Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja de azért én meggondolnám 2szer is. meg elötte beszélj a kukoda attilával. neki vannak,fele ennyiért.
köszi még gondolkodom rajta, mert ilyen Technigas Enoxot nem igazán kapni magyarországon, főleg nem 28ért
hengerre rá tudod fogatni, meg hátul is a dobot, meg el is fér. maximum a rezó rögzítés nem lesz tökéletes elsőre, de egy köztes lemez vagy valami megoldja.
Ha adsz egy email címet küldöm is a pontos lakcímemet
szerintetek ez a kipufogó jó a régi 96os Sendára? (1-2kép)
www.kepesmotor.hu/offroad_kipu...
A tank tiszta, akkor összerakom így...
Köszi
ha nem dzsuvás a tankod akkor elég, de azért figyeld, és többször tisztítsd, ha úgy látod, hogy van benne valami.
Igen, csak a szűrőt.
Olyan szűrő már van rajt, amit a benzincsőre lehet tenni, tehát kettő volt rajt.
Akkor ezek szeriont elég csak az az egy?
Köszi
derbi senda csővázashoz keresek jobb oldali tankidomot (elefántfület) ha valakinek van az érdekelne
1: karbi szivó oldalnál egy rész lemez, az kuka, 2:légszürőházról a szükitö az nálam repült, nálad is lehet sztem, 3: nem értem mit irtál a kipuról, de közvetlenül ahogy a hengerre csatlakozik, ott le szokták szükiteni 12mmre ... azt furd ki ha van, ha van vakcső vágd le és hegeszd be, és ekkor már 80at fog menni. ha nem elég vegyél rá sportkipufogó rendszert, és menni fog 90-95öt mint az enyém !
valami 2500ft nekem a lobitohoz.


TOP 80-as hengerszett eladó! 10ezer! csak henger és fej
lehet kapni univerzálisat, így azt akkorára vágod amekkora pont kell.
Sziasztok

Délután elszakadt a kuplungbovdenem.
Csak a belső, a külső ép.
Ki kell h cseréljem a külső belsőt együtt, vagy elég csak a belsőt?
Tudnátok címet adni, ahonnan tudnék esetleg rendelni?
Igen meg van még a polini lapok
mármint csak a szűrőt törted el?
mert ha igen akkor nincs gond, veszel egy sima szűrőt amit a benzincsőre kell tenni aztán kész...azt még tisztítani is egyszerűbb :DDD
Nem tervezek 50-ssel hosszútávra. Lehet már jövőre lecserélem 125-sre. A henger felújítás 40-50 körül jönne ki nekem. Hónolást azt se tudom, hol csinálnak Pécsett. Sok macera. Ha a henger még bír egy jó 3-4000 km-t, akkor jó. Ha a henger jó állapotban van,akkor csak lecserélem a dugót, kitisztítok mindent és rakok rá előre egy 13-s lánckereket. Ha minden igaz, akkor ennek már kell hoznia annyi erőt,hogy fel tudjak menni az emelkedőn a mecsek oldalban. Persze, ezt mind akkor, ha még használható a henger már pedig szerintem egy 20 000 km-s hengert csak nem durrantottak el annyira. Remélem...
Hali
Meg vannak még a lapok?
Kimosnám én, csak véletlenül kettétörtem, ahogy vettem le.
Szal akkor nincs semmi lehetőség, meg kell vennem kompletten 4000-ért?
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy Derbi Senda Xtreme '07-es motor, hol lehet gyárilag lefolytva?, a kipun ahogy jön a hengerből a cső van 1 vágás, 60 a vége motornak. Valami tip?
Leonelli lendkerék+tekercs érdekel valakit derbi EBS blokkra?
először is a hengered legyen jo állapotban, aztán beszélj dugócseréről --amit érdemes cserélni ha hosszu távu kapcsolatot tervezel vele. aztán szerintem egy hónolást is megérdemel a henger ha már felujitod, ahhoz a méterhez pedig uj dugó. az meg véleméynem szerint ha 50es akkor a lényeg h ne simson dugó minösége legyen... szval legyen minimum 8-10 körül és akkor már jó lesz jó darabig.csapszeg járni fog hozzá, felső tügörgöt pedig vegyél ujat.
Hello!

Úgy egy hónapja vásároltam motorom. Az előző tulaj nem tudott róla sokat mondani, mert rajta is csak keresztül ment a motor. Ahogy elnéztem a gumikat és a durván rozsdás(!) gyertyát, valszeg sokat állt valahol a motor. Nagyjából jó állapotban van, de van egy kis gond. Alacsony fordulaton,illetve 1-2ben rettenetesen gyenge a motor, mint régebben már említettem itt. Emelkedőn felfele szinte elindulni se tudok. Ugyanígy emelkedőn megyek felfelé 8000 rpm egyszer csak elkezd zuhanni a fordulat és elfogy az erő. 8000 rpm-nél is...Több,mint valószínű,hogy gyűrűs, de azért tudtok adni még tippet mit nézzek meg? Mit nézzek,ellenőrizzek,cseréljek ilyenkor,amikor sokat állt egy motor? 98-s motor, keveset futott valszeg azért, mert sokat állt garázsban, nincs vele sok gond ezen kívül és még gyári rajta minden. Ha gyűrűt cserélek,akkor minden más megy a levesbe(dugó,csapszeg,stb..). Milyen dugót ajánlotok bele?
hát olyat nem....fogod és megpróbálod kimosni valahogy...am vákuumos benzincsap van rajta :D
Ilyen már van bent. Ez az egy szűrő elég rá?
De tod mit mondok nem? Ami a tankban van. Olyat nem lehet külön venni?
köszi
ugy érzem kicsit sokat kihozunk a témából . nincs két "egyforma motor" lehet másnak teljesen folytástalanítva van a motorja, kcisi az esély h valaki tud neked nyilatkozni. ne variálj, rendelj 94 v 96os főfuvókát, és jó lesz. a fogyasztás emiatt kicsit fog nőni. de mindenek elött tedd feljebb a tűt, azért probáld meg, ENNYI.