az nem jó nekem is már jó régóta benne van a benzin talán még fél liter ha lehet az alján de szerencsére én nem kaptam defektet meg leeset a hó is tök jol csuszik az út én most voltam kinn egész jó csak azér a krossz gumi fogja :D :P
Elkap az ideg, és akkor marad az ebay.it
Beütöd az alkatrész gyári számát és láss csodát, van minden.
Csak a szállítási költség miatt csupán egy-két apróságot nem éri meg rendelni.
Honnan lehet rendelni eredeti Derbi alkatrészeket?
A magyar hivatalos importőr már egy hete cseszik válaszolni a levelemre, amiben ajánlatot kértem, termékszámmal ellátva.
Kösz a bíztató szavakat. Igyekszem minnél jobbra megbízhatóbra megcsinálni a GPR-t. Már a blokk darabokban. Most kap minőségi csapágyat és szimeringeket. A főtengely szerencsére jó. Sajnos a beszerzett főtengő nem is derbi, meg hajtókar cserés is. Az bukta, de az eredeti OK. Remélem a festést sikerül legalább olyanra mint a tied sikeredett. Ahoz még meg kel ragasztani pár helyen a burkolatot, meg ki kell találnom és megszerkeztenem a két oldalsó búrkolat alján levő rögzítési pontokat. Már elméletben meg van de még megvalósítás jövőre marad. Remélem jó lesz az elképzelés. Kellene találnom valami jó kétkomponensű ragasztót és gyantát a repedt burkolathoz. Ezt a motort mint a Sendát használni akarom nem pedig hetente szerelni és ehez meg kell adni a szükséges alkatrészeket, olajat neki. A 12V kimenetet ma megkeresem.
Széles utat mindenkinek. Leesett az első hó tegnap és elég sok.
Látom komoly felújításba merültél jó látni ,h ennyire becsülöd a kis GPR-t ! További sok szép élményt és kívánom ,h legyen olyan penge,mint a saját felújított GPR-em! :)
nincs mit :D
nekem karburátor alapján 1998 , első nyereg szerint 2005, hátsó szerint 1997, indexrelé szerint 1998, gyújtótrafó szerint 97 :"D
Eredeti papírjai szerint 1997-es de 1998-ban indították be először :DD
A következő helyeken található meg a motorokon általában a gyártási év:
- Karburátor jobb oldalán (Dellortokon ott van)
- Féknyergek hátulján
- Kilóméteóra hátlapján
- Indexrelén
- Felniken
- Ducati gyújtótrafós gépeknél az utolsó 4 szám
Rájöttem a gyújtáskapcsoló működésére. Már csak azt kel megtudni, hogy nekem narancssárga kábel a pozítív ami az aksiból jön közvetlen vagy a másik. Gyújtásra tekerve van 12v egy helyen aztán a világításra kapcsolva van már két helyen de az ugye gondolom a lámpáknak van. Szét kell szedni a burkolatot és megkeresni mi honnan és hova megy.
én tegnap este mentem motorral....mire kaptam egy hátsó kerék defektet majd pedig még gurulás közben a benzin is kifogyott :"DD
Csak új jöhet szóba.
ott is van pár apróság...vagy mond mi kell mert lehet hozzá kapni jó állapotú bontott alkatrészt is!
Beütöd az alkatrész gyári számát és láss csodát, van minden.
Csak a szállítási költség miatt csupán egy-két apróságot nem éri meg rendelni.
Speciális alkatrészeket nem nagyon.
citybike.hu
robogowebshop.hu
egumotors.hu
motoroswebar
uhaz.hu
Nagyjából ezeken érdemes szétnézni, de biztos mond még valaki 1-2 oldalt.
A magyar hivatalos importőr már egy hete cseszik válaszolni a levelemre, amiben ajánlatot kértem, termékszámmal ellátva.
Persze hogy érdekel a megoldásod!
Sok képet küldjél róla
Köszi
a rögzítési pontokban tudok segíteni ha gondolod lefényképezhetem ,h én hogy oldottam meg a saját GPR-en.
Kösz a bíztató szavakat. Igyekszem minnél jobbra megbízhatóbra megcsinálni a GPR-t. Már a blokk darabokban. Most kap minőségi csapágyat és szimeringeket. A főtengely szerencsére jó. Sajnos a beszerzett főtengő nem is derbi, meg hajtókar cserés is. Az bukta, de az eredeti OK. Remélem a festést sikerül legalább olyanra mint a tied sikeredett. Ahoz még meg kel ragasztani pár helyen a burkolatot, meg ki kell találnom és megszerkeztenem a két oldalsó búrkolat alján levő rögzítési pontokat. Már elméletben meg van de még megvalósítás jövőre marad. Remélem jó lesz az elképzelés. Kellene találnom valami jó kétkomponensű ragasztót és gyantát a repedt burkolathoz. Ezt a motort mint a Sendát használni akarom nem pedig hetente szerelni és ehez meg kell adni a szükséges alkatrészeket, olajat neki. A 12V kimenetet ma megkeresem.
Széles utat mindenkinek. Leesett az első hó tegnap és elég sok.
nekem karburátor alapján 1998 , első nyereg szerint 2005, hátsó szerint 1997, indexrelé szerint 1998, gyújtótrafó szerint 97 :"D
Eredeti papírjai szerint 1997-es de 1998-ban indították be először :DD
- Karburátor jobb oldalán (Dellortokon ott van)
- Féknyergek hátulján
- Kilóméteóra hátlapján
- Indexrelén
- Felniken
- Ducati gyújtótrafós gépeknél az utolsó 4 szám
Keres 1 közelebbit.