amit az imént pajor.gergo küldött galériákban ott megtudod nézni hogy milyen folytás van benn, egyébként a végdobjában is van egy.
Ha kiveszed a hangja jóval nagyobb lessz, azt nemtudom hogy többet eszik e majd, de ha többet eszik szerintem nemsokkal.
és végsebességre kb 5-10km/h val fog többet menni.
Sziasztok!
Még mindig nem hagyom abba az kérdezgetést
Derbi Senda X-treme-en gyárilag milyen karbi van?
Ilyen? http://www.robogoalkatresz.eu/...
Mit jelent az elektromos szívató?
Amennyiben ilyen volt rajt, csak ilyen karbit tudok rá tenni, igaz?
Köszi
Jah...csere lesz, ez már biztos
Köszi a válaszokat, sokat segítettél.
Bocs, h ennyit kérdezgettem, de ez az első, hogy így komolyabban belenyúltam a motorba.
Tegnap leszedtem az olajtartályt, meg a levegőszűrőt is.
Kipucoltam mindent, már alig várom, hogy összerakjam.
Már csak egy karbi kell, és kész.
Jah még azt kérdeztem lejjebb, hogy kipufogóból hogy tudom kivenni a fojtást? Egyáltalán érdemes? És nem fog többet zabálni tőle?
Erre valami javaslat?
Aztán többet ígérem nem kérdezek
Köszi
Sziasztok!
Fájó szívvel, de meg kell válnom imádott kismotoromtól.
Ha esetleg valaki ilyen motort keres:
[url]http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/
210826/DERBI_SENDA_X-RACE.html[/url]
Szia!
Lehet, az előző tulajnál állt akkor, nálam azért 1 hétnél tovább nem nagyon állt. Az a helyzet, hogy a fúvóka...hát éppen hogy nem esik ki belőle, meg sajna rés is van...
Ez akkor sztem csere lesz.
Nem lehet, hogy ezért evett többet a kelleténél?
köszi
hali
látom sokat állt a motor, ezt abból tudom hogy az olaj a karbiban kicsapódodd és ilyen zöld hártya lett, a fúvókánál meg ha jól látom kitört egy kis darab nem? Ha igen akkor ha nem esik ki belőle a fúvóka és nincs ott rés akkor én még használnám tovább, azt a zöld trutyit meg én kiszoktam vakarni, féktisztítóval befújni neki és kicsit oldja , nehezen fog kijönni belőle. (nekem amikor ilyen zöld trutyi volt benn napi 3 karbipucolás volt:S )
Sziasztok
Olyan gondom van hogy egyik napról a másikra elkezdett dadogni a motorom magasabb fordulaton és nem pörög ki rendesen, menet közben sem megy úgy ahogy kéne.A karbit ki kelett cserélni kb egy hete miután összeraktuk nagyon jó volt, mentem vele kb 15-20km-t és utána kezdte ezt.Ma megnéztem indítás után néhány percig kiforog rendesen de mire kiérek a falu végére elkezdi ezt a furcsa dadogást vagy nem is tudom minek nevezzem pontosan de csak fordulaton dadog.
Szia!
Köszi szépen a segítséget, sikerült leszednem a karbit, de amit ott láttam, annak nem nagyon örültem. Kép mellékelve.
Ilyenkor mi a teendő? Kuka? Valamit lehet kezdeni vele?
Köszi
A kompresszor meg levegő az szuper,de drótkefe szálját azt ne.
Könnyen kidörzsárazol 1-1 századot és az már sokat számíthat.
A tiszta fuvókán átlátni,ez elég az ellenőrzéshez.
hali
egyáltalán nem nehéz kitisztítani.
leveszed a karbit, utána leveszed a karbi aljáról az úszóházat, és ott van benn a fuvóka kicsavarod azt is, kitisztítod (én úgy szoktam hogy kompresszorral belefújatok levegőt, meg drótkefe szálával és úgy biztos tiszta lesz) és mehet össze.(ha szét van szedve akkor már érdemes a főfúvókát is kitisztítani.) remélem segítettem:)
Hali!
Az alapjárati fúvókát tényleg nagy meló kitisztítani?
Nemrég volt a motorom egy ezermesternél, aki ért hozzá, és azt mondta, azért nincs rajt alapjárat, mert az alapjárati fúvóka el van dugulva, de ő nem mer hozzányúlni.
Nekimerjek állni? Hogy a faxomba kell?
Köszi
Praktikerben métere 800ft :DDD
5mm-es falvastagságú egy idő után kikeményedik a benzintől akár a benzincsövek, de eddig még a benzin még ki se kezdte :)
Ha kiveszed a hangja jóval nagyobb lessz, azt nemtudom hogy többet eszik e majd, de ha többet eszik szerintem nemsokkal.
és végsebességre kb 5-10km/h val fog többet menni.