A gyári méret lánckerekekhez 52/14 Ezen változtatsz akkor vagy sebességben vagy erőben változik. ha előre nagyobbat teszel akkor gyorsabb de egy picit gyengébb. Ha kisebbet akkor meg az ellenkező eset áll fenn.
Illetve ha már így megszólítottál, leírom egy esetemet, hátha segít fordulatszámmérő ügyben:
Úgy ítéltem meg, hogy a kilóméteróra spirálja túl laza, túlságosan kileng, nem tetszett, hogy neki ütődhet a keréknek; ezért berögzítettem a teleszkóp-szárvédő-vezetőn (vagy mi a neve ennek? ) lévő műanyag hurokba, így keletkezett benne egy plusz csavarulat. Ezután látom, nem megy a kilóméteróra, na mondom jól kics.sztem magammal; de miután túl voltam az első kilóméteren és pár fekvőrendőrön (amik miatt Sendával nem lassítok ), észrevettem, hogy rendesen mér az óra, és azóta sincs vele gond. Megmagyarázni nagyon nem tudom, csak gondolom, hogy a csavarodás miatt valami nem érintkezett jól, de a fekvőrendőröktől helyrerázódhatott... Miután semmi nem volt elromolva. Szóval ha a Te fordulatszámmérőddel is minden rendben van, akkor mozgasd meg a spirált, esetleg cseréld ki haverral, nézd meg, hátha azzal működik... Szerintem nem lehet nagy baj.
Csak hogy nekem elvileg nem működik rendesen mert fullig van olajjal tegnap töltöttem fel direkt mert gondoltam hogy talán kevés van benne. De akkor is kivillanik,szóval szerintem szétszedem aztán megnézem a kábeleket,talán azzal lesz a gond.:D
Most ellenpéldának eszembe jut a régi Trabantunk, meg amikor még volt 91K jelzésű üzemanyag a benzinkutakon (K=keverék)... De tudom a Trabantot nem mindenki tartja autónak.
Én is különolajzással használom a motorom, igaz nem túl régóta, de működik, én megbízok benne. Ha a visszajelző lámpa rendesen működik, akkor nagy baj nem lehet szerintem.
Megpróbálom majd. Megnézem ha hazaérek, mert már nagyon idegesítő hogy kivillanik az olaj lámpa :S megnézem nincsen talán valahol elszakadva vagy valami
Különolajozású a motor, de szabad ebben bízni? Castrol Racing 2T-t ajánlottak nekem még. Egy ilyen kis sportgéphez illik a benzinbe manuálisan rakni a benzint,vagy megbízhatok a különolajozásban?
Próbáld meg a kábelt megmozgatni. Pedig az érzékelő nem szokott bekrepálni. Amióta a fórumot olvasgatom ezzel a problémával nem találkoztam. Ha nem jó akkor szerintem tartállyal együtt cseréld ki. Szerintem nem drága.
Képet még nem tudok, de 98-s a gép! Azért fura hallani hogy nincs benne power szelep mert teljesen úgy viselkedik magas fordulaton mintha lenne benne. 117-ért vettem, full gyári még minden rajta! Az állapota alapján lehet hinni az órának is,ami mindössze 20 000 km alig mutat... Szerintem jó áron vettem.
Az előző hozzászólónak igaza van. A 50-es Derbinek nincs póver szelep. Lehet úgy hírdette, de sajna az eladónak se volt fogalma ezek szerint mit ad el. Tudsz képet felrakni róla? Mennyiért sikerült hozzájutnod? Évjárat? Ha gyenge alacsony fordulaton akkor fojtatlan henger van rajta. Elinduláskor kicsit pörgesd meg és akkor jobban indul. A többi fordulaton szerintem azért jobb, mert 7-8000 körüli vagy nagyobb fordulaton váltasz és onnan már van benne erő. Olyan 6-7000-ig nem nagyon van ereje, de onnantól pedig meglódul. 50-es a tied? Én most újítottam fel, igaz 70-es de szerencsére az indulással és az alacsony fordulattal sincs gondom. Röviden ez jut eszembe.
50es gépekben nincs powerszelep...tiedbe sincs...gyertya: fojtatlan gépekbe ngk b9es ajánlott. olaj benzinbe: minimum félszintetikus,de inkább full szintetikus kell ezekbe! olaj blokkba: castrol 10w40 4t racing kurva jó,ajánlom én is és sokan.
(természetesen rá fizetek)
http://www.robogowebshop.hu/
Igaz kicsit szerintem személy szerint drága, de van minden.
Csak nem keverékkel működnek az autók. Kivéve smice példája és a wartburg.
Úgy ítéltem meg, hogy a kilóméteróra spirálja túl laza, túlságosan kileng, nem tetszett, hogy neki ütődhet a keréknek; ezért berögzítettem a teleszkóp-szárvédő-vezetőn (vagy mi a neve ennek? ) lévő műanyag hurokba, így keletkezett benne egy plusz csavarulat. Ezután látom, nem megy a kilóméteróra, na mondom jól kics.sztem magammal; de miután túl voltam az első kilóméteren és pár fekvőrendőrön (amik miatt Sendával nem lassítok ), észrevettem, hogy rendesen mér az óra, és azóta sincs vele gond. Megmagyarázni nagyon nem tudom, csak gondolom, hogy a csavarodás miatt valami nem érintkezett jól, de a fekvőrendőröktől helyrerázódhatott... Miután semmi nem volt elromolva. Szóval ha a Te fordulatszámmérőddel is minden rendben van, akkor mozgasd meg a spirált, esetleg cseréld ki haverral, nézd meg, hátha azzal működik... Szerintem nem lehet nagy baj.
Én is különolajzással használom a motorom, igaz nem túl régóta, de működik, én megbízok benne. Ha a visszajelző lámpa rendesen működik, akkor nagy baj nem lehet szerintem.
Az előző hozzászólónak igaza van. A 50-es Derbinek nincs póver szelep. Lehet úgy hírdette, de sajna az eladónak se volt fogalma ezek szerint mit ad el. Tudsz képet felrakni róla? Mennyiért sikerült hozzájutnod? Évjárat? Ha gyenge alacsony fordulaton akkor fojtatlan henger van rajta. Elinduláskor kicsit pörgesd meg és akkor jobban indul. A többi fordulaton szerintem azért jobb, mert 7-8000 körüli vagy nagyobb fordulaton váltasz és onnan már van benne erő. Olyan 6-7000-ig nem nagyon van ereje, de onnantól pedig meglódul. 50-es a tied? Én most újítottam fel, igaz 70-es de szerencsére az indulással és az alacsony fordulattal sincs gondom. Röviden ez jut eszembe.