt?4 lyukas a lánckerekem is.
Sziasztok!

A járatás közben észrevettem, hogy kicsit nehezen vált. Mit lehetne külsőleg segíteni rajta? Elvileg nem kellett közé semmi és mégis szorosnak tűnik összeszerelve. Vált rendesen de valamikor csak 3.-4.-re. Valamikor meg végig vált fennakadás nélkül. De néha meg váltás után de már menet közben kattan egyet. Vagy ahogy már írtam klottyan egyet.
Sziasztok!
Derbi Senda X-treme motorról lenne szó.
Mi a hivatalos neve neve annak a kb 3 centis fekete műanyag gumicsőnek, ami a karburátor meg a blokk között van?
És valakinek nincs eladó?
Köszi
nekem van, ird meg mennyit szánnál érte mert sok van: resone-@freemail.hu
másodszor pedig nem karbulátor, hanem karburátor
ki ne tömd semmivel!valamelyest befolyásolja az áramlást de te azt nem fogod észrevenni... tedd közel amennyire tudod aztán ennyi!
dugd a kettőt olyan közel amennyire csak tudod és kész :)
hatalmasat szerintem nem változtat a teljesítményen :)
nekem most ilyen:
ez a csőbeállítás ugye nem jó? Tudtommal nem kéne lennie a csőben kiugrásnak mert befolyásolja a keverék áramlását ugye ez így van? És akkor hogyan oldjam meg? vágjak le a csőből és nehézkesen rakjam fel a motorral vagy tömjem ki szilikonnal vagy mi legyen?
Eladtam a Motorom, nekem az eladni szánt dolgok nem voltak fent már rajta, ezért kerestem egy képet amin a gyári tükrök és hátsó sárfogó rajta vannak...