Azt csak sorszám szerint tudják.
A féknyereg álltalában jó dátum szokott lenni. De a kupplungkar vagy a fékkar alatt is egyezik mind akkor az évjárat biztosra mondható.
Köszönöm. A felnin nem találtam semmit, az volt az első amit megnéztem, mivel minden eddigi motoromnál bele volt ütve (dt, xr, lc4) Holnap megnézem a féknyerget, hátha.
A vázszámból is utalhat 1-2 karakter a gyártási évre, de nem találtam semmi segédletet, ami alapján ki lehetne bogozni.
Az évjáratot pl a kupplungkar alsó részén, a féknyergen ha a küllők között nézed a féknyereg hátsó részén található, de a felniben is benne van ha minden igaz.
Ha lesz tolómérőd, megmérnéd egyúttal a csapot is?
Amire a rugó lemeze van akasztva. (hossz, átmérő, beszúrás)
Sajnos azt is kell esztergáltassak, mert csak a helye van.
Hogy tudták kitörni, az rejtély. Elég rossz bőrben van a drd, rendbe akarom tenni. Nem rég került hozzám.
Ez bíz szétesett.
Igaza van az előző hozzászólónak BC 3 Vagy is 16MnCrS 5
anyagból. Edzhető cementálható. 58+4 Hrc, és palástköszörű.
A csavart nem tudom most megmérni mert a gravitáció tönkretette a tolómérőmet és kunyiznom kel másikat. Addig sajna én sem tudok mérni, pedig kellene.
A membránház 4 csavarja közül 2 db átlóban olyan volt, hogy a feje teljesen síma lencse volt. (fél gömb) Se csavarhúzó, se kulcs nem jó hozzá.
Ez azt jelenti, hogy még nem volt széthúzva a blokk?
Valami gyári blomba akar ez lenni?
Csavarhúzóval kellett megüssem a szélét, hogy meginduljon, aztán kitekertem kézzel.
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni pár dologban? Van egy Derbi gpr 50 Nude típusú motorom és sokszor nem indul be valamikor meg beindul simán megyek vele 2 km-re mit tudom én boltba leállítom és amikor indulnék haza nem indul be. Aztán digitális óra van benne azt kiszeretném cserélni hagyományosra meg most állok hátsó gumi csere előttt és az előző gumim nagyon rossz volt esőben csuszott mint a kacsa segge a jégen tudnátok esetleg ajánlani jó gumikat ,hogy ne essek ugyan ebbe a hibába mégegyszer? Köszönöm szépen előre is a válaszotokat! email : kebalint@citromail.hu
Hát az egyik csapszeg nekem sem jött ki eddig. A hosszabbik, ami két tűgörgős csapágyban van. De úgy nézem, kicsit széthullott belül a csapágy :)
Te milyen anyagból csináltattad a csapszegeket?
Annyit megtennél nekem, hogy beméreteznéd az oldaltámasz rögzítő csavarját? Aminek nekiütközik a rugó lemez akasztója. Az enyém nincs meg, kellene esztergáltassak egyet.
Én a GPR-t szedtem szét.
Valahol nyikorgott és szétkaptam. Aztán a csavaron még anya sem volt annyira össze volt rohadva. Flexel szét jött nagynehezen de a csapágy hüvely és a csavar nem akart kijönni belőle sehogyan sem. Aztán bevittem a munkahelyre és 5T erővel jött csak ki belőle. Jól olvastad öt Tonna nyomásra. De a többi részén nem voltak kopások pedig 1997-es évjáratú. Az egyiken le van szedve a lengőkat és rajta közép tájon van egy felfogató rész és abban volt a szétrohadt rész. A másikon már felújítva látható. Csak érdekesség képpen.
Elsősorban a csapszeg kopik. A görgők is valamelyest, de azok keményebb, kopásállóbbak. A csapszeg csak felületileg edzett, ha a felső réteg lekopik, akkor berágódik. Az enyém is szögletesre kopott, ahogy a görgők elhelyezkedtek. Totál száraz volt belül, csak rozsda és por :(
Lehet pannonia dugattyú csapszegből csináltatom őket. Az 18x 12-es, csak hosszabb. A lengővillát még nem szedtem ki, ott is csapágyak vannak? Tiéd nem mozog jobbra-balra?
Én most ujítottam fel de csak csapágyat és szimeringet cseréltem. A hüvejeket legyártattam, mert el voltak rohadva. De ha simán szét jött akkor össze lehet vele tenni mert a csapágy kopik elvileg.
A féknyereg álltalában jó dátum szokott lenni. De a kupplungkar vagy a fékkar alatt is egyezik mind akkor az évjárat biztosra mondható.
A vázszámból is utalhat 1-2 karakter a gyártási évre, de nem találtam semmi segédletet, ami alapján ki lehetne bogozni.
Amire a rugó lemeze van akasztva. (hossz, átmérő, beszúrás)
Sajnos azt is kell esztergáltassak, mert csak a helye van.
Hogy tudták kitörni, az rejtély. Elég rossz bőrben van a drd, rendbe akarom tenni. Nem rég került hozzám.
Nem tudod véletlenül hogy lehet beazonosítani a gyártási évet?
Ez bíz szétesett.
Igaza van az előző hozzászólónak BC 3 Vagy is 16MnCrS 5
anyagból. Edzhető cementálható. 58+4 Hrc, és palástköszörű.
A csavart nem tudom most megmérni mert a gravitáció tönkretette a tolómérőmet és kunyiznom kel másikat. Addig sajna én sem tudok mérni, pedig kellene.
Ez azt jelenti, hogy még nem volt széthúzva a blokk?
Valami gyári blomba akar ez lenni?
Csavarhúzóval kellett megüssem a szélét, hogy meginduljon, aztán kitekertem kézzel.
Eszterga van, inkább lerövidítek pannónia dugattyú csapszeget.
Az bőven kiadja és kb 500Ft/db.
:)
Felületén edzett cuccot a leg egyszerűbb Bc 3 ból csinálni, az cementálható, könnyű beszerezni.
Nem hajtókar felső.
Hátsó rugós tag himbája.
Szép ugye!?
Te milyen anyagból csináltattad a csapszegeket?
Annyit megtennél nekem, hogy beméreteznéd az oldaltámasz rögzítő csavarját? Aminek nekiütközik a rugó lemez akasztója. Az enyém nincs meg, kellene esztergáltassak egyet.
Én a GPR-t szedtem szét.
Valahol nyikorgott és szétkaptam. Aztán a csavaron még anya sem volt annyira össze volt rohadva. Flexel szét jött nagynehezen de a csapágy hüvely és a csavar nem akart kijönni belőle sehogyan sem. Aztán bevittem a munkahelyre és 5T erővel jött csak ki belőle. Jól olvastad öt Tonna nyomásra. De a többi részén nem voltak kopások pedig 1997-es évjáratú. Az egyiken le van szedve a lengőkat és rajta közép tájon van egy felfogató rész és abban volt a szétrohadt rész. A másikon már felújítva látható. Csak érdekesség képpen.
Lehet pannonia dugattyú csapszegből csináltatom őket. Az 18x 12-es, csak hosszabb. A lengővillát még nem szedtem ki, ott is csapágyak vannak? Tiéd nem mozog jobbra-balra?
Eladó Derbi X-treme 2005-s blokk,főtengely,váltó,kuplung,hengerfej oké,a henger szerintem menthető(gyűrű törés)
érdeklőni: gsxf750@freemail.hu