Szerintem rossz helyre öntötted.A teleszkóp szár a króm színű az a teleszkóp munkahengere.Az arany színűbe kellene olaj hisz a megvastagított végén kell lennie az új szimeringnek. link
így néz ki a teleszkóp teljesen szétszedve , a króm szárba öntöttem az olajat majdnem 3 dl-t és összerakva kézzel lenyomom koppanásig...mi a f@sz baja lehet? vagy rossz helyre öntöttem az olajat? valaki segítsen már mert agyvérzést kapok
Sajnos valóban fojtott henger van rajta, tegnap megnéztem. Szétvágattam a kipufogót, de sajnos már ki volt csontozva. Most be kell érnem ennyivel. Ezt a hengert nem próbálta még senki átfaragni? Ha majd le lesz szedve, azért megkérdezem attól, aki szokta fúrni, hónolni a a hengereket itt a környéken. Amúgy lehet ezeket fúratni, vagy kemény-króm hengeres?
Nincs véletlenül valakinek meg a lista a csapágyakról-szimeringekről az 50-es senda-hoz (95-ös). Télen szét akarom bontani, de vacilálok, mert van 49K-ért felújított komplett blokk, de szerintem hengerfaragással, új dugóval, csapágyakkal, szimeringekkel, plusz ki akarom cserélni a kuplung kosarat, meg a főtengely fogaskerekét, mert eléggé morog, olcsóbb lenne mint 49K. Utána kellene számolnom, hogy mit érdemesebb tennem. Egy kis segítséget szívesen vennék attól, aki már generálozott 50-es senda blokkot, hogy mennyiben állt meg. A 49K-s blokk fix, hogy patent, új dugó, csapágy, szimering.
Köszönet
A derbi elött egy 2009es yamaha yzf-r125 öm volt és az 125 öt ment sik uton és tiltott és ezt vadonat újonnan szalonból vettük tehhát eléggé valószinü h van benne fojtás hiszen a videokon ezek is mennek 135 ket ameik szépen belett járatva
az nem lehet h 5be megy 120at meg 6ba is tehhát akkor a folytás is benne van még?
A derbi elött egy 2009es yamaha yzf-r125 öm volt és az 125 öt ment sik uton és tiltott és ezt vadonat újonnan szalonból vettük tehhát eléggé valószinü h van benne fojtás hiszen a videokon ezek is mennek 135 ket ameik szépen belett járatva
az nem lehet h 5be megy 120at meg 6ba is
ha kirakta a szervízkulcsot akkor vidd be a szakszervízbe ott kiveszik belőle a fojtást és a szervízkulcsot is kikapcsolják rajta :)
De 120-130 az a max :)
Ha 125-ös géppel száguldozni akarsz akkor inkább ad el és vegyél egy kétütemű 125-ös Mito-t , RS-t vagy GPR-t :D
szerintem kipufogó gyanús, de a 120 egy 4ütemű 125ösnek ideális sebesség, többet ne várj tőle, ha nem akarod széthajtani, a CBR 125 4tmég annyit se megy...
Helo!Horváth Botond vagyok és a segítségeteket kérném!Van egy 2011.12.havi Derbi gpr 125 4tm és vadonat újonnan kaptam .Most van benne 1150 km 1000 kmnéll pont kirakott egy szervizkulcs jelet h megvan és teljesen szépen lett bejáratva nem volt húzva csak amig gyárilag meg volt határozva csak 8-ig többet nem. És ma kipróbálltuk h mennyit megy végsebbeségre de 120 nál pontban 10000-es fordulaton megállt a motor mintha falba ütközne de a videókön bőven 130 felett mennek.Annyi lenne a kérdésem hogy hogyyan lehetne ezt megoldani vagy folytás van e benne vagy mit lehetne vele csinállni h többet mennyen hiszen 115000nél vana tiltás határ. Előre is köszönöm a segítségeteket.
vettem egy showa fordított teleszkópot sn felnivel(rieju rr-ben volt) 3s muszáj volt vennem nert sm-re alakítom a senda r-t csak az bibi, hogy az egyik teleszkóp puha, koppanásig lemegy, szétszedtem feltöltöttem olajjal(kb 3 dl) és ugyan olyan puha! mi lehet a baja?
Köszi, holnap megnézem. Azt nem tudod, hogy mizu a kipufogóval? Olvastam itt, hogy valaki szétvágta az első dobot, és kikapta belőle a "katalizátort" már ha az tényleg az, egy perforált csővel helyettesítette, és nyert elég sok km/h-t. Kipufogót szétkapom, mert tuti tiszta rittyó. Gyenge keverékkel (1:60-1:70), + különolajzással használták, karbit is lekapom, tisztítás, körülnézés céljából, meg kaptam egy zsír új hátsó lánckereket 53-ast, felteszem, mert rendesen kopott már szegényem. Meg teszek egy kapcsolót a hűtőventire, mert terepen mentem tegnap, és nem kapcsolt be, de szerintem kicsit megforralta a vizet, mert valahol fent nyomot ki egy keveset, szerintem a kupaknál, vagy van ezen túlfolyó? A hőkapcsolóban ezek után nem bízok, így kapcsoló a kormányra, és terepen belövöm. Lesz még vele dolgom, de nem a 150K-s árkategóriában vettem, ennek ellenére egyben van, erő is van benne.
Olvass vissza. De ha leveszed a kipufogókönyököt a hengerről és belenézel a lenti kép szerint ha kicsi a lyuk akkor fojtott. Én speciel vettem bontott hengert +dugót és csere
Köszi, most 14/53-as van fent, ahogy olvastam ez az arany középút. Jól gyorsul, van benne erő, csak 60 nál vége. 6-ba félgázon is 60, hiába húzom tovább semmi.
A folytott henger az milyen? Kisebbek e felömlők gyárilag?
link
Nincs véletlenül valakinek meg a lista a csapágyakról-szimeringekről az 50-es senda-hoz (95-ös). Télen szét akarom bontani, de vacilálok, mert van 49K-ért felújított komplett blokk, de szerintem hengerfaragással, új dugóval, csapágyakkal, szimeringekkel, plusz ki akarom cserélni a kuplung kosarat, meg a főtengely fogaskerekét, mert eléggé morog, olcsóbb lenne mint 49K. Utána kellene számolnom, hogy mit érdemesebb tennem. Egy kis segítséget szívesen vennék attól, aki már generálozott 50-es senda blokkot, hogy mennyiben állt meg. A 49K-s blokk fix, hogy patent, új dugó, csapágy, szimering.
Köszönet
az nem lehet h 5be megy 120at meg 6ba is tehhát akkor a folytás is benne van még?
az nem lehet h 5be megy 120at meg 6ba is
De 120-130 az a max :)
Ha 125-ös géppel száguldozni akarsz akkor inkább ad el és vegyél egy kétütemű 125-ös Mito-t , RS-t vagy GPR-t :D
vettem egy showa fordított teleszkópot sn felnivel(rieju rr-ben volt) 3s muszáj volt vennem nert sm-re alakítom a senda r-t csak az bibi, hogy az egyik teleszkóp puha, koppanásig lemegy, szétszedtem feltöltöttem olajjal(kb 3 dl) és ugyan olyan puha! mi lehet a baja?
Ő lenne az
A folytott henger az milyen? Kisebbek e felömlők gyárilag?