Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A német egyáltalán nem megy. :((
Hátha segít egy kis google után lehet találni.Nem magyar,de egyértelmű : link
Én ezt tudtam ,hogy kísérletezéssel jó lesz meg minden csak gondoltam ide írom hátha másnak is van ilyen és az meg mondja miután ő is kísérletezett vele. Ha valaki mondaná a pontos méretet miután "kísérletezett" azt nagyon megköszönnöm.
Folytás kiszedés után mindig növelni kell a főfuvókát.
Nem érzésre kell,hanem valóban a nagyobbiktól kezdve haladni lefelé.Mindig csak a gyertyakép határozza meg a motor helyes működését.Ha a tűt állítgatod azzal sajnos a 3/4 gázig tudod befolyásolni.
de amúgy a fogyasztást a folytástalanítás sokkal nagyobb mértékben növeli mint 4 század mmel nagyobb főfuvi
jajj ember :) ezek felesleges kérdések! ilyen mocid van ami használtam min 400ezer, és a fogyasztáson aggódsz ? olyan sokat nem fog változni ha nem téped neki, ha téped akkor akkor 5-5,5 simán
És így mennyi litert enne? Kb?
ezt ki kell kisérletezni. mondom rakd feljebb a tűt, és ha úgy jó akkor veszel bele egy 94est, és akkor rakogathatod lejjebb a tűt, tudni fogod mikor kevés neki... egy kedves fórumtárs irta fuvókázással kapcsolatban: mindig fentröl kell kezdeni és lefele haladni
Nekem teljesen gyári minden. (nekem is újblokkos. )
De én azt se szeretném hogy zabálja a benzint. Hanem legyen meg pont az a méret ,hogy ne fulladjon és ne vedelje a benzint.
de ha biztosra akarsz menni akkor egy 100as fuvóka megoldja a problémád!
énis pont most szivtam az újblokkos derbimmel , nekem tuning kipu 50es sporthenger, és ideiglenges megoldásként feljebb tettem a siber tűt max állásba! neked is ajánlom ezt! valószinűleg h jó lesz, de szerintem kellene bele egy 94-96os fuvóka, majd énis venni fogok bele! szval majdnem egy cipőben járunk :)
Igen pont 90 es van benne. A súbertű középen van.
gáz végén ? most mekkora van benne 90es? síber tű milyen állásban van ?
Akkor úgy kérdezem ,hogy mit ajánlotok? Jelenleg a gáz végén fullad.
mivel egyikünk sem a Derbi gyárban dolgozik, ezért mindenki hasraütés szerüen fog mondani valamit.szval a lényeg h a gyáritól nagyobbat, érzésre.
Azt véletlen kifelejtettem ,hogy 17,5 es karbi.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem ,hogy Derbi Senda Drd 50 R Racing (2011)-es motorhoz milyen fúvókát ajánlotok ,ha minden fojtás ki van szedve kivéve a katalizátor?
Benzincsap? Vegyél ilyet. Ez se rossz, a benzincsőt egy helyen elvágod, közé iktatod, azt meg van oldva a benzinszűrés.
A Sendának nincs benzincsapja!
Sziasztok!
Sendához tényleg nem lehet venni külön benzinszűrő filtert, csak együtt a csappal?
Múltkor nagy boldogan megyek be a motorboltba kezemben egy ezressel, hogy egy benzinszűrő filtert kérek, azt mondja, csak csappal együtt van, 4000 Ft
Köszi
ma tudtam igazán kipróbálni a sendám mióta megkapta a 17"-os SM szettet, mert ma jött meg a Citybiketól a lánckerék, és olyan tapasztalatom van, hogy a kisebb felnivel jobban pörög a gép
13/53 lánckerék van rajta, de megpróbálom a gpr áttételével 15/53-al.
lemérem holnap a gps-el mennyi az annyi
arrow ,leovince,hebo,metrakit,malossi,polini ezek a legelterjettebb kipuf márkák (utóbbi 2 kicsit drágább)
A Derbi GPR hátsó központi rugót lehet feljavítani? Vagy azt csak cserével lehet orvosólni?
Jé, enyém a tizenötezredik hozzászólás a hatszázadik oldalon! Ezért remélem nyertem valamit!